Haal vooral Boussoufa als potentiële vervanger van Sneijderquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:44 schreef BB-boy het volgende:
En een heel dure ook blijkbaar. Doe dan maar Boussoufa of Defour.
Anderlechtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
maar ik begrijp niet waar Boussoufa vandaan komt?
Dat is dan ook zijn positie. Vandaar dus mijn opmerking.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:47 schreef Radegast het volgende:
Boussoufa moet je niet halen als vervanger van Sneijder, Boussoufa verzuipt centraal. Als je die al haalt, haal hem dan voor de de linksbuitenpositie als vervanger van Babel.
Zou Sjonnie ook niet meedoen met die wedstrijd?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:09 schreef toma het volgende:
[..]
alleen daarom was ie mooi
weet zeker dat ze er naderhand om lachen
Portugal is superieur aan Nederland. Daarom.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:04 schreef koningdavid het volgende:
Waarom krijgt een Portugese club voor die Nani wel 25 miljoen en krijgen wij het niet voor elkaar 20 miljoen of meer te krijgen?
quote:Op zondag 10 juni 2007 00:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Portugal is superieur aan Nederland. Daarom.
ze zijn Arie van Eijden gewend in ons bestuurquote:Op zondag 10 juni 2007 00:04 schreef koningdavid het volgende:
Waarom krijgt een Portugese club voor die Nani wel 25 miljoen en krijgen wij het niet voor elkaar 20 miljoen of meer te krijgen?
dat stond wel op internet Davids trouwens ook maar die heb ik allebei niet gezien. Was wel mooi om Zlatan en Kiwoe samen te zien lachen op de bank.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou Sjonnie ook niet meedoen met die wedstrijd?
Ze komen allebei terug in 2010.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:17 schreef toma het volgende:
[..]
dat stond wel op internet Davids trouwens ook maar die heb ik allebei niet gezien. Was wel mooi om Zlatan en Kiwoe samen te zien lachen op de bank.
Omdat Manchester denkt dat alle Portugezen wereldvoetballers zijn nadat Cristiano Ronaldo het goed doet bij Man U.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:04 schreef koningdavid het volgende:
Ze hebben veel meer poen, comprende?quote:
Nani is wel degelijk een hele goede voetballer.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Omdat Manchester denkt dat alle Portugezen wereldvoetballers zijn nadat Cristiano Ronaldo het goed doet bij Man U.
Ik ken Nani niet, maar qua statistieken heeft Sneijder het een keer of vijf zo goed gedaan en is hij een stuk verder. Dan zou je toch zeggen dat 25 miljoen ook haalbaar moet zijn voor hem.quote:Op zondag 10 juni 2007 10:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nani is wel degelijk een hele goede voetballer.
De topclubs wel ja. Misschien dat hij daarom meer verdient dan Sneijder en zijn contractwaarde hoger is. En er dus ook een hogere prijs betaald moet worden om dat contract af te kopen. Dat zou het kunnen zijn ja.quote:
FC Porto werkte in het jaar dat ze de CL wonnen met een lagere begroting dan Ajax en PSV, dus dat klopt ook niet eens, dat ze meer geld hebben.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De topclubs wel ja. Misschien dat hij daarom meer verdient dan Sneijder en zijn contractwaarde hoger is. En er dus ook een hogere prijs betaald moet worden om dat contract af te kopen. Dat zou het kunnen zijn ja.
Oh... dat wist ik niet. Ik weet wel dat de Portugeze competitie lang niet zo rijk is als de Eredivisie. Het aantal clubs hier dat met een begroting boven de 10 miljoen werkt is vele malen groter dan Portugal.quote:Op zondag 10 juni 2007 12:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
FC Porto werkte in het jaar dat ze de CL wonnen met een lagere begroting dan Ajax en PSV, dus dat klopt ook niet eens, dat ze meer geld hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |