Wel als je Rouvoet junior heet.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:17 schreef ruud_fr het volgende:
je hoeft er niet naar te kijken
waarom moet dat gezeik op de tv,quote:Op zondag 10 juni 2007 14:15 schreef Beelzebub85 het volgende:
Evangelische Omroep.....Nou.
We leven ook niet in een Islamitisch land....quote:Op zondag 10 juni 2007 14:18 schreef Maxzter het volgende:
[..]
waarom moet dat gezeik op de tv,
er is toch ook geen islamitische omroep op de publieke zenders
Welquote:Op zondag 10 juni 2007 14:18 schreef Maxzter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2007 14:17 schreef ruud_fr het volgende:
je hoeft er niet naar te kijken
en de NMO dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:18 schreef Maxzter het volgende:
[..]
Had je anderhalf uur geleden even op Nederland 2 moeten kijken, dan wist je wel beterquote:Op zondag 10 juni 2007 14:18 schreef Maxzter het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Moslim_Omroepquote:Op zondag 10 juni 2007 14:18 schreef Maxzter het volgende:
[..]
quote:De hoeveelheid zendtijd die een omroepvereniging krijgt toegewezen hangt af van het aantal leden.
true...quote:
okequote:Op zondag 10 juni 2007 14:27 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Idd, slotwaardig, deze discussies blijven maar aan de gang
Ik kijk er al niet naar omdat er echt van die strikte revos als Andries Knevel zogenaamde discussie programmas voor maken, die niet werken omdat ze toch standvastig aan hun eigen overtuiging vast houden, waardoor het in veel gevallen (zeker als het bijv met de evolutietheorie, abortus oid te maken heeft) meer een kinderachtig 'hakken in het zand steken' spelletje word.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:39 schreef Radioheader het volgende:
Ik ben zelf gelovig, maar ik houd ook niet zo van de EO. ze maken heel weinig programma's meer met diepgang. Korenslag bijvoorbeeld had net zo goed bij de TROS uitgezonden kunnen worden....
De repos op de radio die ze vaak gezamelijk met de VPRO doen zijn ook over het algemeen goed hoor, er lopen alleen een paar fundamentalisten daar rond die zeggen een discussieprogramma te voeren terwijl ze amper discussieren.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:35 schreef Agrafes het volgende:
Vaak zie ik wel enkele zeer integere programma's van de EO, niet van die neppe emo SBS6 Tv maar gewoon echt goed, vaak zijn de Netwerk reportages van de EO ook zeer puik
het is ook meer dat sommige mensen daar je het zo opdringen en dat is eigelijk wat ik zo vervelend vindquote:Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef RealZeus het volgende:
Ach, sommige programma's zijn best te pruimen.
Op Radio 2 luister ik wel eens naar de Gouden Greep en Take it easy en afgezien van wat gospelnummers merk je er weinig van.
Eerder luisterde ik ook wel eens naar de Randen van de Nacht, toen Bart Bazuin het nog presenteerde (en Middenindenachtrick nog niet op 538 was) en die man was wel gelovig, maar hij had wel respect voor iedereen en vond terecht dat sommige mensen het geloof verkeerd beleven.
Dus ze kunnen prima programma's maken.
waar is dat te zienquote:Op zondag 10 juni 2007 22:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
heb je the hour of power wel eens gezien? dat is pas opdringerige reli-tv daar is de EO niks bij.
zo kan het idd ook...quote:Op zondag 10 juni 2007 22:59 schreef Timooon het volgende:
KankerEO.
ik dacht zondag morgen op rlt of net5 ofzo.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:09 schreef Maxzter het volgende:
[..]
waar is dat te zienhebben ik nog wat om af te zeiken
![]()
... of tenminste zo gaat dat tegenwoordig toch![]()
Juistem. Of we moeten een AO krijgen (Atheïstische Omroep)quote:Op zondag 10 juni 2007 22:48 schreef Duvel het volgende:
Alles wat de E uit EO aahangt, kan wat mij betreft met de "" begroet worden. Ik wens niet te worden bekeerd.
We leven hier meer in een Islamitisch land dan in een Christelijk land, face it, die allochtonen doen wel veel meer aan hun geloof dan 'wij'.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
We leven ook niet in een Islamitisch land....![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Juistem. Of we moeten een AO krijgen (Atheïstische Omroep)![]()
Dus als je naar de NMO kijkt, dan word je dus automatisch moslim?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:48 schreef Duvel het volgende:
Alles wat de E uit EO aahangt, kan wat mij betreft met de "" begroet worden. Ik wens niet te worden bekeerd.
Van de EO site:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dus als je naar de NMO kijkt, dan word je dus automatisch moslim?
Je klinkt niet echt overtuigend.![]()
Neuh, daarmee doe je mee aan dezelfde onzin als een omroep met geloofsovertuiging.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Juistem. Of we moeten een AO krijgen (Atheïstische Omroep)![]()
Tuurlijk niet, je kan er toch een puur wetenschappelijke zender van maken. Dus een educatief en leerzaam kanaal, maar uitsluitend bedoeld voor atheïsten aangezien het het ontstaan van het universum en de aarde op een andere manier beschrijft dan de bijbel dat bijvoorbeeld doet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Neuh, daarmee doe je mee aan dezelfde onzin als een omroep met geloofsovertuiging.
Kan je niet zelf beslissingen nemen dan? In contact brengen = bekend maken met in dit geval. Dat jij zo bang bent bekeerd te worden.. zo klink je wel althans.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Van de EO site:
"De Missie van de EO
Mensen in contact brengen met Jezus"
Met andere woorden: bekeren. Voor het volledige verhaal: http://www.eo.nl/portals/article.jsp?article=5204419&portal=5205093
De NMO heeft dit niet als missie. Lees meer over de missie van de NMO:
http://www.nmo.nl/78-NMO_info.html
Het doel van beider omroepen is dus geheel anders. Ik zeg niet specifiek "" tegen de EO, maar tegen de E van EO in het algemeen.
Nope, maar ik ga toch ook niet langs Staphorst om het atheïsme te promoten? Of iemand gelooft moet ie zelf weten, en vooral in de persoonlijke sfeer beleven wat mij betreft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:39 schreef asdqert het volgende:
[..]
Kan je niet zelf beslissingen nemen dan? In contact brengen = bekend maken met in dit geval. Dat jij zo bang bent bekeerd te worden.. zo klink je wel althans.![]()
"Ik ben ervan overtuigd dat alle religies op den duur uitsterven. Op een gegeven moment moet ieder mens een intellectueel niveau kunnen bereiken waarbij geen religie meer past."quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:43 schreef Daantke het volgende:
Stel je voor dat je bekeerd wordt, dát zou wat wezen. Gelukkig ken ik meer mensen die het juist als positief ervaren hebben.
Ohja, de secularisering heeft Nederland veel goeds gebracht. Scheidingen, soa's, doelloosheid in het leven resulterend in het springen voor de trein resulterend in treinvertragingen resulterend in telaat op je werk zijn, materialisme als God.. nee de mens zijn intellect is dé oplossing!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Ik ben ervan overtuigd dat alle religies op den duur uitsterven. Op een gegeven moment moet ieder mens een intellectueel niveau kunnen bereiken waarbij geen religie meer past."
Uit: Zou de vernietiging van de kaaba het einde vd islam zijn?
"ten eerste moet dat niet, en ten tweede deel ik je hoop nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
"Ik ben ervan overtuigd dat alle religies op den duur uitsterven. Op een gegeven moment moet ieder mens een intellectueel niveau kunnen bereiken waarbij geen religie meer past."
Als je nou eens verder kijkt dan je neus lang is?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:48 schreef Daantke het volgende:
[..]
"ten eerste moet dat niet, en ten tweede deel ik je hoop niet"
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:48 schreef asdqert het volgende:
[..]
Ohja, de secularisering heeft Nederland veel goeds gebracht. Scheidingen, soa's, doelloosheid in het leven resulterend in het springen voor de trein resulterend in treinvertragingen resulterend in telaat op je werk zijn, materialisme als God.. nee de mens zijn intellect is dé oplossing!
Vervolging van andersdenkenden, bekrompen moraal, Middeleeuwen, religieuze hypocrisie, volkerenmoord in naam van God, bomgordels, WTC, et cetera.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:48 schreef asdqert het volgende:
[..]
Ohja, de secularisering heeft Nederland veel goeds gebracht. Scheidingen, soa's, doelloosheid in het leven resulterend in het springen voor de trein resulterend in treinvertragingen resulterend in telaat op je werk zijn, materialisme als God.. nee de mens zijn intellect is dé oplossing!
iets met verschillen tussen godsdienstenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vervolging van andersdenkenden, bekrompen moraal, Middeleeuwen, religieuze hypocrisie, volkerenmoord in naam van God, bomgordels, WTC, et cetera.
Er zit een mooie lijn in. Wie dat niet ziet is blind (of verblind).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef Daantke het volgende:
[..]
iets met verschillen tussen godsdiensten
en iets met verschil tussen middeleeuwen en 21e eeuw![]()
je komt er nog wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |