Mike moet wat niet wacht zijn ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iedereen wat tot disanik weer terug is over 48 uur...
Ik zal d'r een linkje sturen naar VOL oké? Dan mag ze daar verder "lief" gaan zitten zijn....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En staat er wat?
Edit: En ze was nog wel zo lief
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:18 schreef demins het volgende:
Disana een ban?????????
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:38 schreef yvonne het volgende:
Disana, 48 uur, ingaan tegen moderatie.
Huh die werd toch beschermtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iedereen wacht tot disanik weer terug is over 48 uur...
Zijn geloof ik wel 5 SC's doorheen gejaagdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:12 schreef demins het volgende:
[..]
Wat is er gisteren voor ongebruikelijks gebeurd dan?![]()
Niet door Yvonne iig....quote:
Was gvd een helse klus om alles terug te lezen....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn geloof ik wel 5 SC's doorheen gejaagd![]()
Ik was er half bij en ik kon het geeneens bijhouden... ik geloof je op je woordquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:26 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Was gvd een helse klus om alles terug te lezen....![]()
Maar wel érg vermakelijk![]()
Als we yvonne toch niet hadden....quote:
ff vierdaagseboeketjes in elkaar geflanst. Thank god it's saturday....quote:
Oi buuv.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ff vierdaagseboeketjes in elkaar geflanst. Thank god it's saturday....
de laatste dag.....
maar het is weer leuk gelukt al zeg ik het zelf...![]()
![]()
ow F_ck.. ik vergeet de medailles voor de tien km helemaal weg te brengen...![]()
ehm, ik ben ff weg...![]()
Ik schrok er ook al vanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was gefaked.
Het spijt me.
Ik ben matig enthousiast jou hier te treffen.
Ben ik zo voorspelbaar!?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:50 schreef nineke het volgende:
[..]
Ik schrok er ook al van![]()
Dacht al, dat kan nooit echt zijn...
Dat ga ik dan maar doenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:56 schreef nineke het volgende:
[..]
Zul je toch iets nieuws moeten gaan bedenken...
48 uur maar... Ik vind dat ze ook nog wel 48 verdient om mij te beledigen zonder aanleiding.quote:
Het is een begin.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:00 schreef Liess het volgende:
48 uur maar... Ik vind dat ze ook nog wel 48 verdient om mij te beledigen zonder aanleiding.
Niets natuurlijk...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is een begin.
Kijken wat ze nog met peter gaan doen...
Dat is waar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is een begin.
Kijken wat ze nog met peter gaan doen...
Neeh niks d'r van, daar trap ik niet in...quote:
Geniet gewoon lekker van een Disane vrij weekend johquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:14 schreef Liess het volgende:
Dat is waar.
Moeilijk he? Dat quoten....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:17 schreef Veulen het volgende:
[quote]Op zaterdag 9 juni 2007 17:12 schreef Mike1964 het volgende:
Niets natuurlijk...
Peter is Peter he?
/quote]
Neeh niks d'r van, daar trap ik niet in...
![]()
Oh datquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:38 schreef Inodder het volgende:
World of Warcraft
Sluit aan!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
<------------
Dit gaat toch geen hype worden he?quote:
Ianquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Hendig sjieke typo.
Ik ben solidair met niemand.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ian![]()
Ga jij ook solidair zijn met jezelf?
Ah dus toch een gespleten persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben solidair met niemand.
En al helemáál niet met mezelf.
Nee!quote:
In dat geval:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:59 schreef demins het volgende:
[..]
Nee!
Ingmar Heytze / Vrouwkje Tuinman; Verdomd interessant, maar gaat u verder; De taal van Wim T. Schippers; Sdu Uitgevers, Den Haag; 2000; pagina 98.
Daar gaan we weer!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:59 schreef demins het volgende:
[..]
Nee!
Ingmar Heytze / Vrouwkje Tuinman; Verdomd interessant, maar gaat u verder; De taal van Wim T. Schippers; Sdu Uitgevers, Den Haag; 2000; pagina 98.
Bedankt vent, die zocht ik!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[COS # 1660] bean doet nog steeds lelijk. dit ding?
Disana?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:26 schreef Jappie het volgende:
Wat is het verhaal met gediste anna ? weet iemand dat ?
Bent u een mod?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
En van wie ben jij nou weer een kloon?![]()
U wordt oud, waarde!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Damned...ik heb het geweten maar ben het inmiddels vergeten..![]()
![]()
Heer Jappie! Lichtgeraakt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen en dat vind ik niet leuk..![]()
Lukt het niet meer Jappie?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:38 schreef Jappie het volgende:
Talitha ik heb hulp nodig...![]()
en nee ...wees maar niet bang...je hoeft niet voor me op de barricaden in de COS![]()
Ik heb wat moeite met deze zin: ""installeer het spel nu nogmaals op je PC".quote:
Klein stukje naar beneden staat dat je ook een kopie van de WoW-map kan maken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met deze zin: ""installeer het spel nu nogmaals op je PC".![]()
...geen flauw idee hoe ik dat moet doen...![]()
![]()
![]()
Het spijt me dat ik u weer lastig moet vallen, maar u was eerder al zo vriendelijk mij de weg te wijzen, dus vooruit: u heeft een slotje???quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[COS # 1661] Ode aan Disana
Mijn eerste slotje!
Urm nee...dat staat er een klein stukje boven...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Klein stukje naar beneden staat dat je ook een kopie van de WoW-map kan maken.
Maar ik heb 'm nogmaals geinstalleerd m.b.v. Bommie's handleiding die ik nog had staan bij m'n favorieten.
[BB SC 160] Jappie's Kama Sutra lessen.![]()
Wat een mooie TTquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Klein stukje naar beneden staat dat je ook een kopie van de WoW-map kan maken.
Maar ik heb 'm nogmaals geinstalleerd m.b.v. Bommie's handleiding die ik nog had staan bij m'n favorieten.
[BB SC 160] Jappie's Kama Sutra lessen.![]()
Vergeet de OP nietquote:
Knap..nu pasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[COS # 1661] Ode aan Disana
Mijn eerste slotje!
Maar niemand begreep hetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik mijn eerste slotje heb gezet.![]()
Trieste SL josie, ga even lekker Pm en ipv het hier neer te zetten........................stom wijfquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:00 schreef Liess het volgende:
[..]
48 uur maar... Ik vind dat ze ook nog wel 48 verdient om mij te beledigen zonder aanleiding.
Daar boven is ook goed!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Urm nee...dat staat er een klein stukje boven...
Maar indien gekopieerd werkt het dus net zo goed als ik je tenminste goed begrijp en kan ik verder gaan met: "hieroverheen installeer je de expansion" ?![]()
Indien ja..doet ie dat uit zichzelf of wijst het op zijn minst zichzelf ? [afbeelding]
Als er iemand slijmt ben jij het wel.................. peter ik mis je, peter foei, lean kusje, veulertje kus, day smak, avonne is de liefstequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben solidair met niemand.
En al helemáál niet met mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |