Als je een paar maanden geleden had gezegd dat Real nu in deze positie zou staan had ik je compleet voor gek verklaard. Liefdevol, maar toch.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:37 schreef venomsnake het volgende:
In de prullenmand [afbeelding]
Je weet dat mocht Madrid het toch niet halen dit weekend je alles even hard terug krijgt he
Ach, eigenlijk ben ik in grote lijnen best tevreden over het getoonde spel, alleen zat er geen continuiteit in. Uitstekende wedstrijden werden afgewisseld met hele matige. En dan met name in CL wedstrijden.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:42 schreef WeebI het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat op basis van het getoonde spel niemand het echt verdient om kampioen te worden.
Het maakt mij persoonlijk geen drol uit of je het kampioenschap nu op 3 punten of onderling resultaat verliest. Je hebt het niet gehaald, dat is gewoon kut.quote:Als je het dan uiteindelijk verliest omdat je te weinig punten hebt is dat gewoon terecht, en jammer. Maar als je het kampioenschap op onderling resultaat verspeelt is dat natuurlijk een ander verhaal. Ook terecht, maar megazuur
Jammer dat Real daar de leiding niet in handen heeft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef dndiek het volgende:
De ontknoping van deze competitie is net zo spannend als de ontknoping van de Primera Division-toto
Godverquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:16 schreef jojomen4 het volgende:
Gabi Milito naar Juve voor 20 miljoen.
ik stuur je ff een pm danquote:Op zondag 17 juni 2007 13:12 schreef Dos37 het volgende:
Wil ik best doen WeebI
Even gecheckt wie er dan door zouden gaan.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:52 schreef WeebI het volgende:
zou leuk worden als Betis, Athletic, Celta én Sociedad op 37 punten eindigen
Nog even voor de duidelijkheid;quote:Op zondag 17 juni 2007 13:06 schreef WeebI het volgende:
Real is kampioen als:
1 Real zelf wint
2 Barcelona gelijkspeelt en Real ook.
3 Barcelona verliest en Sevilla punten verspeelt.
Heel vaag vind ik het niet hoor.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:09 schreef Saviola het volgende:
[..]
Nog even voor de duidelijkheid;
als Real en Sevilla gelijk eindigen is Sevilla kampioen
als Real en Sevilla gelijk eindigen samen met Barça, is Real kampioen
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:12 schreef AminBen het volgende:
Scenario's die allemaal de prullenbak ingaan als Ruud er meteen 2 maakt![]()
Real Madrid - Real Mallorca 4-0quote:
adres, bittequote:Op zondag 17 juni 2007 15:30 schreef Terreros85 het volgende:
Gelukkig komen er geen toeterende auto's langs vanavond hier in Nederland. Dat geluid van vorige week in Madrid ging door merg en been![]()
71quote:Op zondag 17 juni 2007 15:32 schreef Rumille het volgende:
Heeft Sevilla nou 70 of 71 punten?
Real Madrid - Real Mallorcaquote:Op zondag 17 juni 2007 15:29 schreef WeebI het volgende:
[..]
Real Madrid - Real Mallorca 4-0
13' Van Nistelrooij 1-0
17' Beckham 2-0
38' Roberto Carlos 3-0
90+2' Van Nistelrooij 4-0 (PEN)
zo zou ie perfect zijn.
Becks en Carlos scoren in de laatste pot, terwijl Ruud de Spaanse en Europese topscorerstitel voor zich opeist.
Laat we eerst zelf maar eens winnen..quote:Op zondag 17 juni 2007 15:31 schreef RayMania het volgende:
Bij 4-5 is iedereen tevreden dan.
Neu, als we wél kampioen worden eet ik die eerste echt op. En zoniet, dan vergeet iedereen het wel. Ofzo. Hopelijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:35 schreef RayMania het volgende:
Als Real geen kampioen wordt, eet je dan een Figo shirt op, WeebI?
dat zou trouwens heul vies zijnquote:Op zondag 17 juni 2007 15:34 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Real Madrid - Real Mallorca
25''Van Nistelrooy 1-0
90'+4 Beckham e.d 1-1
Meer zoiets![]()
Mocht Real kampioen worden, dan win ik datquote:Op zondag 17 juni 2007 15:38 schreef Urquhart het volgende:
Voor het Nostradamus-topic is het voor mij noodzakelijk dat Real vanavond kampioen wordt
Naast de Burger King op Leidse.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:57 schreef Omnifacer het volgende:
is het in a'dam ergens op tv te zien? in een of andere kroeg ofzo?
quote:Op zondag 17 juni 2007 17:03 schreef Smeich het volgende:
KOM OP SOCIEDAD!!!
Sports Cafe. Ik zou maar heeeel vroeg gaan. Zal teringdruk worden.quote:
Normaal gesproken zit het er vol met Catalanen.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Sports Cafe. Ik zou maar heeeel vroeg gaan. Zal teringdruk worden.
Belachelijk dat Sport1 deze duels niet uitzendt..quote:Op zondag 17 juni 2007 17:38 schreef jojomen4 het volgende:
Real Sociedad maakt gelijk in Valencia en Celta maakt gelijk tegen Getafe.
Lijkt me ook. De drie promovendi zijn met straatlengte gepromoveerd naar de Primeraquote:Op zondag 17 juni 2007 19:24 schreef jojomen4 het volgende:
Real Sociedad is over een jaartje weer terug lijkt me. Zullen een stukje sterker zijn dan de normale Segunda teams.
Een voorbode voor komend jaar:quote:Op zondag 17 juni 2007 19:24 schreef jojomen4 het volgende:
Real Sociedad is over een jaartje weer terug lijkt me. Zullen een stukje sterker zijn dan de normale Segunda teams.
Jammer dat de 1e helft van het seizoen zo slecht was, op het eind speelden ze vaak echt promotiewaardigquote:
Ja dat was altijd mooi. Toen wou ik atlijd ronaldo zien bij Inter, terwijl ik er altijd om 5 uur uit moest kranten doenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:57 schreef venomsnake het volgende:
Prachtig om die beelden weer te zien, moest in die tijd wachten op ''buitenlands voetbal'' bij de NOS, kwam altijd om 22.00 s'avonds met Italiaans en Spaans voetbal. Mooi was dat.
met Emile Schelvis en Annette van Trigt als presentatorenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:57 schreef venomsnake het volgende:
Prachtig om die beelden weer te zien, moest in die tijd wachten op ''buitenlands voetbal'' bij de NOS, kwam altijd om 22.00 s'avonds met Italiaans en Spaans voetbal. Mooi was dat.
Dat was iets later.. Dit was in de tijd van Van Basten, Gullit en Rijkaard bij Milan ..quote:Op zondag 17 juni 2007 20:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja dat was altijd mooi. Toen wou ik atlijd ronaldo zien bij Inter, terwijl ik er altijd om 5 uur uit moest kranten doen
oowja ik zie het in je profiel ik ben 10 jaar jongerquote:Op zondag 17 juni 2007 20:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat was iets later.. Dit was in de tijd van Van Basten, Gullit en Rijkaard bij Milan ..![]()
Of net daarna..
Geloof dat Gullit net voor Sampdoria ging spelen
sick gewoon..quote:Op zondag 17 juni 2007 20:12 schreef Aanvoerder het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IJXPlupytSw&mode=related&search=
Dit was trouwens nog een onmogelijke goal van Roberto Carlos.
ongelofelijkquote:Op zondag 17 juni 2007 20:12 schreef Aanvoerder het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=IJXPlupytSw&mode=related&search=
Dit was trouwens nog een onmogelijke goal van Roberto Carlos.
Ja ik weet.. Ik word oud.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]
oowja ik zie het in je profiel ik ben 10 jaar jonger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |