Dat is wel voorspelbaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:55 schreef robert2006 het volgende:
huub gaat vanavond weer hoeren en sloeren, wedden dat hij uiteindelijk toch te ver gaat in lieke's ogen, morgen ruzie
Ja, dat wordt vannacht nog ruzie. Op zich niet erg, als Brian en Amanda het ook maar krijgen (en ergerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:55 schreef robert2006 het volgende:
huub gaat vanavond weer hoeren en sloeren, wedden dat hij uiteindelijk toch te ver gaat in lieke's ogen, morgen ruzie
Drijft ze?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:58 schreef Dark het volgende:
Natas is ook te water met haar nieuwe borsten.
Heel verstandigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:58 schreef Dark het volgende:
Natas is ook te water met haar nieuwe borsten.
Ik hoop zo dat ze die tieten zelf verneukt...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:59 schreef mazaru het volgende:
Mag natas al zwemmen met die losse tepels?
huub probeert haar weg te loodsenquote:Op zondag 10 juni 2007 00:00 schreef lorence1 het volgende:
het meisje gaat met brian aan de flirt
Tja... er zijn meer ordi mensen in Nederland dan dat ik dacht inderdaadquote:
Misschien raakt ze er eentje kwijt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:59 schreef mazaru het volgende:
Mag natas al zwemmen met die losse tepels?
Dat lijkt me een heeeeeeeeeeel goed plan!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:00 schreef lorence1 het volgende:
het meisje gaat met brian aan de flirt
en toch zijn er uiteindelijk meer meiden die op brian vallen dan op huub.quote:
Ze doet goed haar bestquote:Op zondag 10 juni 2007 00:00 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze die tieten zelf verneukt...
Inderrrrrrrdaad!quote:Op zondag 10 juni 2007 00:00 schreef beequeen het volgende:
Ik val net binnen, dit gaat de goeie kant op.![]()
![]()
![]()
Waarom baal ik ervan dat Braajen dit niet ziet ?quote:Op zondag 10 juni 2007 00:01 schreef Meganog het volgende:
Amanda erg close met een van de gasten in het zwembad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |