Nando is te aardig , Japio neemt gewoon een loopje met hem.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:50 schreef SiRojK het volgende:
Waarom laat Jaap Nando opruimen? Het is toch ZIJN fitness?
Misschien een boek over haar leven met Milton?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:55 schreef beequeen het volgende:
Is Natasja bezig met het schrijven van een encyclopedie? Ze is al bezig vanaf een uurtje of half twaalf.
De Miltonclopedie jaargang 2007quote:Op zondag 10 juni 2007 15:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien een boek over haar leven met Milton?
Helaasquote:
Ik lijk er geen last van te hebben...quote:Op zondag 10 juni 2007 15:05 schreef milk-shake het volgende:
wat zijn de steams weer kl....en het geluid ook
Lees de cossen van vrijdag rond 17.30u maar eens terug....quote:Op zondag 10 juni 2007 15:06 schreef SiRojK het volgende:
48 uur wapenstilstand? Ik heb weer veel gemist volgens mij
Gevonden:quote:Op zondag 10 juni 2007 15:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Lees de cossen van vrijdag rond 17.30u maar eens terug....
Dat idee heb ik ook, al mag Huub van mij iets meer de oude worden, en echt weer tv gaan maken.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
Even tussendoor: Lieke en Huub hebben 's nachts heel veel gesprekken onder de dekens. Dus dan wordt pas besproken wat er werkelijk tussen hen speelt. Lieke geeft ook vaak aan dat er een grote discrepantie is tussen die gesprekken en wat er overdag gebeurt.
Het lijkt mij dus dat Huub overdag gewoon diep in het spel zit en dat Lieke dat nog niet helemaal kan scheiden.
Klopt helemaal. Lieke heeft al, vanaf het begin, moeite met het snappen van het spel.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
Even tussendoor: Lieke en Huub hebben 's nachts heel veel gesprekken onder de dekens. Dus dan wordt pas besproken wat er werkelijk tussen hen speelt. Lieke geeft ook vaak aan dat er een grote discrepantie is tussen die gesprekken en wat er overdag gebeurt.
Het lijkt mij dus dat Huub overdag gewoon diep in het spel zit en dat Lieke dat nog niet helemaal kan scheiden.
Volgens mij hoeft Huub ook niet bang te zijn.. Als er wat gebeurt is de dader toch al van tevoren bekendquote:Op zondag 10 juni 2007 15:17 schreef Lieve het volgende:
Is Milton nog niet langsgeweest? Geen telefoontje? Dan zal dat wel achter stiekempjes zijn geweest, want ik durf er vergif op in te nemen dat ze over haar doodsbedreigingen iets gehoord heeft.
Weet je, dit hele verhaal doet met zo denken aan de autobom waar Rob Scholte zijn benen bij kwijt geraakt is. Die dader hebben ze nooit gepakt.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:17 schreef Lieve het volgende:
Als ze toch bezig zijn... de tips van Amanda waren ook cadeautjes! Even een leuk klusje met een grote kans op zekerheid.
Milton Felter is dus niet alleen een kickboxer. Hij is niet alleen een beetje geweldadig. Hij blaast ook auto's op..... van mensen die zijn ex niet mag! En dat zullen er heel veel zijn!
Zou hij iets tegen Natasja hebben gezegd?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:20 schreef agter het volgende:
[..]
Weet je, dit hele verhaal doet met zo denken aan de autobom waar Rob Scholte zijn benen bij kwijt geraakt is. Die dader hebben ze nooit gepakt.
Wat voor overeenkomsten zie je dan? Ik alleen maar een ontploffende auto.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:20 schreef agter het volgende:
[..]
Weet je, dit hele verhaal doet met zo denken aan de autobom waar Rob Scholte zijn benen bij kwijt geraakt is. Die dader hebben ze nooit gepakt.
Ik wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Huub en Dellie hebben echt lol samen. Dat zie ik nooit tussen Dellie en WB.
Milton heeft vast wel iets beters te doen.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:17 schreef Lieve het volgende:
Is Milton nog niet langsgeweest? Geen telefoontje? Dan zal dat wel achter stiekempjes zijn geweest, want ik durf er vergif op in te nemen dat ze over haar doodsbedreigingen iets gehoord heeft.
Milton zal wel blij met haar zijn. Hoezo BOEM door Milton?
Justitie krijgt de cold cases zo in zijn schoot geworpen. Even het verleden ietsjes ruimer natrekken en wat dingetjes linken.
Vooral makkelijk om even je nieuwe speelgoedtool uit te proberen als abitieus agent. Politie heeft tegenwoordig een zoekmachine die zaken uit andere gebieden aan elkaar linkt dus.... de opsporingskans is erg veel groter geworden.
Als ze toch bezig zijn... de tips van Amanda waren ook cadeautjes! Even een leuk klusje met een grote kans op zekerheid.
Milton Felter is dus niet alleen een kickboxer. Hij is niet alleen een beetje geweldadig. Hij blaast ook auto's op..... van mensen die zijn ex niet mag! En dat zullen er heel veel zijn!
Goeie tip Natasja! ( wie had er nu een hekel aan wie ook alweer?)
De vraag is, willen we dat weten?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:33 schreef ericahysterica het volgende:
weet iemand waar Smerik is?
Ow, jij bedoelt die gezellige gesprekken onder de dekens? Dellie met haar crackstem, roepend, fuck you, en WB met zijn hyenalach. Lachen, gieren, brullen idd.quote:
Je droomt ook van ze begrijp ik.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ow, jij bedoelt die gezellige gesprekken onder de dekens? Dellie met haar crackstem, roepend, fuck you, en WB met zijn hyenalach. Lachen, gieren, brullen idd.
Ik schat zo, in de masturbeerroom.quote:
oke ga ik daar ff kijkenquote:
Dat zal!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:29 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Milton heeft vast wel iets beters te doen.
quote:
Het kan ook zijn dat ze lol hebben om hun toneelstukje van gisteren de engels-talige hoerenloper met de thaise hoer, dat was zo geweldigquote:Op zondag 10 juni 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ow, jij bedoelt die gezellige gesprekken onder de dekens? Dellie met haar crackstem, roepend, fuck you, en WB met zijn hyenalach. Lachen, gieren, brullen idd.
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat zal!
Wat ik onbegrijpelijk vind, is dat Natasia zulke bedreigingen ongestraft mag uiten.
Tegen Jaap zeggen dat hij absoluut NIET met Huub gezien mag worden in de buitenwereld en dat de auto waar Huub in zal zitten, de lucht in gaat! En dan nog: "Echt waar" er achteraan.
En maar herhalen tegen Huub dat hij een vet probleem gaat krijgen in de buitenwereld en de zussen van Natasia nog ff subtiel erover heen met: "Die bolle knalt je!"
Of Milton Felter het nu wel of niet druk heeft, voor mij heeft Natasia echt afgedaan en die flapdrollen bij de redactie ook. Ben benieuwd wanneer DGK_redactie weer eens van zich laten horen hier op FOK!, met hun regels die geen regels zijn.
eenschhhhhh
Hij was gewoon aanwezig hoor, dansend in zijn badjas.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:45 schreef ericahysterica het volgende:
ennieweez ik heb alle filmpjes van vannacht maar 2 minuten kunnen kijken (toen moest ik spontaan vomeren in het teiltje naast mij) Zelf heb ik de indruk dat onze diva (smerik dus niet zo aanwezig was ..............klopt dat?
Het enig wat ik hoop is dat Milton F wat meer hersens heeft dan natasia en begrijpt dattie door z'n ex op deze manier gewoon wordt zwart gemaakt en dattie daar dan wat aan gaat doen.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat zal!
Wat ik onbegrijpelijk vind, is dat Natasia zulke bedreigingen ongestraft mag uiten.
Tegen Jaap zeggen dat hij absoluut NIET met Huub gezien mag worden in de buitenwereld en dat de auto waar Huub in zal zitten, de lucht in gaat! En dan nog: "Echt waar" er achteraan.
En maar herhalen tegen Huub dat hij een vet probleem gaat krijgen in de buitenwereld en de zussen van Natasia nog ff subtiel erover heen met: "Die bolle knalt je!"
Of Milton Felter het nu wel of niet druk heeft, voor mij heeft Natasia echt afgedaan en die flapdrollen bij de redactie ook. Ben benieuwd wanneer DGK_redactie weer eens van zich laten horen hier op FOK!, met hun regels die geen regels zijn.
Erger nog Natasja zegt dat het geen bedreiging is maar een belofte!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat zal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |