Dan overwint de Islam?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:02 schreef teamlead het volgende:
enne..... als blijkt dat dat ding inderdaad na die bom nog gewoon staat... wat dan?
iets zegt me dat TS dat nou net niet voor ogen had met z'n ideequote:
Dan marcheren we en masse de burka tegemoetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:02 schreef teamlead het volgende:
enne..... als blijkt dat dat ding inderdaad na die bom nog gewoon staat... wat dan?
hangt er vanaf of je wel of niet gelovig bentquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:15 schreef Alicey het volgende:
Of wat als de atoombom om een of andere reden niet afgaat - Wordt dat dan als goddelijke interventie gezien of gooit men het op toeval?
Daarom, dus welke les leren we hier nu mee? Geweld lost niets op.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:15 schreef teamlead het volgende:
[..]
hangt er vanaf of je wel of niet gelovig bent
Signalement: geweldig postuur, lange witte baard. Vuurgevaarlijk (let op je braambos!) en heeft een wolk als vervoermiddel.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:16 schreef Posdnous het volgende:
Net zoiets als dat bij men bij de eerste vlucht in de ruimte God niet zag. Dan verzinnen ze wel wat anders.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:16 schreef Posdnous het volgende:
Net zoiets als dat bij men bij de eerste vlucht in de ruimte God niet zag. Dan verzinnen ze wel wat anders.
dan sturen we er nog twee, als die ook niet afgaan dan zit ik de volgende vrijdag in de moskeequote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:15 schreef Alicey het volgende:
Of wat als de atoombom om een of andere reden niet afgaat - Wordt dat dan als goddelijke interventie gezien of gooit men het op toeval?
Dan is dus blijkbaar de islam de waarheid.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:02 schreef teamlead het volgende:
Dan gooi je hem nog een keer en nog een keer.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:15 schreef Alicey het volgende:
Nee het hoeft niet persee een atoombom te zijn. Gewoon flink wat explosieven of bv een bazooka moet ook zat zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:39 schreef Spiderman3 het volgende:
Waarom moet het perse een atoombom zijn, is maar een huis van steen? Ik ben trouwens wel benieuwd waar in de Koran dat staat. enige wat me nu te binnen schiet is dat er een vers is die gaat over dat enkele mensen die de kabaa ook omver wilden werpen dmv olifant(en). Toen de olifant vlakbij de kabaa kwam knielde hij zich neer voor God. De slechtiken werden gestraft doordat God een zwerm vogels op hun af liet komen die hun bestookten met stenen.
Ik ben ervan overtuigd dat alle religies op den duur uitsterven. Op een gegeven moment moet ieder mens een intellectueel niveau kunnen bereiken waarbij geen religie meer past.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
iets zegt me dat TS dat nou net niet voor ogen had met z'n idee
ten eerste moet dat niet, en ten tweede deel ik je hoop nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:18 schreef Duvel het volgende:
Op een gegeven moment moet ieder mens een intellectueel niveau kunnen bereiken waarbij geen religie meer past.
Dat hoop ik wel ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat alle religies op den duur uitsterven. Op een gegeven moment moet ieder mens een intellectueel niveau kunnen bereiken waarbij geen religie meer past.
Ik zeg niet dat het moet, ik zeg dat het moet kunnen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:19 schreef osho het volgende:
[..]
ten eerste moet dat niet, en ten tweede deel ik je hoop niet
verbaasd me dat ze het nog niet hebben gedaan dan (in die zin zouden ze in 1 keer massaal zieltjes kunnen winnen)...wellicht weten ze dat het niet zal werken?:Oquote:
Tegenwoordig zouden dat natuurlijk zelfmoordmeeuwen zijn die in de motoren van de bommenwerpers vliegen...quote:Toen de olifant vlakbij de kabaa kwam knielde hij zich neer voor God. De slechtiken werden gestraft doordat God een zwerm vogels op hun af liet komen die hun bestookten met stenen.
vogels met stenen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:39 schreef Spiderman3 het volgende:
Waarom moet het perse een atoombom zijn, is maar een huis van steen? Ik ben trouwens wel benieuwd waar in de Koran dat staat. enige wat me nu te binnen schiet is dat er een vers is die gaat over dat enkele mensen die de kabaa ook omver wilden werpen dmv olifant(en). Toen de olifant vlakbij de kabaa kwam knielde hij zich neer voor God. De slechtiken werden gestraft doordat God een zwerm vogels op hun af liet komen die hun bestookten met stenen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
verbaasd me dat ze het nog niet hebben gedaan dan
Een moslim zou zoiets nooit doenquote:...wellicht weten ze dat het niet zal werken?:O
jou zieltje ook?quote:(in die zin zouden ze in 1 keer massaal zieltjes kunnen winnen)
de ultieme fundamentalist aktie.quote:
In de islam hebben dieren heel veel rechten, kan je een linkje sturen als je wilt over de dierenrechten in de islam. En afhakken van benen hoort zeker niet tot dat recht.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:22 schreef koffiegast het volgende:
[..]
vogels met stenen?
volgensmij was die olifont moe of een mooiere reden: waren zijn benen door gehakt met een zwaard... als je dan in een drukke menigte van een afstand ziet dat ie voorover valt...lijkt het alsof ie knielt
Toen bestond Islam niet hé.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:00 schreef Spiderman3 het volgende:
[..]
In de islam hebben dieren heel veel rechten, kan je een linkje sturen als je wilt over de dierenrechten in de islam. En afhakken van benen hoort zeker niet tot dat recht.
dat begrijp ik, maar je gelooft dat Allah de Kabaa beschermt, dus het kan gewoon geprobeerd worden door moslims om zo het bestaan van Allah aan anderen te bewijzen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:58 schreef Triggershot het volgende:
Voor alle duidelijkheid hé, ik ben niet voor vernietiging van Kaaba ofzo.
Jaar dat Mohammed is geboren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:04 schreef Spiderman3 het volgende:
[..]
O, waneer vond die gebeurtenis dan plaats![]()
Moslims hebben geen bevestiging nodig van een gebouw dat Allah bestaat, vraag me dan af in hoeverre zij moslims zouden zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:06 schreef osho het volgende:
[..]
dat begrijp ik, maar je gelooft dat Allah de Kabaa beschermt, dus het kan gewoon geprobeerd worden door moslims om zo het bestaan van Allah aan anderen te bewijzen.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:09 schreef longinus het volgende:
Is dat niet een traan van Shiva, daar in de kaaba
volgeens de Koran is God zelf de bewaker over de Koran. Dus kan de Koran nooit vernietigt worden. De Evangelie en de Thora zijn ook Gods woorden maar Hij gaf de wake aan de mens en aangezien de mens niet zo'n goede bewaker is, zijn die 2 boeken naar mate van tijd her en der veranderd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:00 schreef Triggershot het volgende:
En nee, vernietiging van de Kaaba is niet einde van de Islam, vernietigen van de Koran is einde van de Islam.
Daarom, als de koran wel werd vernietigd, is er ook geen islam meer he.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:10 schreef Spiderman3 het volgende:
[..]
volgeens de Koran is God zelf de bewaker over de Koran. Dus kan de Koran nooit vernietigt worden. De Evangelie en de Thora zijn ook Gods woorden maar Hij gaf de wake aan de mens en aangezien de mens niet zo'n goede bewaker is, zijn die 2 boeken naar mate van tijd her en der veranderd.
Juist daarom, Kaaba was heel populair voor de Afgoden, waren meer dan 360 beelden, elk van een ander stam, en Abraha wou het vernietigen om zijn eigen tempel te promoten.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:15 schreef Spiderman3 het volgende:
[..]
waarom zouden ze die dan omver willen werpen, als er toch alleen maar afgoden in zaten?
aah ok, that makes sensequote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Juist daarom, Kaaba was heel populair voor de Afgoden, waren meer dan 360 meelden, elk van een ander stam, en Abraha wou het vernietigen om zijn eigen tempel te promoten.
Veranderd wel...er zijn oudere versies gevonden die duidelijk afwijken van de huidige tekst.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:10 schreef Spiderman3 het volgende:
[..]
volgeens de Koran is God zelf de bewaker over de Koran. Dus kan de Koran nooit vernietigt worden.
Net zoals de Koran dus.quote:De Evangelie en de Thora zijn ook Gods woorden maar Hij gaf de wake aan de mens en aangezien de mens niet zo'n goede bewaker is, zijn die 2 boeken naar mate van tijd her en der veranderd.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Veranderd wel...er zijn oudere versies gevonden die duidelijk afwijken van de huidige tekst.
[..]
Net zoals de Koran dus.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Signalement: geweldig postuur, lange witte baard. Vuurgevaarlijk (let op je braambos!) en heeft een wolk als vervoermiddel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |