quote:Op zondag 10 juni 2007 12:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Simpel toch. Jij bent niet representatief voor Turken. Je bent een nep-Turk
quote:Op zondag 10 juni 2007 12:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben 1/4 'Turk' maar 100% van Turkse volkeren. Gij bent een nep-Turk. Dit is nooit uit te leggen, maar dat is wat ik bij jou voel en alleen bij jou.
oja en misschien een beetje. : 'hihi ik ben een beetje dronken'.. Iets in die trant.
precies.. let it goquote:
lekker genuanceerdquote:Op zondag 10 juni 2007 19:59 schreef Burakius het volgende:
Jij bent een nep-Turk, omdat je dat bent. Het is niet uit te leggen. En het gevoel heb ik alleen bij jou.
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:32 schreef Jero het volgende:
Zo, heb weer een donner kebab op, dus mag weer in dit topic komen
ik ga zo jaquote:
yep door een Surinamer..."alles goed?"quote:Op maandag 11 juni 2007 00:18 schreef kLowJow het volgende:
Nog aangesproken op straat?
Ja, ik heb vreemde tijden de laatste tijd.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:20 schreef Emel het volgende:
[..]
yep door een Surinamer..."alles goed?"ik snel doorlopen
![]()
lang geleden dat ik je gesproken heb![]()
hoe komt dat? alles goed verder?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, ik heb vreemde tijden de laatste tijd.
quote:
alles goed, beeb?quote:
Als het niet nodig is 's ochtends vroeg op te staan ben ik liever 's nachts actief. Het is zelden nodig 's ochtends vroeg op te staan. Alles gaat prima, met jou?quote:
ik ben moequote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
alles goed, beeb?fijn gewerkt vandaag?
nachtmensquote:Op maandag 11 juni 2007 00:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Als het niet nodig is 's ochtends vroeg op te staan ben ik liever 's nachts actief. Het is zelden nodig 's ochtends vroeg op te staan. Alles gaat prima, met jou?
Nog steeds verpleegster?.
mooi zoquote:Op maandag 11 juni 2007 00:26 schreef Emel het volgende:
ik ben moewas druk op werk. Verder gaat prima met me.
Met jou? fijne dag gehad?
Wat gaat jou dat aan?quote:
'quote:Op maandag 11 juni 2007 09:44 schreef Triggershot het volgende:
- Als jullie allebei op zelfe manier doorgaan rond dat beiden op uit dit topic -
Burak val geen persoon aan en Emel hap niet.
Ja, dat is de insteek dus, dat je hapt. Maar goed klaar nu.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:46 schreef Emel het volgende:
[..]
'
ik hap? ik geloof dat deze jongen op persoonlijke tour ging en jij zegt dat ik hap?
forum@fok.nlquote:Op maandag 11 juni 2007 09:47 schreef Emel het volgende:
ik kan beter moderator worden
fijn hoor, ik hap. Bedankt voor je deskundige bijdrage. Ahum.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat is de insteek dus, dat je hapt. Maar goed klaar nu.
Joh? Serieus... vreemde is dat 'Constantinopel' tot 1920 redelijk actueel was.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:46 schreef Devrim_ het volgende:
Constantinopel???
Istanbul since 1453!
[afbeelding]
Wil je echt in dit topic weer zo een sfeer creeren?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:48 schreef Emel het volgende:
[..]
fijn hoor, ik hap. Bedankt voor je deskundige bijdrage. Ahum.
ik geloof niet dat ik er mee begonnen was...ik verwacht wel dat een moderator naar behoren zijn taak doet.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil je echt in dit topic weer zo een sfeer creeren?
In Griekenland is het nog steeds Constantinopelquote:Op maandag 11 juni 2007 09:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Joh? Serieus... vreemde is dat 'Constantinopel' tot 1920 redelijk actueel was.
Je gaat een nieuw week in, zet een lekker muziekje op, voeten in warm water, thee en een koekje er bij en ga gewoon lekker genieten van je nieuwe week ipv aandacht aan miniscule irritaties.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:54 schreef Emel het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik er mee begonnen was...ik verwacht wel dat een moderator naar behoren zijn taak doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |