Wat was ook al weer de achternaam van de bolle vechtersbaas?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
Ik stel voor dat een paar Vollers 'MITLON MILTON' bij het hek gaan scanderen.![]()
Huh verklaarquote:
Felterquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
Wat was ook al weer de achternaam van de bolle vechtersbaas?
Vet lardquote:
Sorry. Het is wat hooggegrepen, ik weet het. Maar soms..... hoop je tegen beter wetenin toch nog iets positiefs aan iemand te ontdekken. Soms hoop je op.... hulp voor de stumper?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:26 schreef blomst het volgende:
[..]
O, even stop, wil je mijn clienten niet vergelijken met natasja.
quote:
Nog een bakkiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
Ik stel voor dat een paar Vollers 'MITLON MILTON' bij het hek gaan scanderen.![]()
"I'am 14"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:32 schreef noekje het volgende:
Amanda speelt letterlijk een Thais hoertje voor Brian.
Oh vandaar dat heb ik dan niet van VOLquote:
Hhahahahahhahah... en Huub maakt Lieke [i][niet/i] belachelijk? Lieke kan zoals Brian het al zei 'letterlijk en figuurlijk geen kant op'. Brian heeft al zo vaak benadrukt dat hij vind dat Amanda prima haar eigen beslissingen kan maken en ondanks de fouten die ze beiden gemaakt hebben kunnen ze het op persoonlijk vlak gewoon goed met elkaar vinden. Het zou alleen verstandig zijn als ze zich op sexueel gebied ver van elkaar blijven, zeker voor hun positie in het spel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef 2live het volgende:
brian maakt gewoon standaard alles wat amanda doet belachelijk alleen maar om te verbergen dat hij geil van haar wordt. Ze mocht eens de indruk krijgen dat ze een soort van 'macht' over hem heeft.
Ik vroeg me al af waarom ze gisteren ineens Huub voor een pedofiel uitmaakten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:34 schreef noekje het volgende:
Brian: you are a good child
Amanda: yes yes, I'm 14
Ja drink drink roept Amandaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:38 schreef petraa het volgende:
B: Oh what are you doing, come on give me a good massag ahhhha
A: wicky wicky (das toch drinken )
De bieten koken overquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:38 schreef beequeen het volgende:
Ik luister tussendoor mee tijdens het roeren in de pannen, ik lees hier niks van wat ik hoor.
Dellie: Turn around boy, you are used to that, you are a dirty boy.( WB gaat op zijn buik liggen, need I say more?)
Zal wel AmandaThais zijn voor Wicked... wicked...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:38 schreef petraa het volgende:
B: Oh what are you doing, come on give me a good massag ahhhha
A: wicky wicky (das toch drinken )
Wicky de Vieking denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Zal wel AmandaThais zijn voor Wicked... wicked...
Te druk????? Waar zijn ze druk mee dan? Haar vader is potdome jarig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:41 schreef petraa het volgende:
Lieke mag niet bellen, het is te druk
Geen idee maar ik zou weigeren als Jaap er een zou aanbieden...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:42 schreef mootie het volgende:
Dat zijn toch meestal Thaise poppetjes van een kilo of 40 die dit soort massages geven? Zo'n varkentje van 62 kg op je rug is toch wel een ander verhaal.
Dat zei ze er niet bij, het was te druk, ze mocht nu niet bellen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Te druk????? Waar zijn ze druk mee dan? Haar vader is potdome jarig.![]()
De opbouw voor het feestje?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat zei ze er niet bij, het was te druk, ze mocht nu niet bellen.
Tis zaterdag dus saai...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:44 schreef mazaru het volgende:
Wordt dit de tweede saaie avond? Of staat er nog iets op het programma vanavond?
Popupoll???
Wat een mooie samenvattingquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:46 schreef DrsH het volgende:
wat een simpele hoer die Amanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |