quote:
ik reageerde hierop natuurlijk. wat bedoel je daar dan mee?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:26 schreef popolon het volgende:
[..]Ja dat wel.
Die van mij ligt gelijk met de straat, af en toe even flink sneeuw schuiven dan maar.Ik kijk eigenlijk alweer een beetje uit naar de winter.
Mee eens! Al vind ik een herfst met veel regen ook heerlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep. De winter vind ik het mooiste jaargetijde. En dan zeker hier met veel sneeuw en echte kou.
door mij, of door het gequote van mij iets hiervoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd de draad -eh, slang... en buis...- al kwijt....
![]()
Gaat het over de uitlaat waar dan sneeuw inkomt als je achteruit rijdt??![]()
![]()
![]()
Zn garage natuurlijk. Dat die niet lager ligt dan de straat, zodat het geen lastige helling is 's winters.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik reageerde hierop natuurlijk. wat bedoel je daar dan mee?
Ik heb die garage, niet poplonquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zn garage natuurlijk. Dat die niet lager ligt dan de straat, zodat het geen lastige helling is 's winters.
Uitlaat van de airco in je huis.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd de draad -eh, slang... en buis...- al kwijt....
![]()
Gaat het over de uitlaat waar dan sneeuw inkomt als je achteruit rijdt??![]()
![]()
![]()
Ooooh.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik reageerde hierop natuurlijk. wat bedoel je daar dan mee?
De parkeerplaats is verwarmd, maar de oprit helaas nog niet. Heeft de concierge in ieder geval genoeg te doen deze winter...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Ooooh.
Ik reageerde op Fogel die een verwarmde parkeerplaats heeft. Verwarring alom.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Ooooh.
Ik reageerde op Fogel die een verwarmde parkeerplaats heeft. Verwarring alom.
Woon jij op de noordpool ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef gelly het volgende:
Als ik hier de airco aanzet wordt het waarschijnlijk een stuk warmer
Een soort Bart de Graaff?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:25 schreef rasor1 het volgende:
vroeger liep ik het hele jaar in korte broer moet daar nu niet meer aan denken
Heerlijk, en het mag in de zomer wat mij betreft ook veel regenenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:07 schreef Bora-Bora het volgende:
@Fogel: een herfst met flink veel regen???Help! Dat is wel zo ongeveer het ergste wat me kan overkomen!
![]()
Ja dat dacht ik al!...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:11 schreef Fogel het volgende:
Heerlijk, en het mag in de zomer wat mij betreft ook veel regenen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |