quote:Op zondag 10 juni 2007 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik verveel me vrij weinig, maar ik heb welleens gehoord dat iemand:
1. Een lesauto ging achtervolgen
2. Met de bus heen en weer ging, puur uit verveling
![]()
Dit gaat over 2 verschillende personen.
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:37 schreef Burdie het volgende:
Toppunt van verveling: mensen die vroeger (1988-1989) brief van de week waren geworden in de Donald Duck opzoeken op hyves..
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:37 schreef Burdie het volgende:
Toppunt van verveling: mensen die vroeger (1988-1989) brief van de week waren geworden in de Donald Duck opzoeken op hyves..
Dat zijn meer dan 30.000 mp3'tjes. Jij moest je wel hééééél erg vervelenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:30 schreef soylent het volgende:
Ik heb een keer al mijn mp3s (100GB was het totaal toen of zo) een rating gegeven in Itunes.
We hebben een winnaar!quote:Op zondag 10 juni 2007 18:37 schreef Burdie het volgende:
Lijkt me serieus nog leuk om te doen ook haha.. als je je verveelt dus he, begrijp me niet verkeerd.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:37 schreef Burdie het volgende:
Op zich is het ook best grappig om de mensen die vroeger schreven:quote:Op zondag 10 juni 2007 19:43 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Lijkt me serieus nog leuk om te doen ook haha.. als je je verveelt dus he, begrijp me niet verkeerd.
Mooie tweede plaats voor 'de lesauto achtervolgen'.
Op Fok! zou zo'n topic het goed doen denk ikquote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Op zich is het ook best grappig om de mensen die vroeger schreven:
"Lieve Donzige Donald,
Mijn cavia heet Hammie. Hij kan heel hard bijten! Dat weet ik omdat hij laatst in mijn vinger beet toen ik zijn kooitje verschoonde. Dat deed best zeer.
Groeten aan alle cavia's in duckstad!"
op hyves te vinden. Volwassen, getrouwd, burgerlijk en al..
Hoe vaak deed je dat dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:03 schreef Samcali het volgende:
Een luciferdoosje pakken, vullen met watjes, cadeaupapiertje er omheen en op de straat leggen. En dan achter het gordijn van het slaapkamerraam blijven wachten totdat iemand het opraapt![]()
Hij woont ergens in the middle of nowhere dus het duurde nogal lang voordat iemand het paktequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |