Alweer giga ruziequote:
De werkelijkheid is zoveel minder interessant dan jouw fantasie vermoed ik, dat het me beter lijkt niets te zeggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat was niet het antwoord wat ik verwacht
Wat is er dan??? Doe eens vertellen
Tief opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Normaal kun je ook gelijk reageren en dan pas fantaseren
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alweer giga ruzie
Moet ik mijn checklist nog doen?
En wat is er met Taltha om zoveel over 2?
Ja soms heb ik het idee dat ik iets wil zeggen, maar dan denk ik, nah misschien is het beter niet dat ik het zeg, en dan zet ik er maar eenquote:
Je mag hier gewoon open zijn hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja soms heb ik het idee dat ik iets wil zeggen, maar dan denk ik, nah misschien is het beter niet dat ik het zeg, en dan zet ik er maar eenneer, zodat het duidelijk is dat ik wat wil zeggen maar het niet doe.
Dat doe ik ook heul vaak.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja soms heb ik het idee dat ik iets wil zeggen, maar dan denk ik, nah misschien is het beter niet dat ik het zeg, en dan zet ik er maar eenneer, zodat het duidelijk is dat ik wat wil zeggen maar het niet doe.
dan wordt ze zwanger gemaaktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Alweer giga ruzie
Moet ik mijn checklist nog doen?
En wat is er met Taltha om zoveel over 2?
sletquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat doe ik ook heul vaak.
Maar toen kreeg ik op mijn kop
Omdat iedereen doorhad wat ik wou zeggen.
![]()
Maar tegen mij kan je het geweaun vertellen hoor![]()
Heb je MSN?![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
De werkelijkheid is zoveel minder interessant dan jouw fantasie vermoed ik, dat het me beter lijkt niets te zeggen.![]()
Let me guess....muggen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:07 schreef mootie het volgende:
Ben weer op mn voeten gestoken....... als ik ergens een hekel aan heb...![]()
Auw! niet zo gemeen doen hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, aan op mn voeten gestoken worden!![]()
Ian, als je een vrouw wil dan moet je op Yogalessen gaan, dat is de beste manier om een neukertje te vinden volgens een onderzoek. Dus morgen even opgevenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat doe ik ook heul vaak.
Maar toen kreeg ik op mijn kop
Omdat iedereen doorhad wat ik wou zeggen.
![]()
Maar tegen mij kan je het geweaun vertellen hoor![]()
Heb je MSN?![]()
Die smerige kleine stinkerds die altijd alleen mij pakken terwijl een nog veel groter lijf ook in bed ligtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Auw! niet zo gemeen doen hoor
Maargoed dat komt dus door de lieve mugjes![]()
Ik wil geen seks,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ian, als je een vrouw wil dan moet je op Yogalessen gaan, dat is de beste manier om een neukertje te vinden volgens een onderzoek. Dus morgen even opgeven![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:09 schreef Liess het volgende:
[..]
Voor jou altijd, maar ik zeg het toch niet
Vertel mij wat, ik slaap dan wel alleen maar ze lusten me zeer graag, moet wel mn raam dichtdoen anders is het een orkest aan muggenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Die smerige kleine stinkerds die altijd alleen mij pakken terwijl een nog veel groter lijf ook in bed ligt![]()
Ik weet het eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:11 schreef PC eend het volgende:
ik weet eigenlijk niet meer wat nou kinderachtiger is....![]()
Wel of geen OP![]()
tussen het rondschuimend bierquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten Leandra...
Tis wat dat je moet slapen in een kroeg.....
Lijkt me niet heel erg ofzoquote:
het gaat wel snel ja, het lijkt FB welquote:
Oooh Neeeeeeeeeehhhh Liess, erin getrapt gewoonquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:13 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja idd, nu heb ik spijt dat ik je mn msn gegeven heb.
Je kan altijd nog blockenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:13 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik wil wél neuken!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:13 schreef Liess het volgende:
[..]
een kinderhandje is gauw gevuldquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:11 schreef PC eend het volgende:
ik weet eigenlijk niet meer wat nou kinderachtiger is....![]()
Wel of geen OP![]()
Weet je hoe leuk ik op MSN ben?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oooh Neeeeeeeeeehhhh Liess, erin getrapt gewoon
Nu alquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:13 schreef Liess het volgende:
[..]
Ok ok ok.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wél neuken!
Echt!![]()
'T komt door Day![]()
Telkens als zij in de buurt is ga ik automatisch op lieve-Ian-modus![]()
Tja, ik ben dat ook lief, een échte softiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil wél neuken!
Echt!![]()
'T komt door Day![]()
Telkens als zij in de buurt is ga ik automatisch op lieve-Ian-modus![]()
Het is erg charmant!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:16 schreef Day het volgende:
[..]
Tja, ik ben dat ook lief, een échte softie
Ik moest hardop lachenquote:
Als je van ordinair gekrijs en achterbaks gedoe houdt, mis je best veelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, is DGK zélf nog een beetje boeiend of mis ik niet veel?
Daar zullen de meningen vast wel over verdeeld zijn.quote:
Er is toch een 48uurs wapenstilstand?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je van ordinair gekrijs en achterbaks gedoe houdt, mis je best veel![]()
Ik heb dus gewoon al uren geen streams gezienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je van ordinair gekrijs en achterbaks gedoe houdt, mis je best veel![]()
Mag ik babykleertjes kopen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenMaar nu? zwangerschapstest? heb je ook een forum voor [OUD]
de kinderen slapen als roosjesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er is toch een 48uurs wapenstilstand?
Neh, Peter6000 zit in de COS te posten dus dan is het heel rustigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, is DGK zélf nog een beetje boeiend of mis ik niet veel?
Dat bedoel ikquote:
Dat hoor ik wel vaker!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:17 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik weet niet... je bent nogal preuts
ik ook.... doe jij de lamp uitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:17 schreef Liess het volgende:
Maargoed, SCers. Ik ga naar bed.
Fijne nacht allen....
Denk het nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:21 schreef Day het volgende:
Wat denken jullie? Zou Veulen nog wakker zijn?
o gij schavuit! je laat mij schrikkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Ja! Ik heb een wereldschokkend feit weten bloot te leggen... Disana is een kloon van Peter6000.
Lauwer mij!
Overloperquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Ja! Ik heb een wereldschokkend feit weten bloot te leggen... Disana is een kloon van Peter6000.
Lauwer mij!
Bewijs!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Lauwer mij!
Kijk dan.. In de COS... Disana is een kloon van Peter6000.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
o gij schavuit! je laat mij schrikken
Ik heb het bewijs gezienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kijk dan.. In de COS... Disana is een kloon van Peter6000.
Ik heb de politie en de brandweer al gebeld!
Da's mooi, dan ga ik ook niet antwoorden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ga NIET vragen wat er nou was om 2 uur zoveel aan Talitha
Weltrusten voor degene die gaan slapen
Ik wil het wel weten?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's mooi, dan ga ik ook niet antwoorden.
zinloos gebeldquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
quote:
Zal day hem nou weghalen als favo fokker?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Over "wereldschokkende feiten gesproken": deze account was woensdag op donderdagnacht actief op FOK! en postte een vage link iets van "www.stemhier.nl/dgk" en postte dat ook in mijn fobo, een bericht wat ik natuurlijk gedelete hebquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Lauwer mij!
Vroeg ook niks!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's mooi, dan ga ik ook niet antwoorden.
godsammequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:24 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de redactie een oogje op jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over "wereldschokkende feiten gesproken": deze account was woensdag op donderdagnacht actief op FOK! en postte een vage link iets van "www.stemhier.nl/dgk" en postte dat ook in mijn fobo, een bericht wat ik natuurlijk gedelete heb
Vreemde eraan was dat ik donderdagmiddag keek op het bovengenoemde profiel en dat vergelijkte met dat van DGK_REDACTIE, de afwezigheidsduur van beide profielen klopte op de minuut dus denk dat het een en dezelfde user was
Het komt nogal raar en ongecontroleerd over wanneer je zegt er word niet gemod en vervolgens blijkt dat in meerdere situaties wel het geval te zijn geweest. Ik ga die situaties niet opnoemen, je weet ze zelf maar al te goed. Gewoon even een puntje wat een beetje vaag is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:50 schreef Day het volgende:
Alleen hebben wij, als mods, gemerkt dat hier (ook)onderlinge spanningen spelen. Spanningen waarbij we als mods zelf betrokken worden. En daar hebben we dus geen zin in. Jullie hebben hier alle vrijheid (binnen de FOK!policy), de SC is echt jullie ding, maar als het gevolg is dat ik uren moet spenderen aan onderlinge ruzies, zeg ik: Ho, tot hier en niet verder!
Toch is het raar dat er gereageerd word op een ruzie die tot dan toe gewoon netjes gevoerd word. Als de opmerking 'slang' het heftigste is wat je kan vinden in een 3 daagse ruzie... Geeft verder niet maar het is vreemd.quote:Die 'liefkozende' tik was het gevolg van een hele discussie in FB en een voorafgaande ruzie tussen jou en andere user. Ondanks dat mods zich in principe niet bemoeien met ruzies tussen users (jullie moeten dat zelf uitzoeken) hebben wij een poging gedaan om te bemiddelen en gevraagd of jullie elkaar met rust willen laten. Als dan, in het heet van de strijd, er toch weer op de ruzie teruggekomen wordt, kan je je misschien voorstellen dat dat irritaties opwekt.
Ik weet niet of iemand favorieten heeft of niet. Ik weet alleen wat zo overkomt.quote:Dat jij niks van deze opmerkingen hoort, betekent niet dat er achter de schermen niks aan gedaan wordt. Er zijn duidelijke grenzen, maar ik (en ik ben er vrij zeker van dat Gert en Avonne er ook zo over denken) zien bans als laatste redmiddel. Er is dus geen sprake van 'met 2 maten meten'. Tuurlijk, er zijn hier 3 mods actief en we zijn 3 verschillende mensen, met 3 verschillende karakters. We reageren niet altijd precies hetzelfde op dezelfde situatie, maar er is absoluut geen sprake van dat wij hier favorieten hebben of users beschermen.
Dit is ook een lastige.quote:Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoeld. Waar moeten we ons mening buiten houden?
Mensen lopen al snel op hun tenen als ze denken dat een gelijk 'gestemt' persoon word aangevallen.quote:Oh, dat mag ook wel. Maar als het uit de klauwen gaat lopen of als er klachten over binnen komen, zijn wij als mods gewoon genoodzaakt om er op in te gaan.
Rustig aan joh, dat doe ik ookquote:Ik post dit nu even heel snel. Want anders moet je nog langer wachten.
Zou het?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de redactie een oogje op je![]()
Jij bent een eendquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de redactie een oogje op je![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vroeg ook niks!
ben je jarig? ben je zwanger? ben je niet gebeld, dus je bent geslaagd? je hebt weekend?
Kijk dan! Disana kan 10 minuten later lettertjes invullen op het gereconstrueerde zwarte balkje van het plaatje van Peter6000..quote:
Wat maak je me nou! Kun je wel, een weerloze minderheid in de schijnwerpers zetten?!?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:21 schreef FuTilE het volgende:
Lauwer mij!
ze hebben geen geslachtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Over "wereldschokkende feiten gesproken": deze account was woensdag op donderdagnacht actief op FOK! en postte een vage link iets van "www.stemhier.nl/dgk" en postte dat ook in mijn fobo, een bericht wat ik natuurlijk gedelete heb
Vreemde eraan was dat ik donderdagmiddag keek op het bovengenoemde profiel en dat vergelijkte met dat van DGK_REDACTIE, de afwezigheidsduur van beide profielen klopte op de minuut dus denk dat het een en dezelfde user was
Tis het zwarte balkje misterie..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kijk dan! Disana kan 10 minuten later lettertjes invullen op het gereconstrueerde zwarte balkje van het plaatje van Peter6000..
ZOMGOMFGZOMG! Aliens! The New World Order, Reptillians!
[afbeelding]
This is Roswell ALL OVER AGAIN!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat maak je me nou! Kun je wel, een weerloze minderheid in de schijnwerpers zetten?!?![]()
![]()
* BONG4002 virtueel in mailbox stoptquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:34 schreef FuTilE het volgende:
Wilt iemand mij sigaretten brengen? Pretty please?!?
Dat helptquote:
hmm ja... heb je peter al open gesnedenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Kijk dan! Disana kan 10 minuten later lettertjes invullen op het gereconstrueerde zwarte balkje van het plaatje van Peter6000..
ZOMGOMFGZOMG! Aliens! The New World Order, Reptillians!
[afbeelding]
This is Roswell ALL OVER AGAIN!
Soort zoekt soort waquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat helpt![]()
En Disana is niet Peter6000 maar ik vind wel dat ze moeten![]()
Nee ik zie je graag getrestquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:34 schreef FuTilE het volgende:
Zet MSN dat gewoon uitquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:36 schreef Liess het volgende:
Nah, aangezien ik toch nog "opgehouden" word op MSN, kan ik hier ook nog wel ff hangen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat helpt![]()
Nee maar de lege huls ligt nog wel in de COSquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hmm ja... heb je peter al open gesneden![]()
Ik wensch nietsch met Insana te maken te hebben.quote:
Ik ben dan ook een zeer behulpzaam persoon.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat helpt![]()
Sorryquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:36 schreef Liess het volgende:
Nah, aangezien ik toch nog "opgehouden" word op MSN, kan ik hier ook nog wel ff hangen.
Zingt : ZEIK OP MIJJJJJ, ZEIK OP MIJ, ZEIK OP MIJJJJJ , ZEIK OP MIJ"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wensch nietsch met Insana te maken te hebben.![]()
Als ik gezeik wil zorg ik daar zelf wel voor.
Dat is mijn gevoel..quote:
Nee, tis FuTilE!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:34 schreef FuTilE het volgende:
Ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:36 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hmm ja... heb je peter al open gesneden![]()
als bewijslast is het niet bewezen dat er aantoonbare bindingen zijn...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar de lege huls ligt nog wel in de COS![]()
Heb jij het zeurbelletje nu weer eens een tijdje overgenomen? Het houdt ook nooit op met dat gekleuter... en motiveren is er nooit bijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Zingt : ZEIK OP MIJJJJJ, ZEIK OP MIJ, ZEIK OP MIJJJJJ , ZEIK OP MIJ"
Op de melodie van "Blijf bij mij - Paul de leeuw"
Dat komt door de time warpquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als bewijslast is het niet bewezen dat er aantoonbare bindingen zijn...
Shut the FOK! op gewoon tegen mij, ik heb het tegen Ian, niet tegen Disana.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij het zeurbelletje nu weer eens een tijdje overgenomen? Het houdt ook nooit op met dat gekleuter... en motiveren is er nooit bij![]()
![]()
Zullen we het even liev houden hier?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij het zeurbelletje nu weer eens een tijdje overgenomen? Het houdt ook nooit op met dat gekleuter... en motiveren is er nooit bij![]()
![]()
heb jij lamellen? ik dacht dat je dat oude vrouwtje was met die gele vitrage...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:39 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hou je me in de gaten ofzo? Ben jij dat?!!?!??!
*Schuift paranoia 2 lamellen opzij*
*alleen als ik naar beneden kijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:40 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is...
Heb je Spaceballs gezien?
Smokescreens.. Rookschermen... Jij bent Peter6000! Geef het maar toe!quote:
Nah lamellen zijn ook erg foutquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heb jij lamellen? ik dacht dat je dat oude vrouwtje was met die gele vitrage...
Wat had je ook alweer als motivatie ineens zo lullig te gaan doen? O ja, dat ik gisteren 3x over COSsen had lopen zeuren. Hmm... het is nog steeds niet waarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:43 schreef Liess het volgende:
[..]
Shut the FOK! op gewoon tegen mij, ik heb het tegen Ian, niet tegen Disana.
misschien moeten we even testen of je wel kan drijvenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Smokescreens.. Rookschermen... Jij bent Peter6000! Geef het maar toe!
Het wordt sowieso tijd voor een kleine DGK-inquisitie. Kijken wie wie is, enzo... Ik vertrouw er niks van!
JULLIE ZIJN ALLEMAAL IAN_NICK HE?! GEEF MAAR TOE! GEEF MAAR TOE! ZEG MAAR!
Hey, de FB ging al over jou.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat had je ook alweer als motivatie ineens zo lullig te gaan doen? O ja, dat ik gisteren 3x over COSsen had lopen zeuren. Hmm... het is nog steeds niet waar![]()
![]()
De laatste was in 2004quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:42 schreef Liess het volgende:
Trio's zijn van 2007...
Ik dacht dat jij zo goed was in lezen? Ik vind je gewoon een zwaar irritant mens, dát is mijn motivatie...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat had je ook alweer als motivatie ineens zo lullig te gaan doen? O ja, dat ik gisteren 3x over COSsen had lopen zeuren. Hmm... het is nog steeds niet waar![]()
![]()
De kat knijpt umquote:
Misschien moeten we even vragen of ze een eigensubfora kan krijgenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Hey, de FB ging al over jou.
Was dat niet genoeg?
Nou ja, het staat alleen een 'beetje dom' als je van het ene op het andere moment ongenuanceerd van mening verandertquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:46 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo goed was in lezen? Ik vind je gewoon een zwaar irritant mens, dát is mijn motivatie...
En sinds wanneer heb ik er 1 nodig om "onliev" (even in jouw woorden blijven Ian) te doen tegen iemand? Maak toch zelf uit hoe ik reageer.
Dat wordt dan mijn favo!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien moeten we even vragen of ze een eigensubfora kan krijgen![]()
Die vraag hebben ze mooi lopen negeren in FBquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien moeten we even vragen of ze een eigensubfora kan krijgen![]()
Wat was mijn mening hiervoor dan van jou?? Heb ik ooit gezegd dat ik je leuk / lief / aardig / sexy / knap / geil / whatever vind?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, het staat alleen een 'beetje dom' als je van het ene op het andere moment ongenuanceerd van mening verandert![]()
Dit topic heet nog steeds Ask Dayquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Die vraag hebben ze mooi lopen negeren in FB![]()
Tja, je reageerde altijd normaal en nu reageer je over the top malquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Wat was mijn mening hiervoor dan van jou?? Heb ik ooit gezegd dat ik je leuk / lief / aardig / sexy / knap / geil / whatever vind?
Ga even naar HOOLIGANS ofzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, het staat alleen een 'beetje dom' als je van het ene op het andere moment ongenuanceerd van mening verandert![]()
Is kappen met dit gedoe een idee. Zit gvd eindelijk van me weekend te genietenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou inderdaad mooi zijn als Liess en anderen hier niet steeds over dat soort dingen begonnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Is kappen met dit gedoe een idee. Zit gvd eindelijk van me weekend te genieten![]()
Ja, de ene keer heb ik wel zin om me in te houden, en vandaag toevallig niet...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, je reageerde altijd normaal en nu reageer je over the top mal![]()
Nee jij ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou inderdaad mooi zijn als Liess en anderen hier niet steeds over dat soort dingen begonnen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou inderdaad mooi zijn als Liess en anderen hier niet steeds over dat soort dingen begonnen.
Jij begon, kreng.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Omg, je lijkt Brian wel! Ben je nou zo blind of hoe zit het?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, anderen moeten het allemaal over zich heen laten komen... en dan gaan ze maar weg of ze willen hun avatar niet meer in de OPquote:
Serieus, post normaal mee of TIEF OP!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee natuurlijk, anderen moeten het allemaal over zich heen laten komen... en dan gaan ze maar weg of ze willen hun avatar niet meer in de OP![]()
![]()
Mijn grootste fout zal geweest zijn dat ik dacht "even op Fok kijken" terwijl ik eigenlijk in Real Life iets belangrijks moest doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:27 schreef mootie het volgende:
mootie - zaterdag 9 juni 2007 @ 01:56
Ik wil hier wel even op inhaken Day. Toen de hetze van P tegen P in volle gang was, heeft een mod, wat mij betreft, heel openlijk partij gekozen door een bepaalde SC aan te wijzen als juiste. Tegen de wil van de rest van de aanwezige sc-ers (als ik even voor ze mag spreken) in. Hierdoor werd de TS gesterkt in zijn mening dat wat hij deed okay was. Dit heeft bij mij voor nogal wat kwaadheid en verwarring gezorgd. Een mod die iemand steunt die zulke dingen uitbraakt vind ik echt een nono...
Volgens mij had je deze gemist, Day![]()
Het is toch zo simpel: als jij niets van mij wilt horen, post je ook niet over mij. Je hebt toch zo'n hekel aan me? Nou dan, er zijn vast legio leuke onderwerpen te bedenkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:52 schreef Liess het volgende:
[..]
Omg, je lijkt Brian wel! Ben je nou zo blind of hoe zit het?
Ik typte niet eens tegen jou, maar tegen Ian, en aangezien ik niet verwacht dat jij zijn Kloon bent, (Kan haast niet), dan verwacht ik van jou geen beledigingen.
HET WAS NIET TEGEN JOUquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch zo simpel: als jij niets van mij wilt horen, post je ook niet over mij. Je hebt toch zo'n hekel aan me? Nou dan, er zijn vast legio leuke onderwerpen te bedenken![]()
Denk je nou echt dat ik jou belangrijk genoeg vind om over te posten? Check je ego.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch zo simpel: als jij niets van mij wilt horen, post je ook niet over mij. Je hebt toch zo'n hekel aan me? Nou dan, er zijn vast legio leuke onderwerpen te bedenken![]()
[SC # 129] Ask Day - Deel Tweequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:54 schreef Liess het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik jou belangrijk genoeg vind om over te posten? Check je ego.
Ik neem aan dat je ondertussen door hebt dat ik duidelijk aan het maken was dat ik niets met dat Peter/Petra gezeik te maken wou hebben?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
Ik zie ook in een flits dat Ian wil rellen, dus stel quasi-lollig de vraag "heb je een voorkeur?"
Okee, ik ben vandaag in een onwijs lieve bui dus ik ga het 1x rustig uitleggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:50 schreef Disana het volgende:
Het ging hier tot voor kort zelfs dagelijks over mij; dan was er altijd wel iemand die me dat even PM'de. De nieuwste telg aan de zeurboom is Liessquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:54 schreef BONG4002 het volgende:
Waarom maakt iedereen zich zo "druk" om Disana, ignore is het beste dan is t zo gebeurd
.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging hier tot voor kort zelfs dagelijks over mij; dan was er altijd wel iemand die me dat even PM'de. De nieuwste telg aan de zeurboom is Liess![]()
En terecht.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
De eerste blijft open, en ik ga verder naar de andere topics.
quote:
Goed zo, jij snapt het. Liess had het over mij en dat vroeg om een reactie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat je met een hond vecht zonder gebeten te worden.
Misschien moet je eens nadenken wat je fout doet, want ze praten niet zomaar zonder reden over Disana.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ging hier tot voor kort zelfs dagelijks over mij; dan was er altijd wel iemand die me dat even PM'de. De nieuwste telg aan de zeurboom is Liess![]()
HET GING NIET OVER JOUquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed zo, jij snapt het. Liess had het over mij en dat vroeg om een reactie.
Gelukkigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
.
Ik snap het allemaal niet, maar lees ook niet alles dus ik kan er geen oordeel over geven, ik heb iig geen problemen met je
Hang mij dan maar naast Liess.. Ik snap je soms echt niet. Beetje mug olifant gedoequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Tief op naar de COS dan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
GelukkigHet is maar een handjevol mensen dat dit vuurtje levendig houdt; in de COS is het altijd leuk.
Ik ga jou verder maar eens een tijdje laten afkoelen door niet te reageren, want je verzint het een na het ander en dat is niet goed voor jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:58 schreef Liess het volgende:
[..]
Misschien moet je eens nadenken wat je fout doet, want ze praten niet zomaar zonder reden over Disana.
Daarnaast zou ik het fijn vinden als je mij niet in een 'Hokje' wil plaatsen, ik plaats jou ook niet in het hokje Amanda.
Fijn, tief op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga jou verder maar eens een tijdje laten afkoelen door niet te reageren, want je verzint het een na het ander en dat is niet goed voor je![]()
Ik zie in de COSsen wel weer eens of je weer gewoon tegen me wilt doen
![]()
Nee, gewoon gezeik van anderen, dat lange tijd negeren, en nu eens even iets terug zeggenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Hang mij dan maar naast Liess.. Ik snap je soms echt niet. Beetje mug olifant gedoe![]()
Omg, betonnenmuur, meer zeg ik niet meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga jou verder maar eens een tijdje laten afkoelen door niet te reageren, want je verzint het een na het ander en dat is niet goed voor je![]()
![]()
Leuke rel heb je gedaan vanavondquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:00 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Oftewel: je had door dat het al tijden niet meer over jou ging hier en je denkt: AANDACHT!!!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, gewoon gezeik van anderen, dat lange tijd negeren, en nu eens even iets terug zeggen![]()
Heb je het nu tegen Disana?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:02 schreef Liess het volgende:
Nou, Ian, laten we een liedje zingen.
Over een mooie vrouw, laten we samen touwtje springenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:02 schreef Liess het volgende:
Nou, Ian, laten we een liedje zingen.
Je moet meer in de COSsen kijken, daar doen we heel gezellig met elkaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:02 schreef BONG4002 het volgende:
DGK=Disana inmiddels, die conclusie heb ik snel gemaakt (althans op FOK! natuurlijk)
Ik heb geen idee waar mootie is, maar ik wil hier iets over kwijt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Mijn grootste fout zal geweest zijn dat ik dacht "even op Fok kijken" terwijl ik eigenlijk in Real Life iets belangrijks moest doen.
Ik kijk, die een verzoek om de TT te verbeteren, val binnen, zie gekibbel over wiens topic bestaansrecht heeft.
Ik zie ook in een flits dat Ian wil rellen, dus stel quasi-lollig de vraag "heb je een voorkeur?"
Onderwijl bezig met Real Life, krijg ik daar geen duidelijk antwoord op (hoeft ook niet) en neem de beslissing die standaard is: het eerste topic blijft open.
Onmiddelijk komt een klacht over de intenties van TS.
Sorry, dat doet er even niet toe. De titel was niet aanstootgevend zover ik kon zien (het ging over pizza, moet dat iets symbolisch betekenen of zo?), en de OP ook niet.
Kortom: ik zag geen reden om deze te sluiten.
Als men nog eens naar beide topics kijkt ziet men dat beide openingspagina's niet of nauwelijks referenties heeft betreffende Petra/Peter kwestie.
Hoe moet ik dat dan weten????????????????????????????????
Het is niet mijn intentie om lang in een SC rond te hangen. Normaal gesproken zou ik niet eens gevraagd hebben of men een voorkeur zou hebben. De eerste blijft open, en ik ga verder naar de andere topics.
En zo blijft het ook gaan in de toekomst.
Anders moeten we eerst een poll gaan opzetten om te kijken welke de voorkeur van de users heeft.
De klachten over Peter6000 zijn onmiddelijk afgehandeld toen ik terug kwam uit Real Life.
Maar ja. Dat merken jullie natuurlijk niet.
Zelfs niet dat Peter6000 abdrupt ophield met posten en zijn avatar veranderde.
Ondergetekende hoeft daar ook geen bedankje voor.
Maar ondergetekende vertikt het ook om uitgemaakt te worden voor partijdig.
SODEFLIKKER OP NAAR DE COS DAN GODVERDOMME!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet meer in de COSsen kijken, daar doen we heel gezellig met elkaar![]()
Het wasleuk vanmiddag, jammer dat ik de rest gemist heb.quote:
Daar kijk ik ook met grote regelmaatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet meer in de COSsen kijken, daar doen we heel gezellig met elkaar![]()
[..]quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:30 [quote]Het komt nogal raar en ongecontroleerd over wanneer je zegt er word niet gemod en vervolgens blijkt dat in meerdere situaties wel het geval te zijn geweest. Ik ga die situaties niet opnoemen, je weet ze zelf maar al te goed. Gewoon even een puntje wat een beetje vaag is.
Over dat modjes erbij betrokken worden pak ik beneden even op.
[..]
Toch is het raar dat er gereageerd word op een ruzie die tot dan toe gewoon netjes gevoerd word. Als de opmerking 'slang' het heftigste is wat je kan vinden in een 3 daagse ruzie... Geeft verder niet maar het is vreemd.
[..]quote:Ik weet niet of iemand favorieten heeft of niet. Ik weet alleen wat zo overkomt.
Als mensen een hele dag doorkunnen gaan in verschillende topic's waarbij iemand verbaal helemaal geschoffeerd word... (en ik weet dat jullie dat lezen) Vervolgens komt de volgende dag en die persoon loopt nog steeds rond en roept nog steeds de zelfde grof schandalige dingen. Dan word het gevoel van 2 maten wel heel erg verstevigd. Dat doen jullie dan misschien niet bewust, maar dat zorgt er wel voor dat mensen danig gaan twijfelen.
Ik vind dit een beetje vaag. Weet niet over welke specieke modgelegenheden je het hebt, kan je dus alleen mijn visie hierop geven. Tuurlijk heb ik users hier waarmee ik met de ene beter kan opschieten dan de andere. Dit heb jij toch ook? Dit betekent echter niet dat als die users te ver gaan, zij bij mij safe is (vraag maar aan Eendquote:Dit is ook een lastige.
Iedereen heeft altijd een mening over een ander persoon. Het is redelijk lastig om die 100% te verbergen. Niemand zal het dus ook erg vinden als je die uit, zolang het maar met een glim en een schimp gaat. Maar zodra er ernstigere zaken gaan reizen moet zo'n mening niet terug te vinden zijn. Helaas is bij een aantal mod gelegenheden in de afgelopen tijd de vraag wel degelijk gerezen of mensen wel onpartijdig genoeg waren om hier een eerlijk oordeel over te vellen.
Het is jammer dat je dat zo ziet. Ik ben in de 1e plaats een user en daarna pas mod. En mijn taak als mod is simpelweg zorgen dat de FOK!policy nageleefd wordt en dat de sfeer een beetje normaal blijft. Als ik meedoe aan de discusies in COS, doe ik dat gewoon als user, als ik hier meebagger, doe ik dat gewoon als user. Pas als het uit de hand loopt, kan ik niet anders dan ingrijpen. Vandaar ook dat ik dat deed toen hier al 3 dagen 'geruzied' werd.quote:Zodra je een kleur krijgt doe je die niet zo even af. Een user zal je altijd zien als Mod. Een veilig voorbeeld om naar te verwijzen is bv naar het debacle SHE - Disane. SHE had duidelijk een eigen mening. 1 Die niet verbonden was aan haar mod zijn, maar andere zien dat wel zo. Ze (en een aantal andere) moeten dus goed uitkijken met wat ze zeggen.
Deze moet je maar even uitleggen. Ben me er niet van bewust dat het gebeurd. En Mootie heeft reeds antwoord gekregen, zie ik.quote:[b]Echter gebeurd het redelijk vaak dat er maar 1 opmerking word gemaakt die maar 1 (groep) user(s) treft. Daardoor ontstaat weer het gevoel van oneerlijkheid.
Valt het op?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook met grote regelmaatEn de SC is ook gezellig maar schijnbaar als jij komt wordt de sfeer verziekt dat is wel een beetje vreemd....
Het ging helemaal niet over jou. Jou ego denkt dat het over jou gaat, maar dat is helemaal niet zo...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 02:57 schreef Disana het volgende:
Goed zo, jij snapt het. Liess had het over mij en dat vroeg om een reactie.
Soms word ik ingeseind dat er hier wordt gezeurd. Uit mezelf zul je me hier niet zien rellen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook met grote regelmaatEn de SC is ook gezellig maar schijnbaar als jij komt wordt de sfeer verziekt dat is wel een beetje vreemd....
Ja duidelijkquote:
Fokking rel... terrorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking hell...
ja, maar jij bent gewoon para!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:04 schreef PC eend het volgende:
Die vermeende partijdigheid over disana heb ik misschien ook aan bijgedragen....
Ik heb geroepen dat ze voor en tegenstanders had... tot in de crew.
Ik doelde daarbij het feit dat op het moment dat disana op fok kwam, gelijk de mods naar de mond praatte en zo het lieverdje van een mod werd, die gelijk een topic voor haar opende die zelfs sticky werd.
Die mod is nu admin en zag ik na een disana rel ook in FB verschijnen terwijl ik die daar normaal nooit zie....
Ik dacht 1 en 1 is 2
Ik kan er geen oordeel over vellen omdat ik er te weinig lees maar gaandeweg zal me steeds meer duidelijker wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms word ik ingeseind dat er hier wordt gezeurd. Uit mezelf zul je me hier niet zien rellen.
Ik ben zelf tijdenlang Admin geweest op een grote profielensite, dus ik weet waar ik over praat, en als je een goeie mod wil zijn dan moet je laten zien dat je een voorbeeldfunctie hebt, dus eerst mod, dán user.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:05 schreef Day het volgende:
Het is jammer dat je dat zo ziet. Ik ben in de 1e plaats een user en daarna pas mod.
Joh, gewoon laten waaien. 99 van de 100 keer doe ik dat ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik kan er geen oordeel over vellen omdat ik er te weinig lees maar gaandeweg zal me steeds meer duidelijker worden
Je werkt hypnotiserend met diequote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, gewoon laten waaien. 99 van de 100 keer doe ik dat ook![]()
Ja, je kon toch sparen voor een fiets???quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:09 schreef Soury het volgende:
Krijg je hier zegeltjes na een tig aantal posts![]()
Alleen als je je inliktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:09 schreef Soury het volgende:
Heb ik alquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Ja, je kon toch sparen voor een fiets???![]()
heb jij zin om ergens aan te likkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:09 schreef Soury het volgende:
Kan deels met je meegaan daarin. Maar ik durf er wel een beetje om te wedden dat ik mod ben geworden omdat ik een voorbeelduser was. Klinkt misschien onbescheiden, maar zo is het niet bedoeld.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:08 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik ben zelf tijdenlang Admin geweest op een grote profielensite, dus ik weet waar ik over praat, en als je een goeie mod wil zijn dan moet je laten zien dat je een voorbeeldfunctie hebt, dus eerst mod, dán user.
Just my 2 cents.
.... Ik tel zo tot tien en dan val je in een diepe slaap... 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1... slaap. En je luistert naar mijn stem, en je hoort alleen mijn stem, en je herhaalt wat mijn stem zegt: Disana is best wel lief. En als ik met mijn vingers knip dan word je wakker, en dan vertel je de hele zaal:quote:
Heb net in de cos geroepen dat je je nest in moest gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:11 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heb jij zin om ergens aan te likken![]()
Bij mij welquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb net in de cos geroepen dat je je nest in moest gaan![]()
quote:
Ik ben ook een "voorbeelduser" maar niet daadkrachtig genoeg om goed te modden, ik zou het wel willen maar of ik het zou kunnen is vraag 2...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:12 schreef Day het volgende:
[..]
Kan deels met je meegaan daarin. Maar ik durf er wel een beetje om te wedden dat ik mod ben geworden omdat ik een voorbeelduser was. Klinkt misschien onbescheiden, maar zo is het niet bedoeld.
Vandaar dat ik het misschien anders zie.
Dan mogen een paar modjes hun rechten ontzegd wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:12 schreef Day het volgende:
[..]
Kan deels met je meegaan daarin. Maar ik durf er wel een beetje om te wedden dat ik mod ben geworden omdat ik een voorbeelduser was. Klinkt misschien onbescheiden, maar zo is het niet bedoeld.
ik zal er eens over nadenken, als ik tijd hebquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar mootie is, maar ik wil hier iets over kwijt.
Ja alweer, nog steeds.
Ik heb er de afgelopen tijd meerdere malen aan gerefereerd Avonne dat je verkeerd overkwam. En ook nu kom je niet goed over. Dat ligt niet aan mij, dus ik denk dat je toch echt bij jezelf moet kijken hoe en waarom het is dat mensen jou constant verkeerd begrijpen.
heb het nogal druk vandaag met allerlei discussies. Er staan ook nog een paar andere klachten op de rol. Wordt aan gewerkt.quote:Verder wijs ik je er op dat het mij wel degelijk is opgevallen dat peter weg was, maar dat hij vandaag net zo hard weer terug was om te klieren. Beetje vreemd dus.
Wie ik? Of andere personen?quote:Het is goed dat jezelf erkend dat je een fout hebt gemaakt, maar probeer daar iets van te leren. Er lopen hier meer mensen rond die constante proberen op een soort van hyperfanatieke manier hun gelijk te maken. Dit werkt dus niet.
kloptquote:Dit klinkt allemaal iets pissiger dan ik bedoel, maar ik heb het idee dat aan jou hele omslachtige tactvolle uitleggen niet besteed zijn.
Zit al bij de -400quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:12 schreef Disana het volgende:
[..]
.... Ik tel zo tot tien en dan val je in een diepe slaap... 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1... slaap. En je luistert naar mijn stem, en je hoort alleen mijn stem, en je herhaalt wat mijn stem zegt: Disana is best wel lief. En als ik met mijn vingers knip dan word je wakker, en dan vertel je de hele zaal:
Disana is best lief.
Aha, ik zou je niet zo willen noemen maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:12 schreef Day het volgende:
[..]
heeft een eend ook een conjo bo mama...quote:
Oh god, de verkeerde! Als ik knip met mijn vingers word je wakker, je voelt je helder en verfrist, en je bent alles vergeten wat er is gezegd. Knip!quote:
trek je ook volle zalenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh god, de verkeerde! Als ik knip met mijn vingers word je wakker, je voelt je helder en verfrist, en je bent alles vergeten wat er is gezegd. Knip!
Wat zei je?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh god, de verkeerde! Als ik knip met mijn vingers word je wakker, je voelt je helder en verfrist, en je bent alles vergeten wat er is gezegd. Knip!
Jij hebt mij dan ook niet aangewezen als mod. En inderdaad ieder zijn mening/ding.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Aha, ik zou je niet zo willen noemen maar dat is mijn mening.
Ieder zn ding.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Poiesz zegeltjes
Ik ga maar slapen, op de bank, wil mijn man niet wakker maken, hij moet er over 2 uur weer op zijn werk zijn.
Trusten enneh bedenk: Internet is leuk maar IRL is nog leuker!
Welterustenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Poiesz zegeltjes
Ik ga maar slapen, op de bank, wil mijn man niet wakker maken, hij moet er over 2 uur weer op zijn werk zijn.
Trusten enneh bedenk: Internet is leuk maar IRL is nog leuker!
Nee idd... Ik heb je idd niet aangewezen als Mod.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:17 schreef Day het volgende:
[..]
Jij hebt mij dan ook niet aangewezen als mod. En inderdaad ieder zijn mening/ding.
Dien een klacht in zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:18 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee idd... Ik heb je idd niet aangewezen als Mod.
Zo'n 'voorbeelduser/mod' ben je namelijk niet, al was je dat misschien wel...
quote:
Geef niet, Bong. Dat recht heb je.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
Één ding wil ik kwijt: Ik mag Day niet
Einde mededeling
(klinkt mss out of the blue maar ik ben graag open)
Het word lastig om dit verder uit te diepen. Ik zou me daarmee behoorlijk op glad ijs wagen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:05 schreef Day het volgende:[/b]
Ik vind dit een beetje vaag. Weet niet over welke specieke modgelegenheden je het hebt, kan je dus alleen mijn visie hierop geven. Tuurlijk heb ik users hier waarmee ik met de ene beter kan opschieten dan de andere. Dit heb jij toch ook? Dit betekent echter niet dat als die users te ver gaan, zij bij mij safe is (vraag maar aan Eend) Als ik zelf twijfel of ik wel een objectief oordeel kan vellen, vraag ik aan mijn mede-mods of aan een FA of ze mee willen kijken. Waarom denk je dat ik als mod niet zelf kan bannen?
Ik denk dat dit de reden is dat het al steeds gebruikelijker word dat mod's op grote fora 2 accounts hebben. Het is belangrijk dat die 2 gescheiden zijn en voor veel users is dat lastig.quote:Het is jammer dat je dat zo ziet. Ik ben in de 1e plaats een user en daarna pas mod. En mijn taak als mod is simpelweg zorgen dat de FOK!policy nageleefd wordt en dat de sfeer een beetje normaal blijft. Als ik meedoe aan de discusies in COS, doe ik dat gewoon als user, als ik hier meebagger, doe ik dat gewoon als user. Pas als het uit de hand loopt, kan ik niet anders dan ingrijpen. Vandaar ook dat ik dat deed toen hier al 3 dagen 'geruzied' werd.
Ik wil hem best uitleggen, maar ik doe het even niet. Ik vraag gewoon aan jou of je eens 2 weken kunt modden met mijn opmerkingen in je achterhoofd. Dus gericht op zuivere objectiviteit... Ik denk dat bepaalde dingen je zouden verbazen.quote:Deze moet je maar even uitleggen. Ben me er niet van bewust dat het gebeurd. En Mootie heeft reeds antwoord gekregen, zie ik.
Is mijn hypnose mislukt of heb je die post niet eens gezien? De bedoeling was dat je mij Day lief zou gaan vinden. Ik vind Day namelijk dik in orde als poster en als modquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:19 schreef BONG4002 het volgende:
Één ding wil ik kwijt: Ik mag Day niet
Einde mededeling
(klinkt mss out of the blue maar ik ben graag open)
Daarom spreek ik het graag uitquote:
Kom op, dieper!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Is mijn hypnose mislukt of heb je die post niet eens gezien? De bedoeling was dat je mij Day lief zou gaan vinden. Ik vind Day namelijk dik in orde als poster en als mod![]()
Ik zal niet weten hoezo ik de moeite zou nemen om een klacht in te dienen... Ik zeg het je nu toch persoonlijk? Heb geen andere / 'hogere' mensen nodig dan jij.quote:
Ze had het toch niet tegen jou ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:22 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik zal niet weten hoezo ik de moeite zou nemen om een klacht in te dienen... Ik zeg het je nu toch persoonlijk? Heb geen andere / 'hogere' mensen nodig dan jij.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:14 schreef avonne het volgende:
heb het nogal druk vandaag met allerlei discussies. Er staan ook nog een paar andere klachten op de rol. Wordt aan gewerkt.
En toch ben je het zelf ook. Zo jammer want ik denk dat je best gezellig en prettig kunt zijn (ook als mod).quote:Doet er niet toe. Persoonlijk zou ik het prettig vinden als er wat minder geruziet zou worden. En niet zo fanatiek wordt gedaan. Het gaat niet over De Gouden Kooi in ieder geval, en daar kwam ik eigenlijk voor.
Knip! Knip! Knip! Je hoort mijn stem en alleen mijn stem en je voelt je ontspannen en als ik zometeen voor de 368800e keer met mijn vingers knip sta je op en ga je een lekker glaasje koud water halen.quote:
Ik reageer op een openbaar topic, op een openbare post... als Day dan zo sociaal is om daarop terug te reageren, geef ik daar wéer een reactie op, ik geef graag mijn mening.quote:
Ja was ff wezen terrug aan het scrollen.quote:
Zie onder tis ook niet makkelijk dat geruziequote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:25 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik reageer op een openbaar topic, op een openbare post... als Day dan zo sociaal is om daarop terug te reageren, geef ik daar wéer een reactie op, ik geef graag mijn mening.
Dat mag hier.
Denk ik.
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja was ff wezen terrug aan het scrollen.![]()
Ik zie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Zie onder tis ook niet makkelijk dat geruzie
Ja ik ben ook nog steeds onder hypnose zie jequote:
Ik heb 368800 keer geknipt, zie verder terug. Als het nou nog niet helpt, dan weet ik het echt niet meerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben ook nog steeds onder hypnose zie je![]()
PM? Dat is toch dat ding waar Ian me steeds mee lastig valt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:26 schreef Day het volgende:
Veulen het is al laat. Je mening is duidelijk, hoop dat ik een aantal dingen duidelijker heb gemaakt, anders PM je me maar.
Een ding vind ik wel raar: waarom zou ik, als mod, mijn mening niet uit mogen dragen? DIt is toch een discussie-forum?
Goftedomme ik ben heul onschuldigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
PM? Dat is toch dat ding waar Ian me steeds mee lastig valt?![]()
Ligt eraan welk nummer je in gedachte hadquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:29 schreef Liess het volgende:
Maare, Ian,, we zouden een liedje zingen
Vandaar mijn eerste opmerking, je moet Mod zijn, en daarnaast User, en niet andersom.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:29 schreef Veulen het volgende:
En je mag best een mening hebben, maar je moet er voor zorgen dat mensen hem niet koppelen aan jou mod zijn. Dat is zo verdomde lastig dat het bijna niemand lukt![]()
Paul de Leeuw - Zeik op mijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt eraan welk nummer je in gedachte had![]()
Helemaal niet, de helft van me box word gevuld door vage pm's van jouquote:
Mijn blik dwaalt afquote:
Weet ik, het is duidelijk dat je ervaring hebt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:30 schreef Liess het volgende:
Vandaar mijn eerste opmerking, je moet Mod zijn, en daarnaast User, en niet andersom.
Ben blij dat ik daar geen last van heb, afkloppen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Helemaal niet, de helft van me box word gevuld door vage pm's van jou![]()
Omg, ik word er helemaal emotioneel van.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn blik dwaalt af
ik denk aan jou
ik heb je al zo vaak gezien
in mijn droom
ik vraag me af
waar ben je nou
als jij eens wist
wat ik je zeggen wou
zeik op mij!
zeik op mijhij!!!!
na zoveel goeds kan ik je niet meer laten gaan
zeik op mij!
zeik op mijhij!!!!
een mooier lot bestaat niet
dus vraag ik je, zeik op mij!
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 03:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet ik, het is duidelijk dat je ervaring hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |