abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50285379
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 22:44 schreef BB-boy het volgende:
En een heel dure ook blijkbaar. Doe dan maar Boussoufa of Defour.
Haal vooral Boussoufa als potentiële vervanger van Sneijder . Defour en Modric zijn uitstekende Sneijder-achtige spelers, maar ik begrijp niet waar Boussoufa vandaan komt?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50285397
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 23:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

maar ik begrijp niet waar Boussoufa vandaan komt?
Anderlecht .
pi_50285452
Boussoufa moet je niet halen als vervanger van Sneijder, Boussoufa verzuipt centraal. Als je die al haalt, haal hem dan voor de de linksbuitenpositie als vervanger van Babel.
pi_50285553
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 23:47 schreef Radegast het volgende:
Boussoufa moet je niet halen als vervanger van Sneijder, Boussoufa verzuipt centraal. Als je die al haalt, haal hem dan voor de de linksbuitenpositie als vervanger van Babel.
Dat is dan ook zijn positie. Vandaar dus mijn opmerking.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 23:53:27 #180
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_50285612
Modric heeft er misschien maar 6 inliggen, maar hoeveel assists heeft hij en Sneijder mag dan vaak gescoord hebben, dat is in principe niet zijn functie. Daar heb je de aanvallers voor.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_50285955
Waarom krijgt een Portugese club voor die Nani wel 25 miljoen en krijgen wij het niet voor elkaar 20 miljoen of meer te krijgen?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50285982
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 23:09 schreef toma het volgende:

[..]

alleen daarom was ie mooi
weet zeker dat ze er naderhand om lachen
Zou Sjonnie ook niet meedoen met die wedstrijd?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_50286211
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:04 schreef koningdavid het volgende:
Waarom krijgt een Portugese club voor die Nani wel 25 miljoen en krijgen wij het niet voor elkaar 20 miljoen of meer te krijgen?
Portugal is superieur aan Nederland. Daarom.
pi_50286292
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Portugal is superieur aan Nederland. Daarom.
pi_50286307
quote:
ze zijn Arie van Eijden gewend in ons bestuur
pi_50286359
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:05 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Zou Sjonnie ook niet meedoen met die wedstrijd?
dat stond wel op internet Davids trouwens ook maar die heb ik allebei niet gezien. Was wel mooi om Zlatan en Kiwoe samen te zien lachen op de bank.
pi_50286406
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef toma het volgende:

[..]

dat stond wel op internet Davids trouwens ook maar die heb ik allebei niet gezien. Was wel mooi om Zlatan en Kiwoe samen te zien lachen op de bank.
Ze komen allebei terug in 2010.
pi_50286523
quote:
Omdat Manchester denkt dat alle Portugezen wereldvoetballers zijn nadat Cristiano Ronaldo het goed doet bij Man U.
lollig
pi_50287177
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:16 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ze hebben veel meer poen, comprende?
pi_50287913
Kanu naar Ajax, dat gaat gebeuren
pi_50291660
het is te hopen zeg
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50291897
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:23 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Omdat Manchester denkt dat alle Portugezen wereldvoetballers zijn nadat Cristiano Ronaldo het goed doet bij Man U.
Nani is wel degelijk een hele goede voetballer.
pi_50292099
quote:
Op zondag 10 juni 2007 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 10 juni 2007 @ 11:11:36 #194
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50292110
quote:
Op zondag 10 juni 2007 10:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nani is wel degelijk een hele goede voetballer.
Ik ken Nani niet, maar qua statistieken heeft Sneijder het een keer of vijf zo goed gedaan en is hij een stuk verder. Dan zou je toch zeggen dat 25 miljoen ook haalbaar moet zijn voor hem.
pi_50292229
quote:
Op zondag 10 juni 2007 00:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ze hebben veel meer poen, comprende?
De topclubs wel ja. Misschien dat hij daarom meer verdient dan Sneijder en zijn contractwaarde hoger is. En er dus ook een hogere prijs betaald moet worden om dat contract af te kopen. Dat zou het kunnen zijn ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door koningdavid op 10-06-2007 11:41:34 ]
pi_50292591
Jah, ik dacht daar ook aan toen ik dat van Nani las. Maar Nederlandse Clubs krijgen nooit een bedrag hoger dan 20 miljoen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 10 juni 2007 @ 11:39:10 #197
51286 w00h00
Digital man!
pi_50292624
geweldig feestje in het honk gisteren.
pi_50293858
quote:
Op zondag 10 juni 2007 11:19 schreef koningdavid het volgende:

[..]

De topclubs wel ja. Misschien dat hij daarom meer verdient dan Sneijder en zijn contractwaarde hoger is. En er dus ook een hogere prijs betaald moet worden om dat contract af te kopen. Dat zou het kunnen zijn ja.
FC Porto werkte in het jaar dat ze de CL wonnen met een lagere begroting dan Ajax en PSV, dus dat klopt ook niet eens, dat ze meer geld hebben.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50295607
quote:
Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

FC Porto werkte in het jaar dat ze de CL wonnen met een lagere begroting dan Ajax en PSV, dus dat klopt ook niet eens, dat ze meer geld hebben.
Oh... dat wist ik niet. Ik weet wel dat de Portugeze competitie lang niet zo rijk is als de Eredivisie. Het aantal clubs hier dat met een begroting boven de 10 miljoen werkt is vele malen groter dan Portugal.

Dan blijft de vraag dus onbeantwoord: Waarom krijgen Portugezen wel +20 miljoen en wij niet?
pi_50295664
quote:
Op zondag 10 juni 2007 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Prima pinchhitter
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')