Echt ongelofelijk, bij de grens lost het gewoon op terwijl ik om half 7 nog bang was F1 te moeten gaan missen vanwege de heftigheid van de buien in Duitslandquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:15 schreef DrMarten het volgende:
Als ik de radar zo eens bekijk lijkt al het leuke Enschede weer te missen
Niet meer dan een beetje regen en war gerommel. Ik wil ondergelopen straten verdorie,
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eenzelfde grauwheid en grijsheid als al de hele dag in R'dam
Anderhalf uur geleden 1 donker wolkje hier (lwarden). Dat was alles.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:28 schreef Natalie het volgende:
Sinds vanmiddag rommelt het hier om de zoveel tijd. Beetje regen. Dikke druppen, dus ik denk: dáár is de onweer!
Helaas niets. Net op de radar gekeken: mist het Assen net.
Look again.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:30 schreef aloa het volgende:
Zo te zien krijgt Friesland ook alleen maar regen.
Misschien nog een verdwaalde onweersklap.![]()
Benauwd idd. Hier ook tot halverwege de middag. Sinds dat gerommel is het wel een stuk afgekoeld. Maakt 't wel meteen een stuk aangenamer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Anderhalf uur geleden 1 donker wolkje hier (lwarden). Dat was alles.![]()
Wel de hele dag een luchtvochtigheid alla regenwoud, maar een buitje.. ho maar.
Hier gaat het nou wel. Hele dag al de balkondeuren en de ramen open. Scheelt welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef getl0st het volgende:
[..]![]()
Maar het is nog steeds snikheet in huis![]()
Jij moet zo naar bedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:34 schreef chavez96 het volgende:
het regend weer!
Dat denk ik ook al uren.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:36 schreef LiquidSoul het volgende:
Hier in Assen gaan we feest krijgen. Hele donkere lucht drijft binnen, bijna geen wind. Paar spatjes en wat gerommel.
Here we go........!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |