quote:Op zondag 10 juni 2007 12:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Simpel toch. Jij bent niet representatief voor Turken. Je bent een nep-Turk
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben 1/4 'Turk' maar 100% van Turkse volkeren. Gij bent een nep-Turk. Dit is nooit uit te leggen, maar dat is wat ik bij jou voel en alleen bij jou.
oja en misschien een beetje. : 'hihi ik ben een beetje dronken'.. Iets in die trant.
precies.. let it goquote:
lekker genuanceerdquote:Op zondag 10 juni 2007 19:59 schreef Burakius het volgende:
Jij bent een nep-Turk, omdat je dat bent. Het is niet uit te leggen. En het gevoel heb ik alleen bij jou.
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:32 schreef Jero het volgende:
Zo, heb weer een donner kebab op, dus mag weer in dit topic komen
ik ga zo jaquote:
yep door een Surinamer..."alles goed?"quote:Op maandag 11 juni 2007 00:18 schreef kLowJow het volgende:
Nog aangesproken op straat?
Ja, ik heb vreemde tijden de laatste tijd.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:20 schreef Emel het volgende:
[..]
yep door een Surinamer..."alles goed?"ik snel doorlopen
![]()
lang geleden dat ik je gesproken heb![]()
hoe komt dat? alles goed verder?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, ik heb vreemde tijden de laatste tijd.
quote:
alles goed, beeb?quote:
Als het niet nodig is 's ochtends vroeg op te staan ben ik liever 's nachts actief. Het is zelden nodig 's ochtends vroeg op te staan. Alles gaat prima, met jou?quote:
ik ben moequote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
alles goed, beeb?fijn gewerkt vandaag?
nachtmensquote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als het niet nodig is 's ochtends vroeg op te staan ben ik liever 's nachts actief. Het is zelden nodig 's ochtends vroeg op te staan. Alles gaat prima, met jou?
Nog steeds verpleegster?.
mooi zoquote:Op maandag 11 juni 2007 00:26 schreef Emel het volgende:
ik ben moewas druk op werk. Verder gaat prima met me.
Met jou? fijne dag gehad?
Wat gaat jou dat aan?quote:
'quote:Op maandag 11 juni 2007 09:44 schreef Triggershot het volgende:
- Als jullie allebei op zelfe manier doorgaan rond dat beiden op uit dit topic -
Burak val geen persoon aan en Emel hap niet.
Ja, dat is de insteek dus, dat je hapt. Maar goed klaar nu.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:46 schreef Emel het volgende:
[..]
'
ik hap? ik geloof dat deze jongen op persoonlijke tour ging en jij zegt dat ik hap?
forum@fok.nlquote:Op maandag 11 juni 2007 09:47 schreef Emel het volgende:
ik kan beter moderator worden
fijn hoor, ik hap. Bedankt voor je deskundige bijdrage. Ahum.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat is de insteek dus, dat je hapt. Maar goed klaar nu.
Joh? Serieus... vreemde is dat 'Constantinopel' tot 1920 redelijk actueel was.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:46 schreef Devrim_ het volgende:
Constantinopel???
Istanbul since 1453!
[afbeelding]
Wil je echt in dit topic weer zo een sfeer creeren?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:48 schreef Emel het volgende:
[..]
fijn hoor, ik hap. Bedankt voor je deskundige bijdrage. Ahum.
ik geloof niet dat ik er mee begonnen was...ik verwacht wel dat een moderator naar behoren zijn taak doet.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil je echt in dit topic weer zo een sfeer creeren?
In Griekenland is het nog steeds Constantinopelquote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Joh? Serieus... vreemde is dat 'Constantinopel' tot 1920 redelijk actueel was.
Je gaat een nieuw week in, zet een lekker muziekje op, voeten in warm water, thee en een koekje er bij en ga gewoon lekker genieten van je nieuwe week ipv aandacht aan miniscule irritaties.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:54 schreef Emel het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik er mee begonnen was...ik verwacht wel dat een moderator naar behoren zijn taak doet.
Ja, zij zijn er niet overheen, maar dat bedoel ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 09:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
In Griekenland is het nog steeds Constantinopel
inderdaad, ik had me voorgenomen om geen aandacht meer te besteden aan negatieve mensen en situatiesquote:Op maandag 11 juni 2007 09:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je gaat een nieuw week in, zet een lekker muziekje op, voeten in warm water, thee en een koekje er bij en ga gewoon lekker genieten van je nieuwe week ipv aandacht aan miniscule irritaties.![]()
Van mij part heet het Constantinopel...quote:Op maandag 11 juni 2007 09:57 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
In Griekenland is het nog steeds Constantinopel
wat een nationalist ben jijquote:Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Van mij part heet het Constantinopel...blijft van de Turken hehhee
Dat zeg jij?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:06 schreef Emel het volgende:
[..]
wat een nationalist ben jij![]()
dit is geen flame he
![]()
niemand heeft er last vanquote:
Waarom Burak wel dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:09 schreef Emel het volgende:
[..]
niemand heeft er last vanen ik sta altijd open voor nieuwe inzichten
volgens mij waren we tot de conclusie gekomen dat ik niet nationalistisch ben. Remember?
hij heeft constant over echte Turken en reageert altijd fel op het forum.quote:
d8 dat we klaar waren daar over.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef Emel het volgende:
[..]
hij heeft constant over echte Turken en reageert altijd fel op het forum.
en ik ben volgens hem nep![]()
maar goed, hij moet het maar zelf weten.
was lollig bedoeld hoorquote:
quote:
hey!!quote:
alles goed?quote:
dat jij geen gevoel voor humor hebt.........quote:Op maandag 11 juni 2007 10:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet je wel even van tevoren zeggen..
Mijne was ook lollig bedoeldquote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef Emel het volgende:
[..]
dat jij geen gevoel voor humor hebt.........Ok, nu word ik vervelend, excuses
ik gedraag me alweer
![]()
Heel gezellig hierquote:
quote:
ik voel de liefde inderdaadquote:Op maandag 11 juni 2007 10:54 schreef Emel het volgende:
Heel gezellig hierzoveel liefde
![]()
gaat goed met me, beetje dingen aan het regelen.
Hoe is met jou?![]()
mensen kunnen zo goed met elkaar communicerenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik voel de liefde inderdaadal dat wederzijds begrip
![]()
met mij is het ook goedvandaag maar eens grote schoonmaak in m'n huis doen...wordt wel weer eens tijd
ja owquote:
Kan iets aan gedaan worden.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:02 schreef Emel het volgende:
[..]
ja ow![]()
volgens mij word ik heel vervelend vandaag..dat voel ikmensen treiteren
![]()
da's nou het mooie van een forumquote:Op maandag 11 juni 2007 11:00 schreef Emel het volgende:
mensen kunnen zo goed met elkaar communiceren![]()
![]()
drukke dag wordt het dus voor je. Ga je nog wat doen verder?
Je hebt dus een tel.nr. gekregen van een meisje in de trein?![]()
ik ben trots op je
![]()
preventief bannen?quote:
ik treiter terug, dat weet je...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:02 schreef Emel het volgende:
ja ow![]()
volgens mij word ik heel vervelend vandaag..dat voel ikmensen treiteren
![]()
ontroert het jou ook al?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
da's nou het mooie van een forumsoms ontroert het me gewoon...
verder niet veel...vanavond komt een vriendin eten (vandaar ook de grote schoonmaak)
haha...zo moeilijk is dat nou ook weer niet hoorze was psychologe trouwens...en ze heeft een vriendje, zei ze, terwijl ze me haar telnr gaf...puur vriendschappelijk uiteraard
![]()
elkaar treiteren?quote:
Neequote:
ja, enorm...soms biggelen de tranen over m'n wangen...al die emoties die loskomen...'zo kan het dus ook', denk ik dan..quote:Op maandag 11 juni 2007 11:05 schreef Emel het volgende:
ontroert het jou ook al?*zucht*
vriendin die had afgezegd laatst?
psychologe?je trekt ze wel aan he
![]()
ze geeft haar nummer.....vriendschappelijk![]()
zal het vriendje leuk vinden
![]()
check die prijzen, dacht misschien iets voor jou, land wel even in Zurich, maar prijs is echt niets.quote:
Ik ben gek op het FOK!Forumquote:Op maandag 11 juni 2007 11:13 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, enorm...soms biggelen de tranen over m'n wangen...al die emoties die loskomen...'zo kan het dus ook', denk ik dan..![]()
ja, die ja
je zou het haast denken ja...maar het is wel leuk praten met psychologes altijd![]()
ja, vond het ook wel apart...we zaten een kwartiertje gezellig te praten in de trein...ik vroeg of ze het gesprek een andere keer wilde voortzetten
zij:[korte stilte] ja, leuk, hier heb je m'n telnr...
.......
maar ik heb wel een vriend...dus het is alleen vriendschappelijk
ik: tuurlijk![]()
ja, wie niet!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef Emel het volgende:
Ik ben gek op het FOK!Forum![]()
![]()
psychologes zijn leuke mensen toch...dat weet je best
hmm dus wat ga je doen? vriendschappelijk daten?![]()
wow, dat is niet veel geld...wel betrouwbaar?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
check die prijzen, dacht misschien iets voor jou, land wel even in Zurich, maar prijs is echt niets.
Geen idee, prijzen zijn echt niets, misschien even bellen ofzo?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef Emel het volgende:
[..]
wow, dat is niet veel geld...wel betrouwbaar?
quote:trouwens mij naar het buitenland wegsturen, gaat beetje te ver![]()
in het begin was je zo anti-psychologenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ja, wie niet!![]()
ach ja...sommige wel inderdaad![]()
haha...geen idee wat ik ga doen...waarschijnlijk nietsbeetje kansloos is het wel, al was ze nog zo leuk...
ja lach maarquote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee, prijzen zijn echt niets, misschien even bellen ofzo?
[..]
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:24 schreef Emel het volgende:
[..]
in het begin was je zo anti-psychologenen toen leerde je mij kennen.......
![]()
![]()
misschien een keertje toch wat met haar gaan drinken? misschien dumpt ze haar vriendje voor je???????
Laat maar je ervaringen weten.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:26 schreef Emel het volgende:
[..]
ja lach maar![]()
is goed, ik ga dit jaar toch naar Turkije...bedankt he![]()
kwakzalvers?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zoiets ja...al vind ik psychologen nog steeds kwakzalvers
![]()
hahaha...ja, wie weet...naja, we zien wel...heb nog even om er over na te denkenhet is niet alsof ik meteen een dag later ga bellen...
jij vakantieplannen?quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:31 schreef Emel het volgende:
kwakzalvers?ik help mensen
![]()
ja daarom, wacht even af
sorry maar ik vind het kortzichtig. Verdiep je eerst eens in psychologie en psychiatrie. Kom dan terugquote:Op maandag 11 juni 2007 11:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat weet ik...maar dat doen placebo's ook
![]()
afwachten...da's mijn sterke puntstuur wel een smsje tegen het einde van de week...
![]()
Istanbul?quote:
oh, waren we nog niet aan het treiteren?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:36 schreef Emel het volgende:
sorry maar ik vind het kortzichtig. Verdiep je eerst eens in psychologie en psychiatrie. Kom dan terug![]()
Lol inderdaad, jij en afwachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |