Ja maar dat zijn teringnegersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:06 schreef andre347 het volgende:
[..]
Maar de helft van de selectie is wel neger
Tja als jij Herman Rozema van Veendam 2 net zo getalenteerd vindt als Maduro wel, ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja maar dan kan Herman Rozema van Veendam 2 ook beter worden dan Mark van Bommel, als je zo redeneert.
Nou nou, beste speler is wel een beetje overdreven. Deed het goed als invaller maar als basisspeler heeft hij het ongelijk van ten Cate niet kunnen aantonen. Hij mag van mij blijven (graag zelf) maar een speler die niet wil kun je beter laten vertrekken voor een redelijke transfersom.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:18 schreef MaxC het volgende:
Volgens mij heeft Perez toch Aissati en Affelay voor zich bij PSV?
Ik vind het echt zonde, en begrijp het nog steeds niet. Wil je kampioen worden, geef je je beste speler aan de club die afgelopen 3 jaren kampioen is geworden![]()
Perez krijgt bij PSV gewoon dezelfde rol als bij Ajax, dus in feite schiet hij er niets mee op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:18 schreef MaxC het volgende:
Volgens mij heeft Perez toch Aissati en Affelay voor zich bij PSV?
Ik vind het echt zonde, en begrijp het nog steeds niet. Wil je kampioen worden, geef je je beste speler aan de club die afgelopen 3 jaren kampioen is geworden![]()
Nog nooit van die site gehoordquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef AminBen het volgende:
Sneijder naar de Spurs!!! IS ROND!!!!!! 17 miljoen![]()
Bron: The Sunquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:37 schreef AminBen het volgende:
Sneijder naar de Spurs!!! IS ROND!!!!!! 17 miljoen![]()
Niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:40 schreef S-Two het volgende:
En hoe betrouwbaar is die site?
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:40 schreef S-Two het volgende:
En hoe betrouwbaar is die site?
Daarom postte ik dat toch ookquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef ub40_bboy het volgende:
17 miljoen is niet verkeerd en ik hoop dat Sneijder dan degradeerd / bijna degradeerd met the spurs net zoals De Jong bij HSV.
Kneus.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef ub40_bboy het volgende:
17 miljoen is niet verkeerd en ik hoop dat Sneijder dan degradeerd / bijna degradeerd met the spurs net zoals De Jong bij HSV.
Kluivert heeft de laagste quotering bij Spartaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:13 schreef Landgeld het volgende:
http://nl.unibet.net/punt(...)ventGroupName%3DAlle
alléz op tottenham
Wat heeft Sneijder nou weer misdaan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef ub40_bboy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |