abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juni 2007 @ 22:59:02 #276
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_50314807
Babel mag ook wel wat meer oog voor zijn medespelers hebben.
pi_50315191
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:45 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Gaat het nou om die ene kans voor open doel waar de bal met een rotvaart aan kwam (getuige het ook missen van 2 Israelische verdedigers + keeper).
Waarom heeft niemand het over zijn balvastheid en het twee keer een kans creeeren voor zichzelf?

Foppe de Haan was ook tevreden over Babel. En terecht, hij speelde redelijk goed.
Onder andere, maar hij mist ook speloverzicht en kan inderdaad niet scoren zoals een spits dat zou moeten. Hij heeft af en toe een leuke en knappe actie maar wederom zonder rendement.
pi_50315403
Nah ja, ik vond Babel gewoon goed spelen.

Maar goed ik heb vaker meegemaakt dat ik hem goed vond en hij hier werd afgezeken. Zal wel aan mij liggen dan...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50315536
Geeft niet, Ten Cate heeft er ook last van.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_50315831
Als hij spits wil zijn van ajax dan moet hij gewoon minimaal 20 keer per jaar scoren en dat doet ie niet.
lollig
pi_50316294
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:28 schreef ub40_bboy het volgende:
Als hij spits wil zijn van ajax dan moet hij gewoon minimaal 20 keer per jaar scoren en dat doet ie niet.
Als je niet in de spits speelt gaat dat ook lastig he.

Maar goed, zijn aanname is niet goed blablabla, zijn rendement is niet goed blablabla. Hij heeft meer rendement dan Dembele maar daar heeft iedereen alleen maar respect voor, want hij is zo sterk, balvast, etc.

Babel gaat het wel laten zien.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_50316421
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:43 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als je niet in de spits speelt gaat dat ook lastig he.

Maar goed, zijn aanname is niet goed blablabla, zijn rendement is niet goed blablabla. Hij heeft meer rendement dan Dembele maar daar heeft iedereen alleen maar respect voor, want hij is zo sterk, balvast, etc.

Babel gaat het wel laten zien.
quote:
Op zondag 10 juni 2007 22:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zet je ajax/babel bril eens af zeg
pi_50316443
Ik heb gewoon gelijk, dat weet je.
pi_50316884
quote:
Op zondag 10 juni 2007 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

[..]
Dembele 33 wedstrijden, 6 doelpunten, ? assists
Babel 27 wedstrijden, 5 doelpunten, 5 assists

Van Dembele heb ik alleen niet het aantal assists terug kunnen vinden, maar meer dan 5 kan het niet geweest zijn aangezien hij bij VI niet in het lijstje staat (top 25).

Maar ik vind wel dat Babels rendement omhoog moet, er zit meer potentie in die jongen dan er uit komt. En hij is vaak ook nog eens de zwakste schakel in de aanval imho.
  maandag 11 juni 2007 @ 00:08:39 #285
80382 manny
30 is best veel
pi_50317128
Babel was inderdaad (weer) erg matig, die aanname diep in de tweede hleft waarbij ie de bal over de man heentilde en daarna verder speelde was wel schitterend.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_50317154
Vergelijken met Dembele vind ik geen argument. Babel wil dé spts van ajax zijn/worden. Dan moet hij gewoon een goalgetter worden ala Huntelaar.
lollig
pi_50317197
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:08 schreef manny het volgende:
Babel was inderdaad (weer) erg matig, die aanname diep in de tweede hleft waarbij ie de bal over de man heentilde en daarna verder speelde was wel schitterend.
Die miste hij gewoon in eerste instantie
pi_50317212
Tuurlijk moet zijn rendement omhoog. Maar men vergeet wel dat veel kansen die hij niet afmaakt (zoals tegen AZ) dat hij die wel door zijn inviduele kwaliteiten volledig zelf creëerd. Op dat vlak is hij beter dan Huntelaar.
Alleen qua afmaken komt hij lang niet in de buurt van Huntelaar, en dat moet beter inderdaad.

Maar zoals vanavond, dat hij amper goede kansen kreeg d.m.v. voorzetten o.i.d. Dan vind ik toch knap dat door middel van een aantal individuele acties kansen zelf weet de creëeren. Het benutten van die kansen blijft dan een heikel punt inderdaad....
pi_50317279
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:08 schreef manny het volgende:
Dat was juist zijn slechtste actie van de tweede halft vond ik.
pi_50317371
Hij krijgt ze niet eens tussen de palen. Of een zacht rollertje in de keepers handen.

En die kans voor open goal was nog wel het ergste, eerst dacht ik dat hij er niet op rekende maar dat was dus wel zo... maakt het misschien nog wel droeviger. En kom dan a.u.b niet aan met dingen als de bal ging zo hard Koning David. Het zijn profs meneer wil Jong Oranje op sleeptouw nemen, topscorer van het toernooi worden etc.

Vind hem trouwens ook helemaal niet fit en zelfverzekerd ogen, eerder het tegenovergestelde.
  maandag 11 juni 2007 @ 00:17:02 #291
80382 manny
30 is best veel
pi_50317389
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:13 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat was juist zijn slechtste actie van de tweede halft vond ik.
Dan heb ik blijkbaar niet goed zitten opletten (pizza op schoo, je kent het wel) want ik dacht dat ie het bewust deed, en dat het een goede actie was.

Dan was ie dus de hele wedstrijd drama. Ook goed.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_50317448
Of ik en Foppe zitten ernaast, of jullie.

Ik stop met over Babel discussieren. Heeft toch geen zin. Ik ga de bijbel maar lezen.
pi_50317519
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:18 schreef koningdavid het volgende:
Of ik en Foppe zitten ernaast, of jullie.

Ik stop met over Babel discussieren. Heeft toch geen zin. Ik ga de bijbel maar lezen.
Maar natuurlijk, want Foppe spreekt altijd de waarheid. En zal na een wedstrijd een speler die toch al niet lekker in zn vel lijkt te zitten eens flink gaan afzeiken.
pi_50317591
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, want Foppe spreekt altijd de waarheid. En zal na een wedstrijd een speler die toch al niet lekker in zn vel lijkt te zitten eens flink gaan afzeiken.
Er is een verschil tussen iemand niet willen afzeiken of ongevraagd in een interview zeggen dat Babel zijn rol zeer goed invulde.

Maar GOED.... ik zal je maar gelijk geven, kan je rustig slapen vannacht.
pi_50317692
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:24 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen iemand niet willen afzeiken of ongevraagd in een interview zeggen dat Babel zijn rol zeer goed invulde.

Maar GOED.... ik zal je maar gelijk geven, kan je rustig slapen vannacht.
Welk interview is dat geweest dan? Ik heb hem anders nergens expliciet horen vertellen dat hij Babel zeer goed vond. Na de wedstrijd heeft hij het volgens mij alleen over achterin Vlaar en Donk en over Drenthe gehad.

Bovendien heeft het niks met gelijk hebben of krijgen te maken, maar met de non-argumenten die jij er bij aan het halen bent.
pi_50317739
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Welk interview is dat geweest dan? Ik heb hem anders nergens expliciet horen vertellen dat hij Babel zeer goed vond. Na de wedstrijd heeft hij het volgens mij alleen over achterin Vlaar en Donk en over Drenthe gehad.

Bovendien heeft het niks met gelijk hebben of krijgen te maken, maar met de non-argumenten die jij er bij aan het halen bent.
Volgens mij heb ik meer argumenten gegeven dan jij.

Foppe zei dat in het interview met Tien na de wedstrijd.
pi_50317769
Perez naar PSV voor 3 jaar.

http://www.ad.nl/sport/article1427870.ece
pi_50317809
Oh Robbie, over dat interview. Je kan het terugkijken op www.ekonder21.nl
De Haan: "Ik vond Maceo en Babel heel aardig spelen."
pi_50317816
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:30 schreef Sloggi het volgende:
Perez naar PSV voor 3 jaar.

http://www.ad.nl/sport/article1427870.ece
pi_50317817
quote:
Op maandag 11 juni 2007 00:28 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik meer argumenten gegeven dan jij.

Foppe zei dat in het interview met Tien na de wedstrijd.
Nee hoor, jij haalt er allemaal onzin dingen bij als "ik en Foppe vinden dat", onzinvergelijkingen met Dembele, de bal die te hard op babel afkwam boehoe etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')