Haha, ik zeg niet dat ik me nooit verveelquote:Op maandag 11 juni 2007 17:35 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Uhuh.. en om 5 uur is dat zeker anders?
Mij zie je dat ook nergens zeggen, dus een beetje een vreemde opmerking.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:55 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
Haha, ik zeg niet dat ik me nooit verveelBest vaak eigenlijk
![]()
Dat wilden wij in begin van middelbare school carriere nog wel eens doen. Je pink buigen (dubbel dus) en dan vastplakken met plakband. Eerste uur beginnen, degene die het bij het achtste uur nog steeds had, won.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn handen volledig ingetaped.
Jij hebt je écht verveeldquote:Op maandag 11 juni 2007 20:16 schreef naittun1 het volgende:
Met een stanleymes een elastiek tot blokjes gesneden, tekst ervan gemaakt en deze bewerkt in photoshop
[afbeelding]
GODVERDOMME, WAT LIEGEN!!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:09 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Mij zie je dat ook nergens zeggen, dus een beetje een vreemde opmerking.
Whehe, wel origineel en wat een leuk effect eropquote:Op maandag 11 juni 2007 14:07 schreef Samcali het volgende:
[..]
Totdat iemand het pakje opraapte, en dan weer een nieuwe neerleggen. Genoeg mensen die het helemaal niet zien liggen, wel stoppen maar zich schamen om het op te rapen of eerst drie keer op en neer fietsen om te kijken of niemand hen ziet![]()
Leer lezen , daar staat dat ik me ZELDEN verveel, jij zegt NOOIT.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:23 schreef J.Grisham het volgende:
[..]
GODVERDOMME, WAT LIEGEN!!![]()
En dit dan?---> maandag 11 juni 2007 19:09[/url] schreef Frappelsien het volgende:[/b]
Gelukkig verveel ik me zelden..![]()
dat was fucking cool. En dan met die rustgevende muziekquote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef GizartFRL het volgende:
Aantal jaar geleden snacht op SBS het programma "Gaan we links, gaan we rechts" kijken.
Topshow!
Dit vraagt om een topic + fotoreportage.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:58 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik ben van plan binnenkort daar eens heen te gaan en de boel flink te verbouwen. Mooie posters ophangen en iets met onthoofde barbies zat ik zo te denken. Misschien nog een duistere tekst op de muur en een paar meubels onopvallend vervangen door andere. Ik moet het allemaal nog een beetje uitdenken.![]()
Wil je er commentaar opquote:Op maandag 11 juni 2007 20:16 schreef naittun1 het volgende:
Met een stanleymes een elastiek tot blokjes gesneden, tekst ervan gemaakt en deze bewerkt in photoshop
[afbeelding]
open deurquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |