ik hoor net dat disana een ban heeft van 48 uur vanwege het overtreden van certain rulesquote:
Een zeer gewaardeerde FOKuser.quote:
zeg er dan even bij dat het als grapje bedoeld is en Lieke dat ook begreep....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert tegen Lieke:Hee tietloos manwijf ga je mee de sauna in?
Juist daarvoor is dat knopje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tjah maar als het er al staat wordt het lastig.....
heeft die pisnicht geen alcoholrestrictie dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet zo zeer BEAN, in dit geval vooral nicht Eric ........
[afbeelding]
huquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik hoor net dat disana een ban heeft van 48 uur vanwege het overtreden van certain rules![]()
Zoals regelmatig het geval is werden er 2 cossen kort na elkaar geopend. Daarbij gebruikte een cosser de op van disana en dat werd dus een meningsverschil.......dus hoppa blijkbaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
hu
huh? welke? zij is altijd heel netjes!
Je moet dan wel op het goede knopje klikken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tjah maar als het er al staat wordt het lastig.....
48 uur sinds ? G' avond btwquote:
Stilte voor de storm.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:11 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet te geloven dat dat asogroepje zomaar mag slapen.![]()
Aan de andere kant, wel lekker rustig zo.
om zieltjes te winnenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:13 schreef CoT het volgende:
waarom zit/ligt bean er zo verslagen bij?
thx allemaal voor de hulpquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet dan wel op het goede knopje klikken.
Dit knopje is voor een edit:
[afbeelding]
Zijn die rules ergens te lezen? Of zijn ze geheim? Ik zou niet graag in hetzelfde pakket verzeild raken...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik hoor net dat disana een ban heeft van 48 uur vanwege het overtreden van certain rules![]()
hmmm.. vaagquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Zoals regelmatig het geval is werden er 2 cossen kort na elkaar geopend. Daarbij gebruikte een cosser de op van disana en dat werd dus een meningsverschil.......dus hoppa blijkbaar.
nee vanmorgen volgens mijquote:
Je krijgt niet bij het eerste de beste foutje een ban hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:14 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Zijn die rules ergens te lezen? Of zijn ze geheim? Ik zou niet graag in hetzelfde pakket verzeild raken...![]()
als je je netjes gedraagt en de Modjes niet uitscheldt hoef je je geen zorgen te maken,.. o ja,.. en je mag Nasty geen aap noemen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:14 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Zijn die rules ergens te lezen? Of zijn ze geheim? Ik zou niet graag in hetzelfde pakket verzeild raken...![]()
Zo denkt ze daar zelf ook overquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
Als je Amanda ziet lopen is het net of dat Brian zijn piemel nog tussen haar billen zit.
en geen bergmankliniek en dr laban noemenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:16 schreef RSie het volgende:
[..]
als je je netjes gedraagt en de Modjes niet uitscheldt hoef je je geen zorgen te maken,.. o ja,.. en je mag Nasty geen aap noemen!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
Als je Amanda ziet lopen is het net of dat Brian zijn piemel nog tussen haar billen zit.
Disana en schelden, hou eens op zeg. Die meid is een en al beschaving.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:16 schreef RSie het volgende:
[..]
als je je netjes gedraagt en de Modjes niet uitscheldt hoef je je geen zorgen te maken,.. o ja,.. en je mag Nasty geen aap noemen!
Waarom mag de bermanklieniek niet worden genoemd?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en geen bergmankliniek en dr laban noemen
juist......ze had het wellicht handiger aan kunnen pakken door het niet hier uit te vechten maar op zich had ze wel een punt vind ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Disana en schelden, hou eens op zeg. Die meid is een en al beschaving.
Ja, dat klopt bijna. Amanda draagt tegenwoordig vaak een vervanger omdat Brian te veel last heeft van de pammetjes. Soms zoekt ze wel een maatje groter ........quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:15 schreef blomst het volgende:
Spoor jij wel ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Disana en schelden, hou eens op zeg. Die meid is een en al beschaving.
tjah als ik dat wist, voel me soms net een kleuter hier, maar ja het is een voorrecht om hier te mogen posten en anders moet je maar elders gaan las ik gisteren ....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:18 schreef blomst het volgende:
[..]
Waarom mag de bermanklieniek niet worden genoemd?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tjah als ik dat wist, voel me soms net een kleuter hier, maar ja het is een voorrecht om hier te mogen posten en anders moet je maar elders gaan las ik gisteren ....![]()
Ze hebben het al op, en natuurlijk zegt achter er niets van, want het Ban groepje mag toch alles doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:20 schreef Nasp het volgende:
Hebben Huub, Jaap en Lieke al gegeten van het eten waar Amanda in heeft gespuugd? Ik mag hopen dat de redactie er wat aan heeft gedaan voordat ze wilden eten. (Ik heb geen streams)
he? heeft ze dat gedaan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:20 schreef Nasp het volgende:
Hebben Huub, Jaap en Lieke al gegeten van het eten waar Amanda in heeft gespuugd? Ik mag hopen dat de redactie er wat aan heeft gedaan voordat ze wilden eten. (Ik heb geen streams)
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:22 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze hebben het al op, en natuurlijk zegt achter er niets van, want het Ban groepje mag toch alles doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |