De doorman hierzo verdient volgens mij zo'n $30.000 per jaar..quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Het zou je werk maar zijn, deuren open doen voor luie mensen.
Tel daarbij de fooien op.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:53 schreef leejow het volgende:
[..]
De doorman hierzo verdient volgens mij zo'n $30.000 per jaar..
Zwerver in Utrecht doet ook doorman-achtig. Ik zal hem vertellen dat hij zijn heil in Amerika kan vinden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:53 schreef leejow het volgende:
[..]
De doorman hierzo verdient volgens mij zo'n $30.000 per jaar..
Die van ons is al dertig jaar oud geloof ik. Het is weer tien graden koeler hier dus de ramen staan open (lang leven verf- en stinkdierluchtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Tel daarbij de fooien op.
Maar goed, de airco staat alweer een paar dagen uit. Ik ben trouwens onder de indruk over de hoeveelheid stroom dat ding gebruikt, 't valt me heel erg mee zeg maar.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die van ons is al dertig jaar oud geloof ik.
"Oeh, jij doet de deur open voor geld, hier heb je nog meer."quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Tel daarbij de fooien op.
Maar goed, de airco staat alweer een paar dagen uit. Ik ben trouwens onder de indruk over de hoeveelheid stroom dat ding gebruikt, 't valt me heel erg mee zeg maar.
Van de airco of van die 'zwiepers'?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:38 schreef OFfSprngr het volgende:
In een auto is een airco lekker (ten minste, in een warm land), maar die ventilatoren zijn echt 10x relaxter dan gewone airco, krijg je van die uitgedroogde ogen van en wordt je verkouden voordat je het door hebt.
Dan heb je dus een slechte installatie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:38 schreef OFfSprngr het volgende:
In een auto is een airco lekker (ten minste, in een warm land), maar die ventilatoren zijn echt 10x relaxter dan gewone airco, krijg je van die uitgedroogde ogen van en wordt je verkouden voordat je het door hebt.
Het is goedkoper om verwarming in de oprit te hebben dan iedere winter een paar nieuwe garagedeuren te laten installeren omdat er iemand doorheen gegleden is met de autoquote:Op woensdag 11 juli 2007 00:43 schreef Bora-Bora het volgende:
Jeetje, verwarming in het asfalt....!! Wat een land!
..
De allereerste airco waar we geen last van hebben gehad, was die in de huurauto dit jaar in Amerika (heel zachtjes aangezet dan wel)! Dat is dus zeker even een vermelding waard!!
![]()
Ja, ik had het wel begrepen dat dat door de (vries)kou kwam, maar juist dààrom lijkt het mij totaal onmogelijk om daar te wonen:quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:46 schreef Fogel het volgende: Het is goedkoper om verwarming in de oprit te hebben dan iedere winter een paar nieuwe garagedeuren te laten installeren omdat er iemand doorheen gegleden is met de auto(de parkeerkelder ligt ca 2.5-3 meter lager dan de straat)
Airco ("climate control" voor de eventuele zeurders) heb ik wel in de auto, en het ding staat altijd op 19 graden.
Airco in huis is hier niet erg nuttig, temperaturen boven de 25 graden komen bijna niet voor, en als het al een keer voor komt, koelt het 's nachts in ieder geval weer af.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is goedkoper om verwarming in de oprit te hebben dan iedere winter een paar nieuwe garagedeuren te laten installeren omdat er iemand doorheen gegleden is met de auto(de parkeerkelder ligt ca 2.5-3 meter lager dan de straat)
Wat doe jij voor je geld? Je hand ophouden?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:36 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
"Oeh, jij doet de deur open voor geld, hier heb je nog meer."
Yep. De winter vind ik het mooiste jaargetijde. En dan zeker hier met veel sneeuw en echte kou.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:34 schreef Bora-Bora het volgende:
Arrrfff, echt waar???
inlaat/uitlaat hoger dan straatniveau, zodat de sneeuw er niet in kan komen. eh?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:14 schreef popolon het volgende:
Eh?
Ik heb geen flauw benul waar je het over hebt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
inlaat/uitlaat hoger dan straatniveau, zodat de sneeuw er niet in kan komen. eh?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw benul waar je het over hebt.Waarom zou ik de slang, wat eigenlijk een buis is, hoger moeten zetten?
't Is wel een cryptogram zo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
op straatniveau krijg je er toch in de winter sneeuw in? eh?
je had al eerder een tekening laten zien, ziet er goed uit!. als ik in jouw land en regio zou wonen was er ook een pool en vochtige airco. hier heb ik dat niet nodig. in hongarije wel!quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:18 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is wel een cryptogram zo.Maar nee hoor, de buizen liggen horizontaal en redelijk beschut. Zelfs met een meter sneeuw niks aan de hand. En het airco ventilatorsysteem dat buiten staat daar gaat gewoon een beschermhoes overheen.
quote:
ik reageerde hierop natuurlijk. wat bedoel je daar dan mee?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:26 schreef popolon het volgende:
[..]Ja dat wel.
Die van mij ligt gelijk met de straat, af en toe even flink sneeuw schuiven dan maar.Ik kijk eigenlijk alweer een beetje uit naar de winter.
Mee eens! Al vind ik een herfst met veel regen ook heerlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Yep. De winter vind ik het mooiste jaargetijde. En dan zeker hier met veel sneeuw en echte kou.
door mij, of door het gequote van mij iets hiervoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd de draad -eh, slang... en buis...- al kwijt....
![]()
Gaat het over de uitlaat waar dan sneeuw inkomt als je achteruit rijdt??![]()
![]()
![]()
Zn garage natuurlijk. Dat die niet lager ligt dan de straat, zodat het geen lastige helling is 's winters.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik reageerde hierop natuurlijk. wat bedoel je daar dan mee?
Ik heb die garage, niet poplonquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zn garage natuurlijk. Dat die niet lager ligt dan de straat, zodat het geen lastige helling is 's winters.
Uitlaat van de airco in je huis.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:22 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd de draad -eh, slang... en buis...- al kwijt....
![]()
Gaat het over de uitlaat waar dan sneeuw inkomt als je achteruit rijdt??![]()
![]()
![]()
Ooooh.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik reageerde hierop natuurlijk. wat bedoel je daar dan mee?
De parkeerplaats is verwarmd, maar de oprit helaas nog niet. Heeft de concierge in ieder geval genoeg te doen deze winter...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Ooooh.
Ik reageerde op Fogel die een verwarmde parkeerplaats heeft. Verwarring alom.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Ooooh.
Ik reageerde op Fogel die een verwarmde parkeerplaats heeft. Verwarring alom.
Woon jij op de noordpool ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:23 schreef gelly het volgende:
Als ik hier de airco aanzet wordt het waarschijnlijk een stuk warmer
Een soort Bart de Graaff?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:25 schreef rasor1 het volgende:
vroeger liep ik het hele jaar in korte broer moet daar nu niet meer aan denken
Heerlijk, en het mag in de zomer wat mij betreft ook veel regenenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:07 schreef Bora-Bora het volgende:
@Fogel: een herfst met flink veel regen???Help! Dat is wel zo ongeveer het ergste wat me kan overkomen!
![]()
Ja dat dacht ik al!...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:11 schreef Fogel het volgende:
Heerlijk, en het mag in de zomer wat mij betreft ook veel regenen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |