quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:23 schreef ruby het volgende:
Gaat Lieke gif in het eten doen?
Ik reageer nooit op dat soort posts, maar deze is echtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:24 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken.Of ze per trein wil reizen of niet is toch haar zaak?
netjes van de redactie om niet even op te tredenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:24 schreef Desii het volgende:
[..]
Amanda heeft vanmiddag op het eten van JHL gespuugd
Ze zou de Bergmankliniek hier over bellen, dus waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:25 schreef Desii het volgende:
whaha Lieke zorgt ervoor dat ze al eerste de gaspitten heeft... stoere chick
Natasja gaat ook koken (mag vast weer met der nwe boobs)
Dan gaat ze toch lekker naar huis?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:26 schreef ericahysterica het volgende:
nasty ergert zich aan het valse gefluit van Loederke hahahahaha
Die ijzige stilte tussen die 2. Go Lieke.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan gaat ze toch lekker naar huis?
Ik erger me ook vaak aan het valse gejengel van Natasia.
Je doet niets anders dan reageren op..alleen dan met een omweg..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik reageer nooit op dat soort posts, maar deze is echt![]()
Misschien moet je even wennen, geef het tijd. Dat jurkje is veel erger.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:28 schreef tipsch het volgende:
Ik vind die extensions bij Lieke geen porem trouwens![]()
Ach, het is beter dan dat bosje naaigaren dat ze had.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:28 schreef tipsch het volgende:
Ik vind die extensions bij Lieke geen porem trouwens![]()
En dan ben jij al thuisquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:27 schreef ruby het volgende:
[..]
Dan gaat ze toch lekker naar huis?
Ik erger me ook vaak aan het valse gejengel van Natasia.
extensions.... maar ik vind het een heuse verbeteringquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:30 schreef My_ het volgende:
Ik doe net ff de steams aan, maaruh... wat hebben ze met Lieke d'r haar gedaan!!![]()
bedoel je die kliniek in bilthoven die fantastische borstcorrecties bewerkstelligt onder supervisie van de geniale dokter Laban?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zou de Bergmankliniek hier over bellen, dus waarschijnlijk wel.
Precies en als ik het niet meer aankan dan doe ik m'n koptelefoon af.quote:
Wat is er nou precies tegen stemming?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je doet niets anders dan reageren op..alleen dan met een omweg..![]()
Wat mij echter stoort is dat je nu al pages achter elkaar de cos aan het vervuilen bent met stemmingmakerij..![]()
Ja, ik wist dat ze extensions kreeg, maar ik vind het geen gezicht...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:31 schreef Desii het volgende:
[..]
extensions.... maar ik vind het een heuse verbetering
geen gezeik tegen users aub een superfijne user is hiervoor geband laten we het hier gezellig en ot houden dank uquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je doet niets anders dan reageren op..alleen dan met een omweg..![]()
Wat mij echter stoort is dat je nu al pages achter elkaar de cos aan het vervuilen bent met stemmingmakerij..![]()
Die soepjurk past prima bij haarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De styliste van DGK (Liesbeth heeft een vrije dag) snapt het niet helemaal. Lieke is niet zwanger .....
[afbeelding]
Hij zegt dat hij nooit blowt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
Amanda raadt Brian jointjes aan omdat hij zo slecht slaapt.
Ik wou het net vragen... En van die Dr. Laban ook!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
waar komt het idee nou weer vandaan dat er geen bergmankliniek meer gezegd mag worden?
ik vind het niet erg dat het niet meer elke 3 posts gezegd wordt hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
waar komt het idee nou weer vandaan dat er geen bergmankliniek meer gezegd mag worden?
Daar was een of andere user boos over.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
Opvallend om te zien dat WB zijn hoofd afwendt als Dellie wil kussen. Zie ik regelmatig.
[afbeelding]
zelf heb ik het idee dat WF echt van die meid walgt met name haar primitiviteit hij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij in een echte partner een oudere vrouwmet wijsheid zoekt....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:37 schreef beequeen het volgende:
Opvallend om te zien dat WB zijn hoofd afwendt als Dellie wil kussen. Zie ik regelmatig.
[afbeelding]
Dat heeft Disana toch niet gezegd .........quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
das waar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik vind het niet erg dat het niet meer elke 3 posts gezegd wordt hoor.![]()
En Day geloof ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar was een of andere user boos over.
Dokter Laban mag ook niet meer genoemd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |