Had je beter wel kunnen doen!!!1!!121~!@!!@!@!!!!!! !~!!!11!!!ONEEE112!@!!+SUICIDE``plZZZZZz!@! @!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:47 schreef Crappery het volgende:
ik ben eens op het dak gaan zitten met de bedoeling me er vanaf te gooien maar toch niet gedaan
Die race van vandaag was anders niet saaiquote:Op zondag 10 juni 2007 20:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Formule 1 kijken.
en dan keihard lachen om die N00bs die de motor af laten slaan en dergelijk, zekerquote:Op zondag 10 juni 2007 19:43 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Mooie tweede plaats voor 'de lesauto achtervolgen'.
En die brief van de week of gewone brief, dan naar ze toe krabbelen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op zich is het ook best grappig om de mensen die vroeger schreven:
"Lieve Donzige Donald,
Mijn cavia heet Hammie. Hij kan heel hard bijten! Dat weet ik omdat hij laatst in mijn vinger beet toen ik zijn kooitje verschoonde. Dat deed best zeer.
Groeten aan alle cavia's in duckstad!"
op hyves te vinden. Volwassen, getrouwd, burgerlijk en al..
Whahaha schitterendquote:Op zondag 10 juni 2007 18:03 schreef Samcali het volgende:
Een luciferdoosje pakken, vullen met watjes, cadeaupapiertje er omheen en op de straat leggen. En dan achter het gordijn van het slaapkamerraam blijven wachten totdat iemand het opraapt![]()
Whehe, ja als ik me nog eens verveel, ga ik dat misschien wel doenquote:Op zondag 10 juni 2007 21:18 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
En die brief van de week of gewone brief, dan naar ze toe krabbelen.
Oja, wij gingen altijd naar nummerinfo bellen (dat was toen nog gratis) en stomme vragen stellen.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:41 schreef dhrtom het volgende:
Haha ja vroeger ook gedaan van die gratis nummers bellen. Bijvoorbeeld een verzendbedrijf en dan vragen wat het kost om een brommer te laten versturen
quote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als ze dan boos ophing, belde een vriendinnetje met exact dezelfde vraag..
Been there don thatquote:Op zondag 10 juni 2007 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een kutfilm vrijwillig voor de 2e keer kijken, met de hoop dat ie beter zou zijn.
Aangezien je in Gouda woont kun je dat dus zo'n twee keer doen voordat je alles gehad hebt?quote:Op maandag 11 juni 2007 01:30 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Op verkenning, beetje op de fiets door de stad cruisen om te zien of er nog plaatsen zijn die ik niet ken
Klopt. Al kar ik soms nog weleens richting die gehuchten rond Gouda, zo heb ik ooit Tempel ontdekt. Nooit geweten dat dat bestondquote:Op maandag 11 juni 2007 01:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Aangezien je in Gouda woont kun je dat dus zo'n twee keer doen voordat je alles gehad hebt?
SCOOT !!quote:Op zondag 10 juni 2007 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja, wij gingen altijd naar nummerinfo bellen (dat was toen nog gratis) en stomme vragen stellen.
Ik: "Hallo, heeft u ook informatie over pinguïns?"
Mevrouw: "Euh... nou, ik kan u wel het telefoonnummer geven van het Noorder Dierenpark te Emmen"
Ik: "Nee, dat hoeft niet. Ik wil alleen maar informatie over pinguïns"
Mevrouw: "Ja maar dat kunnen ze u daar geven"
Ik: "Maar ik bel nu toch u? Ik wil graag van u informatie over pinguïns"
etc.
Als ze dan boos ophing, belde een vriendinnetje met exact dezelfde vraag..
"Ja, ik ben mijn sleutels kwijt. Weet u waar ze liggen?"quote:Op maandag 11 juni 2007 01:59 schreef BlueEyed het volgende:
SCOOT !!![]()
Welkom bij SCOOT, wat kan ik voor u vinden?
Ik ben in shock!quote:Op maandag 11 juni 2007 01:45 schreef schvvmert het volgende:
Met drijvend brood eenden vangen aan de werphengel, die dan laten wegvliegen en ineens de molen op de rem.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 01:45 schreef schvvmert het volgende:
Met drijvend brood eenden vangen aan de werphengel, die dan laten wegvliegen en ineens de molen op de rem.![]()
Wat is een tvp??quote:Op maandag 11 juni 2007 11:57 schreef borbit het volgende:
een tvp plaatsen in dit topique
Wat?quote:Op maandag 11 juni 2007 13:11 schreef Urquhart het volgende:
De route van huis naar school in Google Earth bekijken en acceren.
Ik bedoelde dit: ar·ce·ren (ov.ww., ook abs.)quote:
Toen ik 12 was ofzo heb ik het zo ver laten gaan met een vriendinnetje dat een man uit een chatbox (volgens mij 538 darkroom) bij een parkeerterrein in onze woonplaats op ons 'een mooie meid van 22' zou wachten, hij zou in een rood busje rijden.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:08 schreef D-Revolutionary het volgende:
Toen ik jaar of 11 was, samen met een vrienden naar een chatbox gaat (thebox chat of TMF chat) en dan ons voordoen als een geil meisje, onder de nick: Geilbeertje. En dan naar die vunzige kanalen gaan, en jongens laten bellen die zich vervolgens gaan fappen over de telefoon
, om ze vervolgens uit te schelden voor losers en zulks en keihard uit te lachen
![]()
O.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit: ar·ce·ren (ov.ww., ook abs.)
1 (op een oppervlak) dicht naast elkaar geplaatste, onderling evenwijdige lijnen trekken, om de verschillende vlakken te laten uitkomen => strepen
Totdat iemand het pakje opraapte, en dan weer een nieuwe neerleggen. Genoeg mensen die het helemaal niet zien liggen, wel stoppen maar zich schamen om het op te rapen of eerst drie keer op en neer fietsen om te kijken of niemand hen zietquote:
Zo ben ik hier ook belandquote:Op maandag 11 juni 2007 13:20 schreef Megumi het volgende:
Me op FOK aangemeld.
quote:-Meneer, weet u ook hoe laat het is?
-![]()
-Het is half drie!
-![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:25 schreef Duvel86 het volgende:
Een keer in de zomervakantie gedaan: Snachts een tellsell-marathon houden, degene die het niet meer uithield viel dus af. Uiteindelijk toch nog 3enhalf uur naar de ab-crunchers en andere oerdegelijke keukenapparaten gekeken![]()
Best wel jaquote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet je je wel heel erg vervelen.
inderdaad.. brief & hyves link posten in een centraal. Mensen uit de donald duck zoeken topic.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Op Fok! zou zo'n topic het goed doen denk ik![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |