heel erotiserend allemaal zeker die Kutkeffer in badjas. Ik had stiekem de hoop dat hij zich in het zwembad verdronken hadquote:Op zondag 10 juni 2007 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij was gewoon aanwezig hoor, dansend in zijn badjas.
Er was zeker niks te trekken? Goed zo, dan voeltie zich weer eenzaam in de heterocommune en flikkertie tenminste snel opquote:Op zondag 10 juni 2007 15:45 schreef ericahysterica het volgende:
ennieweez ik heb alle filmpjes van vannacht maar 2 minuten kunnen kijken (toen moest ik spontaan vomeren in het teiltje naast mij) Zelf heb ik de indruk dat onze diva (smerik dus niet zo aanwezig was ..............klopt dat?
Er was wel een onderonsje tussen Huub en Erik, ze stonden te smoesen en Erik aaide Huub over zijn rug. Niemand kon horen waar ze het over hadden.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:48 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
heel erotiserend allemaal zeker die Kutkeffer in badjas. Ik had stiekem de hoop dat hij zich in het zwembad verdronken had![]()
ik denk dat als Nasty er niet zou zijn dellie en huub dikke maatjes zouden zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Huub en Dellie hebben echt lol samen. Dat zie ik nooit tussen Dellie en WB.
Ik denk dat dat meer komt door Brian dan door Natasja.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik denk dat als Nasty er niet zou zijn dellie en huub dikke maatjes zouden zijn
nasty is de hoerenmadam en die rules!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer komt door Brian dan door Natasja.
rat is slechts een hulpmiddel en ter verpozing en backup van die zwarte heksquote:Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nasty is de hoerenmadam en die ruled!
Speciaal voor jou.quote:
Die is echt bezig met zichzelf toneelhaken, hoe makkelijk ishet om daar de dag door te komen om in bed te blijven liggen.quote:
Mee eens. Maar als je in zo'n soort programma zit wat lang gaat duren had Natasia kunnen weten dat er ook stukjes uit d'r verleden voorbij komen. Als dit werkelijk zo gevaarlijk zou zijn heeft ze uiteindelijk zelf d'r kinderen aan dit gevaar blootgesteld.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:50 schreef basicsaint het volgende:
Laten we eens even proberen ons voor te stellen waarom Natasia zo overstuur raakt van het noemen van Milton en zijn achtergrond.
Zou het kunnen zijn dat ze bang is dat haar kindertjes daar de dupe van worden?
Zou het kunnen zijn dat Huub het juist doet omdat hij weet dat Natasia haar kindertjes daar de dupe van worden en hij Natasia daarmee over de rooie krijgt?
Wie verwart dan buiten met de DGK?
Verder: al die verhalen over het dreigement, wat ik hoorde is dat Natasia (op de ietwat overtrokken Natasiamanier) aan Jaap uitlegde dat Milton echt gevaarlijk is. Dat kun je uitleggen als een dreigement, maar ook als een blijk van bezorgdheid.
Maar Natasia loopt ook steeds te dreiegen met Milton dus dan doet ze dus zelf ook haar kinderen dit aan.. Maar ja zo zal jij het wel weer niet zien, want alles ligt aan Huub he??quote:Op zondag 10 juni 2007 15:50 schreef basicsaint het volgende:
Laten we eens even proberen ons voor te stellen waarom Natasia zo overstuur raakt van het noemen van Milton en zijn achtergrond.
Zou het kunnen zijn dat Huub het juist doet omdat hij weet dat Natasia haar kindertjes daar de dupe van worden en hij Natasia daarmee over de rooie krijgt?
Verder: al die verhalen over het dreigement, wat ik hoorde is dat Natasia (op de ietwat overtrokken Natasiamanier) aan Jaap uitlegde dat Milton echt gevaarlijk is. Dat kun je uitleggen als een dreigement, maar ook als een blijk van bezorgdheid.
quote:John de Mol’s “criminele” format
[05 February 2007 | 14.46]
De Gouden Kooi van Talpa Tien begint steeds meer een lollig zooitje te worden. De kandidaten kunnen ondertussen elkaars bloed wel zuipen en worden daarbij steeds handtastelijke. Zelfs dusdanig dat na Nena twee andere heren gisteren het veld moesten ruimen. Leuk voor de kijkcijfers, maar ook leuk voor de onderzoekjournalisten die wel wat aan de contentarmoede willen doen. Zo viel op dat zondagavond een achterblijvende kandidate Natasia Balk van een vertrekkende mepper nog ingefluisterd kreeg dat haar ex-hubby en kickbokser for living Milton Felter dubieuze banden zou hebben met de hoofdstedelijke maffia. Nou kennen wij op de redactie van Witheet deze Milton uit Almere wel: type boem-stop-ho! Normaliter erg druk met organiseren van sportieve bloedneuzen. Nu pretenderen wij hier bij Witheet dossierexperts te zijn als het gaat om de georganiseerde misdaad.
Zo lezen we letterlijk in de Holleeder zaak in een tapverslag over een Apeldoornse sportschoolhouder met nauwe banden met een zekere lekkende journaliste of over een Beverwijkse freefight reus met bijzondere incassomethodieken; maar Milton… Die komt er nergens in voor. Wat wel grappig is, is dat de “vredestichtster” van de Gouden Kooi, Natasia Balk, ondanks haar verblijf in het miljonairsgevoelressort, zich op 26 januari jl. bij de politierechter moest verantwoorden voor een gevalletje buurman meppen. In het kader van het altijd vriendelijke bedoelde hoor en wederhoor vroegen wij de redactie van het programma om een reactie. Het bitse antwoord wat Witheet daarbij kreeg is dat dit een privé-aangelegenheid van Natasia Balk betreft en ze daar geen mededelingen over willen doen. We vragen ons af hoe dit zal gaan aflopen voor haar carriére als beveiligingsmedewerkster.
Letterlijke tekst van het gesprek:quote:Op zondag 10 juni 2007 15:50 schreef basicsaint het volgende:
Hear Hear.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Mee eens. Maar als je in zo'n soort programma zit wat lang gaat duren had Natasia kunnen weten dat er ook stukjes uit d'r verleden voorbij komen. Als dit werkelijk zo gevaarlijk zou zijn heeft ze uiteindelijk zelf d'r kinderen aan dit gevaar blootgesteld.
Ik krijg nu meer het idee dat de bal naar Huub wordt gespeeld maar een veel gebruikte uitdrukking in DGK is: Don't shoot the messenger. Ook al is het begrijpelijk dat de redaktie Natasia wil behoeden voor eventuele represailles voor haar veiligheid en van de andere wannabee miljonairs zij hadden eigenlijk niet moeten toestaan dat ze het huis inkwam.
Verder vind ik het ook niet slim als Huub een discussie over de Islam begint en dan vervolgens, in haar opinie, niet politieke correcte statements gebruikt Natasia niet inhoudelijk ingaat op die statements maar de nadruk legt op wat een kleine extreme miderheid met Huub zou kunnen doen.
Dit creëert bijna dezelfde sfeer als toen Theo van Gogh is vermoord.
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:58 schreef Clank het volgende:
Natasia heeft het tegen Huub over iets dat echt niet kan... en dan tegen Lieke.. Ik mag jou ook geen baarmoederloze heks meer noemen. Ik heb zelf al twee kindjes maar tegenover mensen die geen kindjes kunnen krijgen is dat respectloos (ja ja... ze mag het niet meer zeggen van Brian)
Grappig dat ze Natasia Balk schrijven, dat is toch de achternaam van Amanda?quote:
Lulverhaal, zeker gezien het feit dat ze Blank heet en geen Balk. Slecht geinformeerd dus.quote:
Het verhaal dat Natasia haar buurman heeft geslagen komt vaker voor.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lulverhaal, zeker gezien het feit dat ze Blank heet en geen Balk. Slecht geinformeerd dus.
En wat is Witheet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |