quote:Op zondag 10 juni 2007 12:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Simpel toch. Jij bent niet representatief voor Turken. Je bent een nep-Turk
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben 1/4 'Turk' maar 100% van Turkse volkeren. Gij bent een nep-Turk. Dit is nooit uit te leggen, maar dat is wat ik bij jou voel en alleen bij jou.
oja en misschien een beetje. : 'hihi ik ben een beetje dronken'.. Iets in die trant.
precies.. let it goquote:
lekker genuanceerdquote:Op zondag 10 juni 2007 19:59 schreef Burakius het volgende:
Jij bent een nep-Turk, omdat je dat bent. Het is niet uit te leggen. En het gevoel heb ik alleen bij jou.
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:32 schreef Jero het volgende:
Zo, heb weer een donner kebab op, dus mag weer in dit topic komen
ik ga zo jaquote:
yep door een Surinamer..."alles goed?"quote:Op maandag 11 juni 2007 00:18 schreef kLowJow het volgende:
Nog aangesproken op straat?
Ja, ik heb vreemde tijden de laatste tijd.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:20 schreef Emel het volgende:
[..]
yep door een Surinamer..."alles goed?"ik snel doorlopen
![]()
lang geleden dat ik je gesproken heb![]()
hoe komt dat? alles goed verder?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, ik heb vreemde tijden de laatste tijd.
quote:
alles goed, beeb?quote:
Als het niet nodig is 's ochtends vroeg op te staan ben ik liever 's nachts actief. Het is zelden nodig 's ochtends vroeg op te staan. Alles gaat prima, met jou?quote:
ik ben moequote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
alles goed, beeb?fijn gewerkt vandaag?
nachtmensquote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als het niet nodig is 's ochtends vroeg op te staan ben ik liever 's nachts actief. Het is zelden nodig 's ochtends vroeg op te staan. Alles gaat prima, met jou?
Nog steeds verpleegster?.
mooi zoquote:Op maandag 11 juni 2007 00:26 schreef Emel het volgende:
ik ben moewas druk op werk. Verder gaat prima met me.
Met jou? fijne dag gehad?
Wat gaat jou dat aan?quote:
'quote:Op maandag 11 juni 2007 09:44 schreef Triggershot het volgende:
- Als jullie allebei op zelfe manier doorgaan rond dat beiden op uit dit topic -
Burak val geen persoon aan en Emel hap niet.
Ja, dat is de insteek dus, dat je hapt. Maar goed klaar nu.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:46 schreef Emel het volgende:
[..]
'
ik hap? ik geloof dat deze jongen op persoonlijke tour ging en jij zegt dat ik hap?
forum@fok.nlquote:Op maandag 11 juni 2007 09:47 schreef Emel het volgende:
ik kan beter moderator worden
fijn hoor, ik hap. Bedankt voor je deskundige bijdrage. Ahum.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat is de insteek dus, dat je hapt. Maar goed klaar nu.
Joh? Serieus... vreemde is dat 'Constantinopel' tot 1920 redelijk actueel was.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:46 schreef Devrim_ het volgende:
Constantinopel???
Istanbul since 1453!
[afbeelding]
Wil je echt in dit topic weer zo een sfeer creeren?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:48 schreef Emel het volgende:
[..]
fijn hoor, ik hap. Bedankt voor je deskundige bijdrage. Ahum.
ik geloof niet dat ik er mee begonnen was...ik verwacht wel dat een moderator naar behoren zijn taak doet.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil je echt in dit topic weer zo een sfeer creeren?
In Griekenland is het nog steeds Constantinopelquote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Joh? Serieus... vreemde is dat 'Constantinopel' tot 1920 redelijk actueel was.
Je gaat een nieuw week in, zet een lekker muziekje op, voeten in warm water, thee en een koekje er bij en ga gewoon lekker genieten van je nieuwe week ipv aandacht aan miniscule irritaties.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:54 schreef Emel het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik er mee begonnen was...ik verwacht wel dat een moderator naar behoren zijn taak doet.
Ja, zij zijn er niet overheen, maar dat bedoel ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 09:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
In Griekenland is het nog steeds Constantinopel
inderdaad, ik had me voorgenomen om geen aandacht meer te besteden aan negatieve mensen en situatiesquote:Op maandag 11 juni 2007 09:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je gaat een nieuw week in, zet een lekker muziekje op, voeten in warm water, thee en een koekje er bij en ga gewoon lekker genieten van je nieuwe week ipv aandacht aan miniscule irritaties.![]()
Van mij part heet het Constantinopel...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
wat een nationalist ben jijquote:Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Van mij part heet het Constantinopel...blijft van de Turken hehhee
Dat zeg jij?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:06 schreef Emel het volgende:
[..]
wat een nationalist ben jij![]()
dit is geen flame he
![]()
niemand heeft er last vanquote:
Waarom Burak wel dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:09 schreef Emel het volgende:
[..]
niemand heeft er last vanen ik sta altijd open voor nieuwe inzichten
volgens mij waren we tot de conclusie gekomen dat ik niet nationalistisch ben. Remember?
hij heeft constant over echte Turken en reageert altijd fel op het forum.quote:
d8 dat we klaar waren daar over.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef Emel het volgende:
[..]
hij heeft constant over echte Turken en reageert altijd fel op het forum.
en ik ben volgens hem nep![]()
maar goed, hij moet het maar zelf weten.
was lollig bedoeld hoorquote:
quote:
hey!!quote:
alles goed?quote:
dat jij geen gevoel voor humor hebt.........quote:Op maandag 11 juni 2007 10:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet je wel even van tevoren zeggen..
Mijne was ook lollig bedoeldquote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef Emel het volgende:
[..]
dat jij geen gevoel voor humor hebt.........Ok, nu word ik vervelend, excuses
ik gedraag me alweer
![]()
Heel gezellig hierquote:
quote:
ik voel de liefde inderdaadquote:Op maandag 11 juni 2007 10:54 schreef Emel het volgende:
Heel gezellig hierzoveel liefde
![]()
gaat goed met me, beetje dingen aan het regelen.
Hoe is met jou?![]()
mensen kunnen zo goed met elkaar communicerenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik voel de liefde inderdaadal dat wederzijds begrip
![]()
met mij is het ook goedvandaag maar eens grote schoonmaak in m'n huis doen...wordt wel weer eens tijd
ja owquote:
Kan iets aan gedaan worden.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:02 schreef Emel het volgende:
[..]
ja ow![]()
volgens mij word ik heel vervelend vandaag..dat voel ikmensen treiteren
![]()
da's nou het mooie van een forumquote:Op maandag 11 juni 2007 11:00 schreef Emel het volgende:
mensen kunnen zo goed met elkaar communiceren![]()
![]()
drukke dag wordt het dus voor je. Ga je nog wat doen verder?
Je hebt dus een tel.nr. gekregen van een meisje in de trein?![]()
ik ben trots op je
![]()
preventief bannen?quote:
ik treiter terug, dat weet je...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:02 schreef Emel het volgende:
ja ow![]()
volgens mij word ik heel vervelend vandaag..dat voel ikmensen treiteren
![]()
ontroert het jou ook al?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's nou het mooie van een forumsoms ontroert het me gewoon...
verder niet veel...vanavond komt een vriendin eten (vandaar ook de grote schoonmaak)
haha...zo moeilijk is dat nou ook weer niet hoorze was psychologe trouwens...en ze heeft een vriendje, zei ze, terwijl ze me haar telnr gaf...puur vriendschappelijk uiteraard
![]()
elkaar treiteren?quote:
Neequote:
ja, enorm...soms biggelen de tranen over m'n wangen...al die emoties die loskomen...'zo kan het dus ook', denk ik dan..quote:Op maandag 11 juni 2007 11:05 schreef Emel het volgende:
ontroert het jou ook al?*zucht*
vriendin die had afgezegd laatst?
psychologe?je trekt ze wel aan he
![]()
ze geeft haar nummer.....vriendschappelijk![]()
zal het vriendje leuk vinden
![]()
check die prijzen, dacht misschien iets voor jou, land wel even in Zurich, maar prijs is echt niets.quote:
Ik ben gek op het FOK!Forumquote:Op maandag 11 juni 2007 11:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, enorm...soms biggelen de tranen over m'n wangen...al die emoties die loskomen...'zo kan het dus ook', denk ik dan..![]()
ja, die ja
je zou het haast denken ja...maar het is wel leuk praten met psychologes altijd![]()
ja, vond het ook wel apart...we zaten een kwartiertje gezellig te praten in de trein...ik vroeg of ze het gesprek een andere keer wilde voortzetten
zij:[korte stilte] ja, leuk, hier heb je m'n telnr...
.......
maar ik heb wel een vriend...dus het is alleen vriendschappelijk
ik: tuurlijk![]()
ja, wie niet!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef Emel het volgende:
Ik ben gek op het FOK!Forum![]()
![]()
psychologes zijn leuke mensen toch...dat weet je best
hmm dus wat ga je doen? vriendschappelijk daten?![]()
wow, dat is niet veel geld...wel betrouwbaar?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
check die prijzen, dacht misschien iets voor jou, land wel even in Zurich, maar prijs is echt niets.
Geen idee, prijzen zijn echt niets, misschien even bellen ofzo?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef Emel het volgende:
[..]
wow, dat is niet veel geld...wel betrouwbaar?
quote:trouwens mij naar het buitenland wegsturen, gaat beetje te ver![]()
in het begin was je zo anti-psychologenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, wie niet!![]()
ach ja...sommige wel inderdaad![]()
haha...geen idee wat ik ga doen...waarschijnlijk nietsbeetje kansloos is het wel, al was ze nog zo leuk...
ja lach maarquote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, prijzen zijn echt niets, misschien even bellen ofzo?
[..]
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:24 schreef Emel het volgende:
[..]
in het begin was je zo anti-psychologenen toen leerde je mij kennen.......
![]()
![]()
misschien een keertje toch wat met haar gaan drinken? misschien dumpt ze haar vriendje voor je???????
Laat maar je ervaringen weten.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:26 schreef Emel het volgende:
[..]
ja lach maar![]()
is goed, ik ga dit jaar toch naar Turkije...bedankt he![]()
kwakzalvers?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zoiets ja...al vind ik psychologen nog steeds kwakzalvers
![]()
hahaha...ja, wie weet...naja, we zien wel...heb nog even om er over na te denkenhet is niet alsof ik meteen een dag later ga bellen...
jij vakantieplannen?quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:31 schreef Emel het volgende:
kwakzalvers?ik help mensen
![]()
ja daarom, wacht even af
sorry maar ik vind het kortzichtig. Verdiep je eerst eens in psychologie en psychiatrie. Kom dan terugquote:Op maandag 11 juni 2007 11:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat weet ik...maar dat doen placebo's ook
![]()
afwachten...da's mijn sterke puntstuur wel een smsje tegen het einde van de week...
![]()
Istanbul?quote:
oh, waren we nog niet aan het treiteren?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:36 schreef Emel het volgende:
sorry maar ik vind het kortzichtig. Verdiep je eerst eens in psychologie en psychiatrie. Kom dan terug![]()
Lol inderdaad, jij en afwachten![]()
wat zeur je dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh, waren we nog niet aan het treiteren?schat, ik weet ook wel dat heel veel mensen baat hebben bij psychologie en psychiatrie...dat ga ik echt niet ontkennen...
wat is dat nou weer voor reactie?!
![]()
laat je weten wanneer, dan zorg ik dat ik op een ander tijdstip gaquote:
wat wil je precies horen, schat? je weet dat ik respect heb voor het werk dat je doet...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:43 schreef Emel het volgende:
wat zeur je dan?kom een keertje een dag meelopen met mij op werk. Misschien dat je dan je beeld over psychologen (GGZ) verandert.
haha sorry ik doe heel irritant vandaag![]()
ik mag je heel graag, weet je toch![]()
weet ik, ik stang je maar een beetjequote:Op maandag 11 juni 2007 11:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat wil je precies horen, schat? je weet dat ik respect heb voor het werk dat je doet...
ach, wie niet![]()
wederzijds, lieverden voor jouw informatie: ik kan heel goed wachten
![]()
sowieso mag jij toch alleen in een WNFkooi mee, hoezo dan ander tijdstip?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:49 schreef Emel het volgende:
[..]
laat je weten wanneer, dan zorg ik dat ik op een ander tijdstip ga![]()
treitertreiter![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sowieso mag jij toch alleen in een WNFkooi mee, hoezo dan ander tijdstip?
weet ik...en ik blijf psychologie pseudo-wetenschap vindenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:54 schreef Emel het volgende:
weet ik, ik stang je maar een beetje![]()
ik weet dat je heel goed kan wachten![]()
maar was gezellig in Utrecht?
wist ik ja...ieder zn ding he. Je weet hoe ik erover denk.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
weet ik...en ik blijf psychologie pseudo-wetenschap vindenmaar dat wist je ook al...
soms zelfs iets te goed![]()
ja, was erg gezellig...heerlijk weer, goed gezelschap, lekker gegeten...mooie dag![]()
natuurlijk...is wederzijds respect van elkaars mening niet iets prachtigs?!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:00 schreef Emel het volgende:
wist ik ja...ieder zn ding he. Je weet hoe ik erover denk.
wilde ik net niet zeggen...je hebt soms teveel geduld
leuke dag dus..mooi zo
Als de uitdaging niet groot is altijd.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:57 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
tegenstand bieden kun je nog steeds goed![]()
maar jij en ik kunnen als beste communiceren met elkaarquote:Op maandag 11 juni 2007 12:01 schreef Abbadon het volgende:
[..]
natuurlijk...is wederzijds respect van elkaars mening niet iets prachtigs?!![]()
yup...de nadelen van mijn iets te relaxte levenshouding
![]()
absoluutjij nog leuke dingen geplanned deze week?
ik kan je aan, weet je bestquote:Op maandag 11 juni 2007 12:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als de uitdaging niet groot is altijd.![]()
Meid, dat heb ik je altijd laten denken.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:13 schreef Emel het volgende:
[..]
ik kan je aan, weet je bestje bent een makkie voor mij
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meid, dat heb ik je altijd laten denken.
genoeg schouderklopjes voor elkaar zo?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:11 schreef Emel het volgende:
maar jij en ik kunnen als beste communiceren met elkaar![]()
is dat een probleem voor jou? zo ja, doe er wat aan. Zo nee, blijf lekker jezelfik was even in mijn hulpverlenersrol
Deze week voor mij: terrasjes pakken, lekker eten en misschien op kraambezoekweinig spannends dus
![]()
we vinden elkaar liefquote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef Abbadon het volgende:
[..]
genoeg schouderklopjes voor elkaar zo?![]()
nee hoor...ik ben ook heel goed in acceptatie van mijn zwakhedenmaar van mij mag je altijd open deuren komen intrappen hoor, hulpverleenster
![]()
klinkt niet als een slechte week![]()
![]()
Meid jouw downfall zal door jouw trots en misplaatste zelfzekerheid komen.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:17 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
toegeven is moeilijk voor je, i know thatzoals de Turken het zeggen: gurur cok sende
![]()
dit in tegenstelling tot jouquote:Op maandag 11 juni 2007 12:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meid jouw downfall zal door jouw trots en misplaatste zelfzekerheid komen.
mijn trots????? jij hebt trots en arrogantiequote:Op maandag 11 juni 2007 12:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meid jouw downfall zal door jouw trots en misplaatste zelfzekerheid komen.
zwakheden accepteren is niet zo moeilijk, vind ik...je bent er zelf bij als je iets doet of nalaat...de consequenties daarvan niet accepteren is leven met oogkleppen op...het één gaat niet zonder het ander...je bent wie je bent...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:20 schreef Emel het volgende:
we vinden elkaar lief![]()
over het algemeen vinden mensen het moeilijk om hun zwakheden te accepterenik heb er ook moeite mee helaas maar ik werk er aan
![]()
ik probeer het rustig te houden deze week..te druk gehad laatste weken..sociaal..op werk
Zie je, inderdaad verblind, ik zei niets over arrogantie.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:24 schreef Emel het volgende:
[..]
mijn trots????? jij hebt trots en arrogantieik ben zelfverzekerd maar niet arrogant..en zeker niet trots (misschien een beetje dan
)
ik ben met name geamuseerdquote:
Werd er gesuggereerd dat je meid heet dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:25 schreef Emel het volgende:
trouwens, ik heet Emel (geen meid).
daarom..op zich lukt het me aardig hoor..heel soms ben ik beetje eigenwijsquote:Op maandag 11 juni 2007 12:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zwakheden accepteren is niet zo moeilijk, vind ik...je bent er zelf bij als je iets doet of nalaat...de consequenties daarvan niet accepteren is leven met oogkleppen op...het één gaat niet zonder het ander...je bent wie je bent...
verstandigteveel dates gaat je niet in de koude kleren zitten...plus natuurlijk al die opkomende moedergevoelens ivm babies in de buurt
![]()
hoezo onterecht? je schijnt me te kennen blijkbaarquote:Op maandag 11 juni 2007 12:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zie je, inderdaad verblind, ik zei niets over arrogantie.
Trots ben je zeer zeker, je zelfverzekerde houding is dan ook onterecht.
Really, here?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:28 schreef Emel het volgende:
[..]
hoezo onterecht? je schijnt me te kennen blijkbaar
en jij dan?
ik wil niet aangesproken worden met "meid.."quote:Op maandag 11 juni 2007 12:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Werd er gesuggereerd dat je meid heet dan?
dat is de goede houdingquote:Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef Emel het volgende:
daarom..op zich lukt het me aardig hoor..heel soms ben ik beetje eigenwijsik ben blij met mezelf
![]()
begin je er weer over![]()
Volgens mij ligt bepaling van mijn woordkeuze niet in jouw wensen meid.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef Emel het volgende:
[..]
ik wil niet aangesproken worden met "meid.."
Emel![]()
oh wat interessant!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Really, here?
Ik beschik over relevante inside info.
is goed, jongenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij ligt bepaling van mijn woordkeuze niet in jouw wensen meid.![]()
liefquote:Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat is de goede houdingga door op dat pad...je komt er wel... (ik heb zo ook mijn hulpverlenersrol
)
sorryzie het maar als oprechte interesse...
hoezo niet?quote:
treiter-compensatiequote:
ik heb single vriendinnenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
treiter-compensatie![]()
mijn dates? weet jij iets dat ik niet weet?![]()
In denk dat je antwoorden wel bij jezelf kunt plaatsen, itt tot andere users heb ik geen lijstjes ofzoquote:Op maandag 11 juni 2007 12:33 schreef Emel het volgende:
[..]
hoezo niet?
open het dossier 'Emel' maar
"trots, misplaatst zelfverzekerd'
quote:
ja hoorquote:
aanvallen? was dit serieus bedoeld want ik dacht we aan het geinen waren?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In denk dat je antwoorden wel bij jezelf kunt plaatsen, itt tot andere users heb ik geen lijstjes ofzo
Iaw mijn respect voor jouw persoon beperkt mij zeer tot bepaalde aanvallen waar jij mee bent gestart i might add.
Jij je zinquote:Op maandag 11 juni 2007 12:37 schreef Emel het volgende:
[..]
aanvallen? was dit serieus bedoeld want ik dacht we aan het geinen waren?
quote:Iaw mijn respect voor jouw persoon beperkt mij zeer tot bepaalde geintjes waar jij mee bent gestart i might add.
leeftijd: 25-30quote:
geintjes jah...prive dingen die ik met iemand heb, bespreek ik niet op het forum...quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:41 schreef Emel het volgende:
[..]
geintjes jah...prive dingen die ik met iemand heb, bespreek ik niet op het forum...
nogmaals: jij was wel serieus?
mail me maar foto's en CV'squote:Op maandag 11 juni 2007 12:39 schreef Emel het volgende:
leeftijd: 25-30
Opleiding: universitair
Uiterlijk: aantrekkelijk
Afkomst: Nederlands, Marokkaans, Surinaams
nou wat vind je ervan??
quote:
of niet natuurlijkquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
of niet natuurlijk![]()
vind het al heel wat dat ik kennelijk goed genoeg ben![]()
quote:
tuurlijk, je bent toch aardigquote:Op maandag 11 juni 2007 13:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
da's bijna een unicum, dat ik goed genoeg ben![]()
daar heb je een puntquote:
hoe laat komt je bezoek?quote:
geen idee....zal wel tegen half 7 ofzo wordenquote:
ja precies...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:05 schreef Abbadon het volgende:
[..]
geen idee....zal wel tegen half 7 ofzo worden
tijd genoeg om alvast een maaltijdsalade in elkaar te knutselen, en een stofzuiger door m'n huis te sleuren...
zo...pasta klaar...stofzuigen bijna...straks nog even mozarella, gerookte kip, tomaat en paprika fijnsnijdenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:20 schreef Emel het volgende:
[..]
ja precies...
ik zit wat werk te doen...voorbereidingen voor morgen
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo...pasta klaar...stofzuigen bijna...straks nog even mozarella, gerookte kip, tomaat en paprika fijnsnijden
beetje pesto en olijfolie erover...vers brood erbij, met tapenade of kruidenboter...quote:
hou opquote:Op maandag 11 juni 2007 15:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
beetje pesto en olijfolie erover...vers brood erbij, met tapenade of kruidenboter...ik heb wel weer genoeg m'n best gedaan vandaag
![]()
ik stop al...ik stop al...quote:
en je kan fijn treiterenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik stop al...ik stop al...![]()
en ik ben niet gemeen...ik ben aardig en lief![]()
middagquote:Op maandag 11 juni 2007 16:01 schreef dvdfreak het volgende:
middag
hou op...ik ga bijna blozenquote:
Magnumquote:Op maandag 11 juni 2007 16:07 schreef dvdfreak het volgende:
hmm welke
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Emel het volgende:
[..]
Magnum
nog lol gehad met Burakius?doel was Emel pesten
wil je er ook een?quote:
ja, lekkerquote:
je hebt kooktalentquote:Op maandag 11 juni 2007 16:46 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, lekker![]()
de pasta-salade is klaar en meer dan uitstekend gelukt, al zeg ik het zelf![]()
dank jequote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dank je
en dank je![]()
nog steeds die liedjes niet geluisterd zeker?![]()
braaf meisjequote:
*luistert*quote:
quote:
ze zijn heel erg mooi, Abbadon. Best ontroerend.quote:
op de een of andere manier kom ik altijd op dat type muziek uitquote:Op maandag 11 juni 2007 17:09 schreef Emel het volgende:
ze zijn heel erg mooi, Abbadon. Best ontroerend.
schitterend muziek, niets mis meequote:Op maandag 11 juni 2007 17:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
op de een of andere manier kom ik altijd op dat type muziek uit![]()
![]()
welke date is dat nu weer?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:11 schreef Emel het volgende:
en dan krijg ik tijdens het luisteren een smsje "schat, ik moest aan je denken..."
mooi![]()
ik weetquote:
ook arabieren schijnen istanbul nog steeds constantiniyye te noemenquote:Op maandag 11 juni 2007 09:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
ging goed?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik weetheb ze vandaag al een paar keer gespeeld/gezongen...
ik hou het op Byzantiumquote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
ook arabieren schijnen istanbul nog steeds constantiniyye te noemen
bijna een hele topic gemist zie ik![]()
leef jij nog?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
ook arabieren schijnen istanbul nog steeds constantiniyye te noemen
bijna een hele topic gemist zie ik![]()
uiteraardquote:
quote:
ach ja...wat moet ik erover vertellen?quote:
quote:
quote:
klopt, niveau is niet denderend meerquote:Op maandag 11 juni 2007 17:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
dit topic kakt zo nu en in wat niveau betreft, dus hou het minder in de gaten de laatste tijd, zie dat deze weer op hetzelfde niveau is begonnen van de laatste tijd![]()
Ik ben anti-nationalist. Goede psychiater ben jijquote:Op maandag 11 juni 2007 10:06 schreef Emel het volgende:
[..]
wat een nationalist ben jij![]()
dit is geen flame he
![]()
60% gelooft er nog inquote:Op maandag 11 juni 2007 09:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
idd burakius is wannabe fundiquote:Op maandag 11 juni 2007 17:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben anti-nationalist. Goede psychiater ben jij
die willen constantinopel nog steeds als hoofdstadquote:
Islam is anti-nationalisme. Ik volg RasoelAllah. Als dat me een fundi maakt.... dan ben ik dat graag.quote:
Ze mogen er lopen. Is dat al niet genoeg?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
die willen constantinopel nog steeds als hoofdstad![]()
ik ben geen psychiater..zoek even het verschil in de Van Dalequote:Op maandag 11 juni 2007 17:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben anti-nationalist. Goede psychiater ben jij
Wat je ook bent.... mensen analyseren zuig je in lijkt me zo.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:28 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben geen psychiater..zoek even het verschil in de Van Dale![]()
je mag die mening hebben..er zijn veel meer die dezelfde mening hebben. Maar gelukkig bestaan er ook mensen die hun mening aanpassen als ze in aanraking zijn geweest met psychologen en psychiaters.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat je ook bent.... mensen analyseren zuig je in lijkt me zo.
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat je ook bent.... mensen analyseren zuig je in lijkt me zo.
Gelukkig? Ben je gek.. Die kwakzalvers die spelen met de geesten van mensen en foutieve bullshit over hunzelf vertellen. Ik haat psychaters ik haat die kwakzalvers.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:33 schreef Emel het volgende:
[..]
je mag die mening hebben..er zijn veel meer die dezelfde mening hebben. Maar gelukkig bestaan er ook mensen die hun mening aanpassen als ze in aanraking zijn geweest met psychologen en psychiaters.
quote:
je leest te veel scientology crap zo te lezenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gelukkig? Ben je gek.. Die kwakzalvers die spelen met de geesten van mensen en foutieve bullshit over hunzelf vertellen. Ik haat psychaters ik haat die kwakzalvers.
Nee gozer... die kwakzalvers juist. Met hun bullshit semi dr.phil gepraat.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:38 schreef Slayage het volgende:
[..]
je leest te veel scientology crap zo te lezen![]()
Hoezo spelen met de geesten van mensen? je weet er niets over man. Heb je ervaring met mensen die naar een psycholoog/psychiater gaan?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gelukkig? Ben je gek.. Die kwakzalvers die spelen met de geesten van mensen en foutieve bullshit over hunzelf vertellen. Ik haat psychaters ik haat die kwakzalvers.
1. Dokter ik heb stressquote:Op maandag 11 juni 2007 17:39 schreef Emel het volgende:
[..]
Hoezo spelen met de geesten van mensen? je weet er niets over man. Heb je ervaring met mensen die naar een psycholoog/psychiater gaan?
dus wat stel je voor dan?
wat doen we?
psychisch zieke mensen in de maatschappij zonder hulp rond laten lopen?
jonge mensen zelfmoord laten plegen?
kinderen seksueel laten misbruiken?
psychopaten hun gang laten gaan?
vertel me, wat doen we dan?
jouw beeld is verre van realistisch.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
1. Dokter ik heb stress
Psychonerd: OMG OMG ANTI DEPRESSIVA VOLPROPPEN. JE LEVEN ZUIGT HET MOET VERANDEREN! LOOPT NAAKTER OP STRAAT![]()
Kwakzalver![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee gozer... die kwakzalvers juist. Met hun bullshit semi dr.phil gepraat.
http://www.cihanbatur.com/blog/index.php?tag=osmanl%C4%B1#quote:Psikiyatrinin temelini 500 yıl önce bir Türk attı!
Ne Freud, ne Jung, psikiyatrinin temelini 500 yıl önce bir Türk attı!
Marmara Üniversitesi Çocuk Psikiyatrisi Ana Bilim Dalı Öğretim Görevlisi, Uzm. Dr. Osman Sabuncuoğlu, dünya psikiyatri literatürünü değiştirdi! Sabuncuoğlu, kendisi ile aynı soyadı taşıyan hemşehrisi, Şerefeddin Sabuncuoğlu’nun psikiyatri bilimine katkısını gün ışığına çıkarttı.
Freud, Kraepelin, Janet, Jung… Hepsi yeni akımlar geliştirirken kendilerinden önceki yazılı kaynaklardan da yararlandılar. Fakat, 500 yıl önce Şerefeddin Sabuncuoğlu adındaki (resimli ilk cerrahi kitabının yazarı) Türk hekim, psikiyatri alanında da uyguladığı tedavileri, aynı zamanda resimleyerek bugünlere taşıdı. Geçmişi 200 yıl öncesine dayanan ve bir Batı bilimi olarak bahsi geçen psikiyatri, bugün bu bilginin (belki de üstadın torunu olan) Çocuk Psikiyatristi Osman Sabuncuoğlu tarafından gün ışığına çıkarılmasıyla, literatüründe değişiklik yapmanın yol ayrımında…
Öyle ki, Amerikan Psikiyatri Birliği tarafından yayımlanan The American Journal Of Psychiatry (AJP) Aralık sayısında 1385-1470 tarihleri arasında Amasya bölgesinde yaşamış büyük Türk hekimi Şerefeddin Sabuncuoğlu’nun çizimlerini kapak yaptı. Kendi alanında dünyanın en çok okunan ve atıf alan dergisi olan ve çok zor yazı kabul etmesiyle ünlü AJP, Marmara Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Psikiyatrisi Anabilim Dalı öğretim görevlilerinden Uzman Dr. Osman Sabuncuoğlu’nun yazısı eşliğinde Şerefeddin Sabuncuoğlu’nu tanıtarak, üstadın psikiyatrik tedavi çizimlerini anlatıyor.
Goed dat ze de echte psychoten helpen, maar de normalen mensen niet steeds volproppen met anti-depressiva en bullshit praat. Je kunt mensen niet kennen in 50 gesprekenn. Zelfs niet in 100.quote:
Begin eens bij jezelf.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:43 schreef Emel het volgende:
je kunt je niet voorstellen hoe het is. Ik voel me betrokken tot al deze mensen die om hulp gillen in deze gestoorde complexe maatschappij.
je weet er echt heel weinig over he. Ga je ajb in verdiepen of vraag op een normale aan iemand die te maken heeft met GGZ, of hij/zij iets over kan vertellen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:44 schreef Burakius het volgende:
[..]
Goed dat ze de echte psychoten helpen, maar de normalen mensen niet steeds volproppen met anti-depressiva en bullshit praat. Je kunt mensen niet kennen in 50 gesprekenn. Zelfs niet in 100.
waarom doet iedereen gemeen tegen emel?quote:
gaan we verdomme weer persoonlijk worden?quote:
antwoord:quote:Op maandag 11 juni 2007 17:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom doet iedereen gemeen tegen emel?![]()
je vergeet: "ik ben een beetje dronken hihi"quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef Emel het volgende:
[..]
antwoord:
nep-Turk
nep-moslim
en een kwakzalver
en ze kennen me niet eens..
Ik heb nooit zoiets tegen je gezegd.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef Emel het volgende:
[..]
antwoord:
nep-Turk
nep-moslim
en een kwakzalver
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:48 schreef Emel het volgende:
[..]
antwoord:
nep-Turk
nep-moslim
en een kwakzalver
je verlaagt jezelf behoorlijk hequote:Op maandag 11 juni 2007 17:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
je vergeet: "ik ben een beetje dronken hihi"
nah!quote:
ik doel niet op jouquote:Op maandag 11 juni 2007 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoiets tegen je gezegd.
turkenquote:Op maandag 11 juni 2007 17:45 schreef dvdfreak het volgende:
Who is a threat?
Greek responses: 77,7% Turkey, 5,6% Albania, 2,3% Macedonia
Turkish responses: 35,6% USA, 25,8% a kurdish state that could be created in Iraq, 9,5% Greece, 5,5% EU, 4,2% Israel, 3,4% Iraq, 2,9% Armenia, 1,5% Iran
Does your nation have friends/allies?
Greek response: 54,5% said Greeks have no friends
Turkish response: 71,3% said Turks have no friends
Who represents the national conscience of your couuntry?
Greek response: 18% Dionosis Solomos, 16,1% Teodoros Kolokotronis
Turkish response: 85,6% Atatürk, 2nd answer that recieved most answers was Mehmet Akif Ersoy
What does not suit your nation?
Greek responses: 47% not being democratic, 29,4% being extreme nationalist, 20,9% being Muslim or Jewish, 16,4% being faithless, 13,8 feeling sympathy for Turks or Albanians, 6,2% being gay
Turkish responses: 45,1% being faithless, 38,1% being Christian or Jewish, 23% being gay, 20,8% being communist, 19,4& being fanatic Muslim, 8,1% being extreme nationalist
Most successful period of your history:
Greek responses: ancient Greece & Byzantine empire
Turkish responses: Ottoman empire and Republic of Turkey
Who helped your country gain international fame?
Greek response: 20% Melina Mercouri
Turkish response: 15,5% Fatirh Terim
![]()
ook nietquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Turken op FOK! #53 Waar Turken zich voorbereiden op Constantinopel
--> Wie heeft dit gedaan?
![]()
![]()
![]()
You live in the past, mister... Istanbul: since 1453.quote:
Het is Medinaquote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
You live in the past, mister... Istanbul: since 1453.
Kom op... Mekka heet ook geen Yathrib meer.
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Moet je bij YouTube eens ''Gayreeks'' intypen.![]()
die kent ie alquote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ydRJ5Gp2M5Q
oud enzoquote:Op maandag 11 juni 2007 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ydRJ5Gp2M5Q
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En deze twee?
http://www.youtube.com/watch?v=Bh-y_Czf5S8&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=ctWlJvyezwE&mode=related&search=
Owjah, ik had een vraagje. Zie mijn sig. Ik heb het van een andere site waar een user dit als zijn sig had. Er stond bij dat het van Rasul-Allah is, maar ik weet niet zeker of het van hem is. Weet jij het misschien? Ik wil de Profeet (vzmh) geen woorden in de mond leggen, snap je...quote:
Hier heeft ene Serdar het als zijn sig: http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?p=80266&sid=95b99bf8da29d9c8eab3c4bba2ce3b0fquote:
Naam wegdoen als je het niet zeker weet.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hier heeft ene Serdar het als zijn sig: http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?p=80266&sid=95b99bf8da29d9c8eab3c4bba2ce3b0f
Wat zou jij doen? Gewoon laten staan of wegdoen?
Ja, slim...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Naam wegdoen als je het niet zeker weet.
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef Emel het volgende:
dag mensen, ik heb het gehad met het Turkentopic
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:58 schreef Emel het volgende:
dag mensen, ik heb het gehad met het Turkentopic
Fijn dat ik je zo blij heb kunnen makenquote:
niemand moet je hier.. je ziet het aan de reacties.. en nou opgehoepeldquote:Op maandag 11 juni 2007 20:41 schreef Emel het volgende:
[..]
Fijn dat ik je zo blij heb kunnen maken![]()
![]()
verder heb ik alleen medelijden met je.
boeiend..quote:Op maandag 11 juni 2007 20:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
niemand moet je hier.. je ziet het aan de reacties.. en nou opgehoepeld![]()
meeloperquote:
ja .. en ze zou weggaan..quote:
jammer hequote:
Dat was haar psycho-analysequote:Op maandag 11 juni 2007 20:43 schreef dvdfreak het volgende:
hoezo meeloper ik zeg alleen dat je weer terug bent
waar gaat dit over eigenlijk???quote:Op maandag 11 juni 2007 20:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
niemand moet je hier.. je ziet het aan de reacties.. en nou opgehoepeld![]()
hey je kent een woordquote:
ik vraag het me ook nog steeds af ja..quote:Op maandag 11 juni 2007 20:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar gaat dit over eigenlijk???
ben ik echt benieuwd naar![]()
sinds wanneer gaan we zo met elkaar om hier?
ruzie is 1 dingmaar dit soort reacties
![]()
het enige wat je doet is stoken en meelopenquote:Op maandag 11 juni 2007 20:43 schreef dvdfreak het volgende:
hoezo meeloper ik zeg alleen dat je weer terug bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |