Ik heb vandaag 3 verschillende treinen gehad.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En nóg had je het koud?
Op de balkons valt het toch meestal wel mee... zeker als het zo crowded is.
Ik weet het. Neuken?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schitterend figuur.
Pff, nou ja, goed, hou je schaamlippen maar open, dan peur ik 'm wel even naar binnen.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:12 schreef Chowi het volgende:
Maar ik ben vet strak!
Ja, nee, als het zó moet, dan pas ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Pff, nou ja, goed, hou je schaamlippen maar open, dan peur ik 'm wel even naar binnen..
Tuurlijk wel! Een reactie als "Oh, natuurlijk, Chowi! Ik dacht dat je het nooit zou vragen!" was goed geweest.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:17 schreef SiemeN het volgende:
Het is ook nooit goed!
Het is een complot!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb ik vorige week zo'n vel van 10 postzegels gekocht, is het nérgens meer te vinden.
Ik opteer tóch voor het blij doen over Parijs.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had hier al panisch blij gedaan over Parijs hè? Dan ga ik maar lopen zeuren over m'n verstandskies.
Viér dagen!quote:Op maandag 11 juni 2007 14:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik opteer tóch voor het blij doen over Parijs.
Doof met je ogenquote:Op maandag 11 juni 2007 14:38 schreef SiemeN het volgende:
I'm not ignoring you, I'm just really deaf.
Het is die ene van Star Warsquote:Op maandag 11 juni 2007 14:40 schreef Stofje het volgende:
Leia. Toch al best lang op FOK! Serieus nog nóóit van gehoord.
Lijkt me stug dat b-d een kloon heeft met dat usernummer.quote:
Hij stuurde me een PM met deze walgelijke ontboezemingquote:Op maandag 11 juni 2007 14:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat b-d een kloon heeft met dat usernummer.
hoi.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat b-d een kloon heeft met dat usernummer.
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hij stuurde me een PM met deze walgelijke ontboezeming.
Goed, ik zal voortaan vragen of je mijn ritssluiting even aan wilt trekken, als dat nog wel de waarde heeft.quote:Op maandag 11 juni 2007 14:23 schreef Stofje het volgende:
Ik hou het niet meer bij, tegenwoordig. En dat geeft denk ik al aan hoeveel waarde die vraag nog heeft, na die ontelbare keren. Geen enkele waarde. Chowi, seks moet wáárde hebben, moet intens zijn, moet een interactie zijn tussen twee mensen die elkaar begeren en elkaar dat ultieme genot gunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |