Wat dacht je van die ene van die makakken, suits you.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:06 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn signature ga aanpassen. Alleen met welke van deze drie? Ik twijfel nog...
Als een Turks/Marokkaans meisje ook maar durft met een niet-Turks/Marokkaanse vriend naar huis komen, schopt haar vader haar gelijk het ziekenhuis inquote:Op zondag 10 juni 2007 15:23 schreef Hrvat het volgende:
Een Turks/Marokkaans meisje verkiest misschien ook een man uit het land van afkomst, niet omwille van het islamistische, maar owv het modernere.
Klinkt vrij positief voor onze Belgische vriendenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:11 schreef freako het volgende:
De stembussen zijn een uur geleden gesloten, en de eerste resultaten laten zien dat VLD verliest,
SP.A-Spirit nog veel meer, CD&V/N-VA flink wint, Vlaams Belang een beetje wint, en dat Lijst-Dedecker de kiesdrempel lijkt te gaan halen.
Oh ja, Groen! doet het slechter dan verwacht, Lijst-Dedecker doet het meestal beter dan Groen. De kans is aanwezig dat ze de kiesdrempel niet halen in sommige provincies.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:14 schreef blueangel_ het volgende:
Zolang Groen! de kiesdrempel maar niet haalt
Moeder gods bespaar ons die nachtmerrie
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:11 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Als een Turks/Marokkaans meisje ook maar durft met een niet-Turks/Marokkaanse vriend naar huis komen, schopt haar vader haar gelijk het ziekenhuis in
Vreemd genoeg hoor je zoiets dan van Marokkanen zelf, getuigd dat dan ook van het missen van inzicht en kennis bij hen zelf? (trouwens, binnen 20 jaar zijn die praktijken wel "uit de mode" geraakt)quote:Op zondag 10 juni 2007 16:18 schreef Masanga het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zozo, prachtig! Een nieuwe genuanceerde,niet-veralgemeende waarheid van een VB'er. Ik ben jaloers op zoveel inzicht en kennis..
Wat kan ik me soms schamen in landgenoten.
![]()
Ik weet ook wel dat er daar problemen rond zijn, maar laat het me zo stellen:quote:Op zondag 10 juni 2007 16:22 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Vreemd genoeg hoor je zoiets dan van Marokkanen zelf, getuigd dat dan ook van het missen van inzicht en kennis bij hen zelf? (trouwens, binnen 20 jaar zijn die praktijken wel "uit de mode" geraakt)
Spijtig dat de meeste linkse rakkers nog steeds naief blijven.
ps: Ikzelf ben geen Vlaams Belanger, maar wel een fiere Vlaming.
Tjah, dat vertellen ze zelf tegen mij ... wie ben ik om hun woorden in twijfel te trekken?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:18 schreef Masanga het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zozo, prachtig! Een nieuwe genuanceerde,niet-veralgemeende waarheid van een VB'er. Ik ben jaloers op zoveel inzicht en kennis..
Wat kan ik me soms schamen in landgenoten.
![]()
Schoolvoorbeeld veralgemening. Ik ken genoeg praktijkvoorbeelden om die mythe te ontkrachten.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:11 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Als een Turks/Marokkaans meisje ook maar durft met een niet-Turks/Marokkaanse vriend naar huis komen, schopt haar vader haar gelijk het ziekenhuis in
Wel, ik ken genoeg praktijkvoorbeelden uit mijn omgeving ...quote:Op zondag 10 juni 2007 16:55 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld veralgemening. Ik ken genoeg praktijkvoorbeelden om die mythe te ontkrachten.
Als een traditioneel schoolvoorbeeld Vlaams meisje ook maar durft met een Turks/Marokkaanse vriend naar huis te komen, dan zijn haar ouders hyperenthousiast en houden gezellig voor openhaard een groepsknuffel...
Ofwel laten ze die niet binnen, omdat de hond niet tegen zwarte mensen kan en dat beest vanop afstand kan ruiken dat dat vriendje zwart is.![]()
...
Zulke 'statement' discussietjes zijn de moeite niet waard, dus stop ik er ook meteen mee. Ik ken genoeg proktijkvoorbeelden uit mijn omgeving en zelf mijn eigen liefdesgeschiedenis, vandaar.
Vraag eens aan je geliefde vreemdelingen hoe zij reageren wanneer hun dochter met een niet-moslim aan komt zetten.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:04 schreef Masanga het volgende:
EDIT: ik moet plots weer denken aan die quote van dat belang-kopstuk Dewinter:"als mijn dochter zou thuiskomen met een vreemdeling, heeft mijn opvoeding gefaald".![]()
Haha scherpquote:Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vraag eens aan je geliefde vreemdelingen hoe zij reageren wanneer hun dochter met een niet-moslim aan komt zetten.
vreemdeling is niet hetzelfde als moslim, wat hebben sommige mensen toch een obsessie met de islam en moslims.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Vraag eens aan je geliefde vreemdelingen hoe zij reageren wanneer hun dochter met een niet-moslim aan komt zetten.
Zie enkele posts hierboven. Weet je wat mij het meest van al stoort? Dat een land serieuze problemen heeft die serieuze oplossingen vragen. En dat terwijl zoveel Belgen focussen op een beperkte groep mensen die niet steeds even goed geïntegreerd raakt.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef Masanga het volgende:
[..]
Zie enkele posts hierboven. Weet je wat mij het meest van al stoort? Dat een land serieuze problemen heeft die serieuze oplossingen vragen. En dat terwijl zoveel Belgen focussen op een beperkte groep mensen die niet steeds even goed geïntegreerd raakt.
Tegen 2050 zijn we nog met 5.5 miljoen natuurlijke Belgen, waarvan een hoop "vergrijsd" zullen zijn. Zo een vraagstukken houden mij bezig; hoe we dit zullen bolwerken om pakweg onze EIGEN pensioenen later geregeld te krijgen. En dat zullen we niet kunnen op ons eentje. Face it, we hebben hen meer nodig dan we denken dus lijkt een constructief debat met de allochtone gemeenschap in samengang met een wederzijds positieve attitude me een logisch en minimaal begin.
We gaan richting Europa, waar de verschillen qua financiële mogelijkheden nog groter zijn dan tussen Vlaanderen en Wallonië, maar dan heb je zoveel "tamzakken" die bang zijn hun welvaart dan ook maar een beetje te delen. En wat als Vlaanderen onafhankelijk is, gaan we dan Limburg afstoten omdat die ook wel een beetje achterkomen, enz? Om dan te eindigen met de verenigde stadsstaten van Knokke-Zoute en Brasschaat?
Waarschijnlijk wel, mensen in Brasschaat die op VB stemmenHet is net zoals in Italia, mensen zijn gewoon bang voor vreemdelingen en daarom stemmen ze op racistische partijen.
Let wel, ik heb nergens gezegd dat er geen problemen zijn! Maar ik stel gewoon een andere oplossing voor.
.
Hij en VB zijn geen racisten, mensen wilen niet luisteren wat hij zegt en ze worden altijd op 1 ploitiek punt aangekeken, namelijk vreemdelingen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef marnixds het volgende:
[..]
vreemdeling is niet hetzelfde als moslim, wat hebben sommige mensen toch een obsessie met de islam en moslims.
De Winter is een racist en ook niet echt slim. Hij heeft een diploma journalistiek van een hogeschool in Vlaanderen die gesloten is omdat je er diploma's kon kopen. Dan doen zijn partijleden het toch beter (veelal advocaten).
Staf De Clercq ??quote:Op zondag 10 juni 2007 17:24 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Die partij die Wallonie bij Frankrijk wil voegen, hoe doet die het?
... en we blijven dus met clichestellingen smijten al was het een Vlaamse kermis...quote:Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is wel de realiteit, in tegenstelling tot het wishful thinking en struisvogelgedrag wat jij en je vrinden hier tentoonspreiden.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:32 schreef Hrvat het volgende:
... en we blijven dus met clichestellingen smijten al was het een Vlaamse kermis...
Vreemdeling is inderdaad niet hetzelfde.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef marnixds het volgende:
[..]
vreemdeling is niet hetzelfde als moslim, wat hebben sommige mensen toch een obsessie met de islam en moslims.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |