Geniet je wijffiequote:Op zondag 10 juni 2007 00:57 schreef Liess het volgende:
Topless
Ik heb wat meer gewicht in de schaal te gooien, samen moeten we een heel eind komen !!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Go Kaleddis!
We maken hem af!!
Als ik mijn volle 1.59 er in gooi, is die helemaal nergens meer!!![]()
Amandaquote:Op zondag 10 juni 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuuu ik nodig heus niet iedereen uit hoor. Ik heet nog steeds geen Amanda![]()
![]()
Niet kwijlen he Liessquote:Op zondag 10 juni 2007 00:57 schreef Liess het volgende:
Topless
En daar kijken wij naar.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:57 schreef Villalux het volgende:
wat een fake shit................ wisten we al maar wordt met de dag erger.
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:58 schreef voyeur het volgende:
[..]
Gelukkig vinden de moderatoren hun eigen regels even niet meer belangrijk nu Disana geband is en kan er dus gewoon doorgepost. Stuk handiger
Wanneer is dat gebeurdquote:Op zondag 10 juni 2007 00:58 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je hebt mazzel hoor. Volgens de regels had je de eerste vijf minuten nog geen Cos mogen openen zonder goede OP en daarna was je Cos vogelvrij afhankelijk van de artistieke waarde.
Verzin ik niet. Hebben de moderatoren besloten.
Gelukkig vinden de moderatoren hun eigen regels even niet meer belangrijk nu Disana geband is en kan er dus gewoon doorgepost. Stuk handiger
Wat zal papa trots zijn als hij met alle verjaardagsvisite nog even naar de streams kijktquote:
Ik sta al bijna 2 weken droog en eet en rook daardoor ook een stuk minder.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:44 schreef Liess het volgende:
Ik rook drink en eet btw vet veel als ik streams kijk.....
Triestquote:Op zondag 10 juni 2007 01:03 schreef Liess het volgende:
Brian fotos maken
Ergens vanmiddag (uh gisteren dus). Zie feedback en Mededelingen.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik sta al bijna 2 weken droog en eet en rook daardoor ook een stuk minder.![]()
Ja, dan kan zij bovenop Brian duiken zeker?quote:Op zondag 10 juni 2007 01:03 schreef beequeen het volgende:
Natasja de hoerenmadame zgt ten WB dat hij Lieke en Dellie moet laten gaan.
Tuurlijk, maar toch wil ik wel ff zien wat er gebeurt als Brian en Lieke gaan zoenenquote:Op zondag 10 juni 2007 01:05 schreef Soury het volgende:
We worden gewoon verneuk ats streamer ... Dit geile (?) gedoe id al in the game en we happen en betalen .. Ikke ook hoor
Een avondje geen fysiek geweld en het is gelijk klagenquote:Op zondag 10 juni 2007 01:05 schreef Soury het volgende:
We worden gewoon verneuk ats streamer ... Dit geile (?) gedoe id al in the game en we happen en betalen .. Ikke ook hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |