was dat spugen haar superidee om LIEKE te grazen te nemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met bakken heeft het weinig zin om te spugen dat verdampt gelijk.
Geen waarschuwing, alleen de mededeling dat het niet weer mag.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan, maar ik dacht/begreep dat ze een waarschuwing kreeg omdat ze vanmiddag in het eten had lopen spugen.
Dat weet ik wel, maar wie verslaat het commentaar van dat tuig dan? Neem het over, ik luister er al zo lang naar.quote:
Het roggelen van Amanda van vanmiddag bleef zonder gevolgen, nu Eric ook nog eens bezig was werd er gebeld. Amanda nam op en er werd gezegd dat er niet meer met het eten gerommeld mocht worden. Dat vertelde ze in haar eigen groepje. HLJ zitten volgens mij wel gewoon te eten waar Eric iets mee gedaan heeft...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Geen waarschuwing, alleen de mededeling dat het niet weer mag.
quote:Beste Miljonairs, Er is afgelopen weekend wederom veel gebeurd. Blijkbaar is er niet geheel duidelijk waar de grenzen van het toelaatbare liggen. Om jullie expliciet duidelijk te maken wanneer de grenzen zijn bereikt, is er een nieuwe regel om te voorkomen dat agressief gedrag van kwaad tot erger gaat. Vanaf nu geldt, dat bij een overschrijding van de grens, dat is spugen, slaan, schoppen, duwen, trekken en dergelijke, er een boete volgt. Voor degene die een overtreding begaat, zal zijn of haar jackpot met 100.000 euro zien verminderen en bij een volgende overtreding zal de boete verdubbelen. Dus bij een tweede grensoverschrijding wordt 200.000 euro ingehouden en bij een derde 400.000 euro”, leest Brian hardop verder.
En die persoon betaald ook 1000 euro van zijn borg, Amanda, Brian en Huub zouden na de beelden te hebben gezien, van dit weekend nu al 100.000 euro kwijt zijn.
Dus bij hun volgende overtreding gaat bij hun al 200.000 en 2000 van hun borggeld af .
Ik hoorde hem net ook nog heel trots zeggen, Huub heeft echt een lelijke plek op zijn rug van je hak. Amanda heel trots jaaaaaaaaaaa en ik zit hier nog steeds.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater in de domineemodus:
Hij wil niet dat Natasja zegt dat iemand een baarmoederloze persoon is.![]()
Want daar staat recht tegenover dat die persoon geen kinderen kan baren.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Af en toe probeer ik het wel maar lang hou ik het niet vol.Ik krijg echt hele agressieve neigingen van dat stelletje tuig.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar wie verslaat het commentaar van dat tuig dan? Neem het over, ik luister er al zo lang naar.![]()
Hij is streamers aan het overhalen om voor hem te stemmenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:27 schreef beequeen het volgende:
Edit: Natasja is pislink.
Je loopt wat achter. Btw, heb je de afgelopen dagen streams gekeken en een sanctie gezien?quote:
Ik kom je helpen, maar ik weet niet hoelang ik het volhoud.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar wie verslaat het commentaar van dat tuig dan? Neem het over, ik luister er al zo lang naar.![]()
Hun denken nog steeds dat Lieke een paar dagen geleden met hun eten heeft gekloot, vandaar die actie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:30 schreef Meganog het volgende:
Natasia heeft er zo'n een hekel aan als mensen met eten lopen te kloten.
ja dat ik heb ik nou ook ........ik denk dat ik zo'n stressbal ga aanschaffen........quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:29 schreef kybe het volgende:
[..]
Af en toe probeer ik het wel maar lang hou ik het niet vol.Ik krijg echt hele agressieve neigingen van dat stelletje tuig.
Brain is over het algemeen goed in zijn intentiesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hij is streamers aan het overhalen om voor hem te stemmen
Sarcasmequote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je loopt wat achter. Btw, heb je de afgelopen dagen streams gekeken en een sanctie gezien?![]()
Nee ...weet alleen dat lieke zei ...: er komt een popgroepquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
3 maal scheepsrecht: Weet IEMAND WIE er VANAVOND komt OPTREDEN?![]()
Ik zat ook al te bedenken of ik niet een paar caps van het viertal op de boksbal moet plakken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:31 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja dat ik heb ik nou ook ........ik denk dat ik zo'n stressbal ga aanschaffen........
en volgens Nasty is in oorlog alles geoorloofd, en dat direct na de uitspraak dat ze het niet vind kunnen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:33 schreef petraa het volgende:
A: Sorry favorietje dat ik in het eten heb gespuugd
E: Ik heb het ook 2 x gedaan hoor Aman één viel er naast in de deksel en een in het sausje.
Dan zal Natasia wel kwaad op ze zijn. Ze heeft daar een enorme hekel aan zegt ze net...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:33 schreef petraa het volgende:
E: Ik heb het ook 2 x gedaan hoor Aman één viel er naast in de deksel en een in het sausje.
ja, hij bedoeld dat natas dat niet moet zeggen omdat ze daar niet pouplair mee wordt. Dus wat hij tegen zijn groepje zegt is met de beste bedoelingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef RSie het volgende:
[..]
Brain is over het algemeen goed in zijn intenties![]()
maar dat neemt niet weg dat ie een agressief en sneaky mannetje is!
maar goed,.. als ik dit zeg is het toch tegen dovemansoren aangezien iedereen ervan overtuigd is dat die jongen in en in slecht is en met alles kwade intenties heeft!
Hoef je geen hoge verwachtingen van te hebben als die op zaterdagavond tijd hebben om daar op te tredenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:33 schreef milk-shake het volgende:
[..]
Nee ...weet alleen dat lieke zei ...: er komt een popgroep
zit ook vaak te vloeken ..hier in me eentje...zodat af en toe mensen hier in huis vragen of IK wel goed bij me hoofd benquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:33 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zat ook al te bedenken of ik niet een paar caps van het viertal op de boksbal moet plakken.
Redactie even erica bellen of het filmpje over spugen op het scherm zetten!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:33 schreef petraa het volgende:
E: Ik heb het ook 2 x gedaan hoor Aman één viel er naast in de deksel en een in het sa!usje.
Nee hoor, want in oorlog is alles geoorloofd volgens Natasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:34 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dan zal Natasia wel kwaad op ze zijn. Ze heeft daar een enorme hekel aan zegt ze net...![]()
Wat een debielenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:35 schreef Villalux het volgende:
[..]
Redactie even erica bellen of het filmpje over spugen op het scherm zetten!
Herkenbaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:34 schreef milk-shake het volgende:
[..]
zit ook vaak te vloeken ..hier in me eentje...zodat af en toe mensen hier in huis vragen of IK wel goed bij me hoofd ben![]()
![]()
Ik geloof er echt in dat zijn bedoelingen vaak goed zijn. zijn frustratietranen zijn ook echt!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:34 schreef 2live het volgende:
[..]
ja, hij bedoeld dat natas dat niet moet zeggen omdat ze daar niet pouplair mee wordt. Dus wat hij tegen zijn groepje zegt is met de beste bedoelingen.
In het begin vond ik het zelfs een beetje een nerd. Hij las toen een gedicht voor, die ook niet te harden was maar Bart deed daar heel lullig over. Dat vond ik toen sneu voor hem. Hij deed het echt uit gevoel. Zijn gevoel voor humor was ook heel slecht maar hij had toen wel plezier op zijn manier. Hij lijkt dat gaandeweg helemaal verloren te hebben. Nu weet ik niet of dat komt door mijzelf of door hem. Hij is zo obsessief bezig. Ik zou hem wel weer gewoon ontspannen zien zijn. Het spel loslaten en gewoon genieten van het leven. Genieten zonder dat het over iemands rug heengaat. Een beetje zelfreflectie zou ook geen slecht iets zijn voor hem.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef RSie het volgende:
[..]
Brain is over het algemeen goed in zijn intenties![]()
maar dat neemt niet weg dat ie een agressief en sneaky mannetje is!
maar goed,.. als ik dit zeg is het toch tegen dovemansoren aangezien iedereen ervan overtuigd is dat die jongen in en in slecht is en met alles kwade intenties heeft!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:39 schreef noekje het volgende:
[..]
In het begin vond ik het zelfs een beetje een nerd. Hij las toen een gedicht voor, die ook niet te harden was maar Bart deed daar heel lullig over. Dat vond ik toen sneu voor hem. Hij deed het echt uit gevoel. Zijn gevoel voor humor was ook heel slecht maar hij had toen wel plezier op zijn manier. Hij lijkt dat gaandeweg helemaal verloren te hebben. Nu weet ik niet of dat komt door mijzelf of door hem. Hij is zo obsessief bezig. Ik zou hem wel weer gewoon ontspannen zien zijn. Het spel loslaten en gewoon genieten van het leven. Genieten zonder dat het over iemands rug heengaat.
Niemand is in en in slecht. Het huis doet gewoon rare dingen met mensen denk ik. Ik weet zeker dat ik er niet tegen bestand zou zijn.
probleem is ook dat wij die mensen 24/7 zien en dus exact weten wat ze doen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:39 schreef noekje het volgende:
[..]
In het begin vond ik het zelfs een beetje een nerd. Hij las toen een gedicht voor, die ook niet te harden was maar Bart deed daar heel lullig over. Dat vond ik toen sneu voor hem. Hij deed het echt uit gevoel. Zijn gevoel voor humor was ook heel slecht maar hij had toen wel plezier op zijn manier. Hij lijkt dat gaandeweg helemaal verloren te hebben. Nu weet ik niet of dat komt door mijzelf of door hem. Hij is zo obsessief bezig. Ik zou hem wel weer gewoon ontspannen zien zijn. Het spel loslaten en gewoon genieten van het leven. Genieten zonder dat het over iemands rug heengaat.
Niemand is in en in slecht. Het huis doet gewoon rare dingen met mensen denk ik. Ik weet zeker dat ik er niet tegen bestand zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |