Wat is er dan zo lekker aan?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Is geen nodig hebben, het is gewoon lekker.
Je hebt ook geen tv nodig.
Jawel, waar moet je anders live cl wedstrijden kijken op een fatsoenlijk beeldscherm?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Is geen nodig hebben, het is gewoon lekker.
Je hebt ook geen tv nodig.
Wij kunnen prima lezen, maar er op regeren is toch niet verboden?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Toch lachen dat fokkers niet meer dan de Topic titel lezen
Owja sorry, ik had de rest wel gelezen maar vond dat zo'n kul, dat ik het de moete niet waard vond om erop te reageren. In NL is het volgens mijn ouders niet uit te houden. Dus al die sukkels die een airco niet relaxed vinden: Veel plezier in je zweetluchtquote:Op zondag 10 juni 2007 00:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee da's een bug, dan staat het forum weer op "alleen-schrijven"quote:Op zondag 10 juni 2007 00:26 schreef Pietverdriet het volgende:
25? Dan trek ik hier een vestje aan.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:23 schreef SuperWeber het volgende:
Hier in Finland hebben we geen airco nodig, ondanks dat het hier nu ook een graadje of 25 is
Met die temperatuur vind ik het loeiheetquote:Op zondag 10 juni 2007 00:55 schreef phileine het volgende:
[..]
25? Dan trek ik hier een vestje aan.
Serieus, je gaat echt wennen aan die warmte. Tegenwoordig gaan 's avonds we al bij 21 graden naar binnen omdat we het te koud vinden worden. Daar zijn we dus eigenlijk niks mee opgeschoten
In Australië idd een Canadese gesproken die thuis altijd wel gewend was aan -20 enzo, maar na een paar maanden aussie en je hebt het al koud onder de 15 graden enzoquote:Op zondag 10 juni 2007 00:55 schreef phileine het volgende:
Serieus, je gaat echt wennen aan die warmte.
Ja lekker, met blote voeten.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:25 schreef rasor1 het volgende:
vroeger liep ik het hele jaar in korte broer moet daar nu niet meer aan denken
Je kan dus tot half december genieten van de in de zomer opgeslagen warmte in je huis?quote:Op zondag 10 juni 2007 02:27 schreef Zyggie het volgende:
Airco is niet nodig in dit goed geīsoleerde huis. Zwaai hier naar mensen zonder goede isolatie.![]()
eens.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:27 schreef Zyggie het volgende:
Airco is niet nodig in dit goed geīsoleerde huis. Zwaai hier naar mensen zonder goede isolatie.![]()
Ja, er zijn huizen die gebruikmaken van de temperatuur in de grond, eigenlijk zit die opgeslagen warmte/koelte onder het huis.quote:Op zondag 10 juni 2007 02:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je kan dus tot half december genieten van de in de zomer opgeslagen warmte in je huis?
niet eens verkapt. Maar het is inderdaad wel leuk om te zien wat nu in andere landen "gewoon" is aan/om je huis wat in Nederland juist heel bijzonder zou zijn. Hier heeft bijvoorbeeld bijna iedereen een zwembad.quote:Op zondag 10 juni 2007 09:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
eens.
en dit is een verkapt pimp topichoe sneu
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |