Nopequote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:19 schreef ImpulseNY het volgende:
Hoor ik te wachten voor een megapuls of ?![]()
Heb er 333k op 't moment
De laatste maand ownen we GoT zelfs: http://mrbondt.nl/whatpulse/teams.php?xml=2007-05-11&submit=Vergelijken (statistieken vergeleken met een maand geleden)quote:User snottyangel does not exist in the database!
En SomethingAwfulGoons voelt onze hete adem in hun nekquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:07 schreef SnIpY het volgende:
op deze manier hebben we quakenet wel super ver achter ons gelaten
Dus ik moet niet alleen toetsjes rammen, maar er ook bij hijgen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:16 schreef Intrepidity het volgende:
En SomethingAwfulGoons voelt onze hete adem in hun nek
Ik ben geen nieuwe userquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:42 schreef Troel het volgende:
Whaa, ik ben echt gewoon veel gezakt door al die nieuwe mensen
Als je hard genoeg ramt ga je vast wel hijgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dus ik moet niet alleen toetsjes rammen, maar er ook bij hijgen?![]()
Ik ook. Vijf stuks.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:42 schreef Troel het volgende:
Whaa, ik ben echt gewoon veel gezakt door al die nieuwe mensen
Pc opnieuw opstarten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Mijn what pulse is er mee gekapt
Heb nu al een paar dagen niet gepulsed
Weet niet hoe het komt
Hij start niet meer op
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
opnieuw instaleren! en ja, je bent waarschijnlijk je gespaarde keyz kwijtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:27 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee heb het al een paar dagen zeg ik toch![]()
dat is dan weer een ander voordeel, weer een beetje strijd!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:53 schreef fate het volgende:
[..]
Dan heb je wat concurrentie en kan je er weer wat meer inhalen.
Je mag ze ook kietelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef phluphy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |