Hij is weg??quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:08 schreef DeVinger het volgende:
En die gaat dus alweer pleituh... Jammer, maargoed hij kon ook niet heel veel meer dan lachen en veel rennen
Tijdens de OS heeft ie zijn laatste wedstrijd voor Vitesse al gespeeld dus kan je nagaan hoelang die al weg is.quote:Op maandag 16 februari 2009 19:43 schreef Waris7 het volgende:
Ik wist echt niet dat ie weg was bij Vitess...
Kan iemand dan zo vriendelijk zijn om mijn vraag te beantwoorden waar ie naartoe is? Op wikipedia staat daar namelijk niets over.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Tijdens de OS heeft ie zijn laatste wedstrijd voor Vitesse al gespeeld dus kan je nagaan hoelang die al weg is.
Zou het ook niet weten , heb ook nog even gezocht maar kan ook niks vinden , hij zal wel ergens in China voetballen neem ik aan.quote:Op maandag 16 februari 2009 22:15 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Kan iemand dan zo vriendelijk zijn om mijn vraag te beantwoorden waar ie naartoe is? Op wikipedia staat daar namelijk niets over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |