Normaal gesproken zit het er vol met Catalanen.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Sports Cafe. Ik zou maar heeeel vroeg gaan. Zal teringdruk worden.
Belachelijk dat Sport1 deze duels niet uitzendt..quote:Op zondag 17 juni 2007 17:38 schreef jojomen4 het volgende:
Real Sociedad maakt gelijk in Valencia en Celta maakt gelijk tegen Getafe.
Lijkt me ook. De drie promovendi zijn met straatlengte gepromoveerd naar de Primeraquote:Op zondag 17 juni 2007 19:24 schreef jojomen4 het volgende:
Real Sociedad is over een jaartje weer terug lijkt me. Zullen een stukje sterker zijn dan de normale Segunda teams.
Een voorbode voor komend jaar:quote:Op zondag 17 juni 2007 19:24 schreef jojomen4 het volgende:
Real Sociedad is over een jaartje weer terug lijkt me. Zullen een stukje sterker zijn dan de normale Segunda teams.
Jammer dat de 1e helft van het seizoen zo slecht was, op het eind speelden ze vaak echt promotiewaardigquote:
Ja dat was altijd mooi. Toen wou ik atlijd ronaldo zien bij Inter, terwijl ik er altijd om 5 uur uit moest kranten doenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:57 schreef venomsnake het volgende:
Prachtig om die beelden weer te zien, moest in die tijd wachten op ''buitenlands voetbal'' bij de NOS, kwam altijd om 22.00 s'avonds met Italiaans en Spaans voetbal. Mooi was dat.
met Emile Schelvis en Annette van Trigt als presentatorenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:57 schreef venomsnake het volgende:
Prachtig om die beelden weer te zien, moest in die tijd wachten op ''buitenlands voetbal'' bij de NOS, kwam altijd om 22.00 s'avonds met Italiaans en Spaans voetbal. Mooi was dat.
Dat was iets later.. Dit was in de tijd van Van Basten, Gullit en Rijkaard bij Milan ..quote:Op zondag 17 juni 2007 20:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat was altijd mooi. Toen wou ik atlijd ronaldo zien bij Inter, terwijl ik er altijd om 5 uur uit moest kranten doen
oowja ik zie het in je profiel ik ben 10 jaar jongerquote:Op zondag 17 juni 2007 20:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat was iets later.. Dit was in de tijd van Van Basten, Gullit en Rijkaard bij Milan ..![]()
Of net daarna..
Geloof dat Gullit net voor Sampdoria ging spelen
sick gewoon..quote:Op zondag 17 juni 2007 20:12 schreef Aanvoerder het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IJXPlupytSw&mode=related&search=
Dit was trouwens nog een onmogelijke goal van Roberto Carlos.
ongelofelijkquote:Op zondag 17 juni 2007 20:12 schreef Aanvoerder het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IJXPlupytSw&mode=related&search=
Dit was trouwens nog een onmogelijke goal van Roberto Carlos.
Ja ik weet.. Ik word oud.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oowja ik zie het in je profiel ik ben 10 jaar jonger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |