abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50299535
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:06 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik mijn signature ga aanpassen. Alleen met welke van deze drie? Ik twijfel nog...
Wat dacht je van die ene van die makakken, suits you.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 10 juni 2007 @ 16:11:06 #77
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_50299832
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:23 schreef Hrvat het volgende:

Een Turks/Marokkaans meisje verkiest misschien ook een man uit het land van afkomst, niet omwille van het islamistische, maar owv het modernere.
Als een Turks/Marokkaans meisje ook maar durft met een niet-Turks/Marokkaanse vriend naar huis komen, schopt haar vader haar gelijk het ziekenhuis in
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
  zondag 10 juni 2007 @ 16:11:20 #78
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_50299841
De stembussen zijn een uur geleden gesloten, en de eerste resultaten laten zien dat VLD verliest,
SP.A-Spirit nog veel meer, CD&V/N-VA flink wint, Vlaams Belang een beetje wint, en dat Lijst-Dedecker de kiesdrempel lijkt te gaan halen.
  zondag 10 juni 2007 @ 16:14:48 #79
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_50299937
Zolang Groen! de kiesdrempel maar niet haalt

Moeder gods bespaar ons die nachtmerrie
pi_50299971
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:11 schreef freako het volgende:
De stembussen zijn een uur geleden gesloten, en de eerste resultaten laten zien dat VLD verliest,
SP.A-Spirit nog veel meer, CD&V/N-VA flink wint, Vlaams Belang een beetje wint, en dat Lijst-Dedecker de kiesdrempel lijkt te gaan halen.
Klinkt vrij positief voor onze Belgische vrienden
  zondag 10 juni 2007 @ 16:17:11 #81
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_50300006
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:14 schreef blueangel_ het volgende:
Zolang Groen! de kiesdrempel maar niet haalt

Moeder gods bespaar ons die nachtmerrie
Oh ja, Groen! doet het slechter dan verwacht, Lijst-Dedecker doet het meestal beter dan Groen. De kans is aanwezig dat ze de kiesdrempel niet halen in sommige provincies.

[ Bericht 2% gewijzigd door freako op 10-06-2007 16:29:46 ]
  zondag 10 juni 2007 @ 16:18:09 #82
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_50300042
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:11 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Als een Turks/Marokkaans meisje ook maar durft met een niet-Turks/Marokkaanse vriend naar huis komen, schopt haar vader haar gelijk het ziekenhuis in

Zozo, prachtig! Een nieuwe genuanceerde,niet-veralgemeende waarheid van een VB'er. Ik ben jaloers op zoveel inzicht en kennis..

Wat kan ik me soms schamen in landgenoten.
When all things seem to end, the future still remains..
pi_50300215
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:18 schreef Masanga het volgende:

[..]

Zozo, prachtig! Een nieuwe genuanceerde,niet-veralgemeende waarheid van een VB'er. Ik ben jaloers op zoveel inzicht en kennis..

Vreemd genoeg hoor je zoiets dan van Marokkanen zelf, getuigd dat dan ook van het missen van inzicht en kennis bij hen zelf? (trouwens, binnen 20 jaar zijn die praktijken wel "uit de mode" geraakt)
Spijtig dat de meeste linkse rakkers nog steeds naief blijven.

ps: Ikzelf ben geen Vlaams Belanger, maar wel een fiere Vlaming.
  zondag 10 juni 2007 @ 16:25:47 #84
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_50300310
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:22 schreef Chiwakka het volgende:

[..]

Vreemd genoeg hoor je zoiets dan van Marokkanen zelf, getuigd dat dan ook van het missen van inzicht en kennis bij hen zelf? (trouwens, binnen 20 jaar zijn die praktijken wel "uit de mode" geraakt)
Spijtig dat de meeste linkse rakkers nog steeds naief blijven.

ps: Ikzelf ben geen Vlaams Belanger, maar wel een fiere Vlaming.
Ik weet ook wel dat er daar problemen rond zijn, maar laat het me zo stellen:

Ik heb vermoedens dat VB-stemmers iets homofober zijn dan Groen!-stemmers vb. Een schoolmakker van me wiens ouders VB-stemmers zijn, en die homo is, kreeg ook een fiks pak slaag toen hij thuis zichzelf outte.
Alleen ga ik niet die lijn doortrekken naar alle VB-stemmers en ga ik niet luidop staan roepen dat je als je holebi-kind bent van VB-ouders, je afgeslagen wordt.
  zondag 10 juni 2007 @ 16:47:55 #85
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_50301029
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:18 schreef Masanga het volgende:

[..]

Tjah, dat vertellen ze zelf tegen mij ... wie ben ik om hun woorden in twijfel te trekken?
  zondag 10 juni 2007 @ 16:55:33 #86
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_50301243
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:11 schreef blueangel_ het volgende:

[..]

Schoolvoorbeeld veralgemening. Ik ken genoeg praktijkvoorbeelden om die mythe te ontkrachten.

Als een traditioneel schoolvoorbeeld Vlaams meisje ook maar durft met een Turks/Marokkaanse vriend naar huis te komen, dan zijn haar ouders hyperenthousiast en houden gezellig voor openhaard een groepsknuffel...

Ofwel laten ze die niet binnen, omdat de hond niet tegen zwarte mensen kan en dat beest vanop afstand kan ruiken dat dat vriendje zwart is.

...

Zulke 'statement' discussietjes zijn de moeite niet waard, dus stop ik er ook meteen mee. Ik ken genoeg proktijkvoorbeelden uit mijn omgeving en zelf mijn eigen liefdesgeschiedenis, vandaar.
Lijepa li si !
pi_50301451
Op teletext van VRT/EEN staat op pagina 109 helemaal onderaan 1 regeltje "vlaams belang doet het goed"
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  zondag 10 juni 2007 @ 17:08:28 #88
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_50301613
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:55 schreef Hrvat het volgende:

[..]

Schoolvoorbeeld veralgemening. Ik ken genoeg praktijkvoorbeelden om die mythe te ontkrachten.

Als een traditioneel schoolvoorbeeld Vlaams meisje ook maar durft met een Turks/Marokkaanse vriend naar huis te komen, dan zijn haar ouders hyperenthousiast en houden gezellig voor openhaard een groepsknuffel...

Ofwel laten ze die niet binnen, omdat de hond niet tegen zwarte mensen kan en dat beest vanop afstand kan ruiken dat dat vriendje zwart is.

...

Zulke 'statement' discussietjes zijn de moeite niet waard, dus stop ik er ook meteen mee. Ik ken genoeg proktijkvoorbeelden uit mijn omgeving en zelf mijn eigen liefdesgeschiedenis, vandaar.
Wel, ik ken genoeg praktijkvoorbeelden uit mijn omgeving ...
  zondag 10 juni 2007 @ 17:09:56 #89
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_50301655
Fijn voor jou dan...
Lijepa li si !
pi_50301907
quote:
Op zondag 10 juni 2007 10:04 schreef Masanga het volgende:
EDIT: ik moet plots weer denken aan die quote van dat belang-kopstuk Dewinter:"als mijn dochter zou thuiskomen met een vreemdeling, heeft mijn opvoeding gefaald".
Vraag eens aan je geliefde vreemdelingen hoe zij reageren wanneer hun dochter met een niet-moslim aan komt zetten.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 10 juni 2007 @ 17:23:06 #91
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_50302020
De voorlopige tendensen

CD&V/NV-A en het Vlaams Belang winnen, Lijst De Decker is de grote verrassing ... VLD verliest zwaar en de SP.a wordt van de kaart geveegd ( )
pi_50302071
Die partij die Wallonie bij Frankrijk wil voegen, hoe doet die het?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50302086
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vraag eens aan je geliefde vreemdelingen hoe zij reageren wanneer hun dochter met een niet-moslim aan komt zetten.
Haha scherp
pi_50302115
quote:

[..]

vreemdeling is niet hetzelfde als moslim, wat hebben sommige mensen toch een obsessie met de islam en moslims.

De Winter is een racist en ook niet echt slim. Hij heeft een diploma journalistiek van een hogeschool in Vlaanderen die gesloten is omdat je er diploma's kon kopen. Dan doen zijn partijleden het toch beter (veelal advocaten).
  zondag 10 juni 2007 @ 17:26:43 #95
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_50302127
quote:

[..]

Zie enkele posts hierboven. Weet je wat mij het meest van al stoort? Dat een land serieuze problemen heeft die serieuze oplossingen vragen. En dat terwijl zoveel Belgen focussen op een beperkte groep mensen die niet steeds even goed geïntegreerd raakt.
Tegen 2050 zijn we nog met 5.5 miljoen natuurlijke Belgen, waarvan een hoop "vergrijsd" zullen zijn. Zo een vraagstukken houden mij bezig; hoe we dit zullen bolwerken om pakweg onze EIGEN pensioenen later geregeld te krijgen. En dat zullen we niet kunnen op ons eentje. Face it, we hebben hen meer nodig dan we denken dus lijkt een constructief debat met de allochtone gemeenschap in samengang met een wederzijds positieve attitude me een logisch en minimaal begin.
We gaan richting Europa, waar de verschillen qua financiële mogelijkheden nog groter zijn dan tussen Vlaanderen en Wallonië, maar dan heb je zoveel "tamzakken" die bang zijn hun welvaart dan ook maar een beetje te delen. En wat als Vlaanderen onafhankelijk is, gaan we dan Limburg afstoten omdat die ook wel een beetje achterkomen, enz? Om dan te eindigen met de verenigde stadsstaten van Knokke-Zoute en Brasschaat?

Let wel, ik heb nergens gezegd dat er geen problemen zijn! Maar ik stel gewoon een andere oplossing voor.
.
pi_50302215
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef Masanga het volgende:

[..]

Zie enkele posts hierboven. Weet je wat mij het meest van al stoort? Dat een land serieuze problemen heeft die serieuze oplossingen vragen. En dat terwijl zoveel Belgen focussen op een beperkte groep mensen die niet steeds even goed geïntegreerd raakt.
Tegen 2050 zijn we nog met 5.5 miljoen natuurlijke Belgen, waarvan een hoop "vergrijsd" zullen zijn. Zo een vraagstukken houden mij bezig; hoe we dit zullen bolwerken om pakweg onze EIGEN pensioenen later geregeld te krijgen. En dat zullen we niet kunnen op ons eentje. Face it, we hebben hen meer nodig dan we denken dus lijkt een constructief debat met de allochtone gemeenschap in samengang met een wederzijds positieve attitude me een logisch en minimaal begin.
We gaan richting Europa, waar de verschillen qua financiële mogelijkheden nog groter zijn dan tussen Vlaanderen en Wallonië, maar dan heb je zoveel "tamzakken" die bang zijn hun welvaart dan ook maar een beetje te delen. En wat als Vlaanderen onafhankelijk is, gaan we dan Limburg afstoten omdat die ook wel een beetje achterkomen, enz? Om dan te eindigen met de verenigde stadsstaten van Knokke-Zoute en Brasschaat?

Waarschijnlijk wel, mensen in Brasschaat die op VB stemmen Het is net zoals in Italia, mensen zijn gewoon bang voor vreemdelingen en daarom stemmen ze op racistische partijen.

Let wel, ik heb nergens gezegd dat er geen problemen zijn! Maar ik stel gewoon een andere oplossing voor.
.
pi_50302241
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef marnixds het volgende:

[..]

vreemdeling is niet hetzelfde als moslim, wat hebben sommige mensen toch een obsessie met de islam en moslims.

De Winter is een racist en ook niet echt slim. Hij heeft een diploma journalistiek van een hogeschool in Vlaanderen die gesloten is omdat je er diploma's kon kopen. Dan doen zijn partijleden het toch beter (veelal advocaten).
Hij en VB zijn geen racisten, mensen wilen niet luisteren wat hij zegt en ze worden altijd op 1 ploitiek punt aangekeken, namelijk vreemdelingen.
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die partij die Wallonie bij Frankrijk wil voegen, hoe doet die het?
Staf De Clercq ??
  zondag 10 juni 2007 @ 17:32:20 #98
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_50302275
quote:

[..]

... en we blijven dus met clichestellingen smijten al was het een Vlaamse kermis...
Lijepa li si !
pi_50302305
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:32 schreef Hrvat het volgende:
... en we blijven dus met clichestellingen smijten al was het een Vlaamse kermis...
Het is wel de realiteit, in tegenstelling tot het wishful thinking en struisvogelgedrag wat jij en je vrinden hier tentoonspreiden.
pi_50302350
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef marnixds het volgende:

[..]

Vreemdeling is inderdaad niet hetzelfde.
Maar de gemiddelde Vlaming heeft dan ook geen problemen ermee als zijn dochter met een Zwitser, Duitser of Zweed aan komt zetten he.
Laten we het beestje maar gewoon bij de naam noemen, de grootste problemen zijn er met de immigranten met een Islamitische achtergrond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')