waren die ontstoken dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:41 schreef avonne het volgende:
[..]
das waar.
Hoe zit het met haar tieten trouwens? Nog steeds ontstoken?
Lijkt me nogal foute business
Moet je maar niet gaan vechten met losse tepelsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:41 schreef avonne het volgende:
[..]
das waar.
Hoe zit het met haar tieten trouwens? Nog steeds ontstoken?
Lijkt me nogal foute business
Hij heeft net 50.000 euro gehadquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Brian zegt tegen Amanda: Als je uit de kooi bent moet je een andere vriend zoeken want ik kan je nooit onderhouden, ik kan je nooit zoveel cadeautjes geven
Amanda zegt:neehee dat hoef ik helemaal niet
Die zijn al dubbel op hoorquote:
ja tochquote:
Ik hoop van wel! Heb er vandaag nog een kaars voor gebrand...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ja toch
Er waren toch 3 spuiten met wondvocht uitgehaald dinsdag:?
nou, rotten ze al weg?
Weet iemand of het erg is als ze na 2 weken nog ontstoken zijn?
Ze hebben er stiekum vochtvreters in gepland..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ja toch
nou, rotten ze al weg?
Als je een manier weet om Dellie uit dat hok te krijgen, is het zo over.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:54 schreef Soury het volgende:
Ik word zo ziek en misselijk van Amanda d'r gepluk in dat haar. Kan ik genezen worden![]()
Ontstekingquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:54 schreef avonne het volgende:
[..]
ja toch
nou, rotten ze al weg?
Erger zelfs...je hebt betaald om naar dat gepluk te kijkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:54 schreef Soury het volgende:
Ik word zo ziek en misselijk van Amanda d'r gepluk in dat haar. Kan ik genezen worden![]()
Zegt die, maar wat brrrr zegt is voor 90% leugensquote:
Stoppen met kijken, ikzelf ben er erg van opgeknaptquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:54 schreef Soury het volgende:
Kut jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Erger zelfs...je hebt betaald om naar dat gepluk te kijken![]()
Natasja?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:57 schreef mootie het volgende:
Echt te ranzig dat er in eten gespuugd mag worden ....
Heb een maand streams en ik zal kijken ook...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Stoppen met kijken, ikzelf ben er erg van opgeknapt![]()
Dellie.quote:
quote:
Te ranzig voor woorden inderdaad..ik sta er alleen niet van te kijken dat het gebeurt daar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:57 schreef mootie het volgende:
Echt te ranzig dat er in eten gespuugd mag worden ....
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
Huub: Lieke , wat heb je allemaal in het eten gedaan?
Lieke: Nou, lijnzaadolie en wat rattengif.![]()
Vanmiddag, ze had hamburgers gemaakt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:06 schreef mazaru het volgende:
Wanneer heeft ze dan in het eten gespuugd, ze is toch al de hele tijd bij brrrr?
Vanmiddag toen Lieke broodjes hamburgers aan het maken was voor haarzelf,Huub en Jaap.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:06 schreef mazaru het volgende:
Wanneer heeft ze dan in het eten gespuugd, ze is toch al de hele tijd bij brrrr?
Wat nog erger is, hij geeft de helft van de tijd de nederlandse vertaling erachteraan! Maak daar driekwart van de tijd van.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:05 schreef Soury het volgende:
Waarom praat Brian steeds Engels tegen Mannyect... Snap je
Met bakken heeft het weinig zin om te spugen dat verdampt gelijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanmiddag, ze had hamburgers gemaakt.
En nog begrijpt die nep snol er niks vanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:08 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Wat nog erger is, hij geeft de helft van de tijd de nederlandse vertaling erachteraan! Maak daar driekwart van de tijd van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |