.
Ik ben autistisch! Ik kan er niet tegen dat dingen veranderen als ik erop gerekend heb. Da's helegaar niets persoonlijks.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:57 schreef Stofje het volgende:
Maar je reageerde wel uitermate teleurgesteld toen ik meldde dat ik niet écht dood wilde.
Daar kan ik me wel in vinden. Hoe laat doen we een tentamen suicide?quote:Op zondag 10 juni 2007 20:58 schreef Q. het volgende:
Ik wil dat iedereen dood gaat. Simpel.
O.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:06 schreef Chowi het volgende:
Oh ja! Ik heb morgen een tentamen androgynie!
Ja dág. Deze is nog twee maanden houdbaar.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:33 schreef Q. het volgende:
Nieuw internet kopen.
Ahuh.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:36 schreef SiemeN het volgende:
Dat is inclusief G/W/L, J?
Da's toch een prachtige deal dan?quote:
Eten, zó overrated.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:56 schreef Chowi het volgende:
Dan maar geen eten meer, inderdaad.
Je krijgt er alleen maar darmkanker van.quote:
Yep. Bier is ook goed te eten.quote:
En diarree.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je krijgt er alleen maar darmkanker van.
En geelgekleurde urine. Dat vind ik zó vies hè, als urine geel is. Bah!quote:
Dat heb ik met bier.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
En geelgekleurde urine. Dat vind ik zó vies hè, als urine geel is. Bah!
Dan moet je enkelt bietjes eten. Of spinazie.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
En geelgekleurde urine. Dat vind ik zó vies hè, als urine geel is. Bah!
Micheal Jackson en Paul McCartney?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:11 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan moet je enkelt bietjes eten. Of spinazie.
Ik heb zojuist MSN aangezet om met m'n now playing te pimpen.
Blits hoor.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:26 schreef rompompom het volgende:
"Paul, I think I told you; I'm a lover not a fighter"
Dat is nog net niet zo erg als een nummer dat ik in mijn playlist heb staan.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
En trouwens, ik zie nu dat c_c met een Whitney Houston quote in d'r MSN naam rondloopt..
Ik ken het hele nummer niet, alsmede de uitvoerenden. Maar ik heb ook nog wel vaudere zooi dan MJ/PMcC hoor.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is nog net niet zo erg als een nummer dat ik in mijn playlist heb staan.
Kim Kay - Lilali.
http://youtube.com/watch?v=yQVXgLXJhrgquote:Op zondag 10 juni 2007 22:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ken het hele nummer niet, alsmede de uitvoerenden. Maar ik heb ook nog wel vaudere zooi dan MJ/PMcC hoor..
*rilquote:Op zondag 10 juni 2007 22:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
En trouwens, ik zie nu dat c_c met een Whitney Houston quote in d'r MSN naam rondloopt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |