Ja maar ik heb alleen maar komkommer in huis, dus het worden maki-rollen met komkommer. Gewoon om eens een keer te proberen.quote:
Heb je haar van achter gedekt danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik moest voetballen tegen zoeen team, maar ik moest een supermooie brunette dekken
ow godver, dat klonk verkeerd
G-voetbal, gemixte teamsquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja maar ik heb alleen maar komkommer in huis, dus het worden maki-rollen met komkommer. Gewoon om eens een keer te proberen.
En ik zou natuurlijk naar de winkel kunnen gaan, maar zoals ik al eerder zei zit ik nog in pyjama, en heb geen zin om me aan te kleden![]()
beide kantenquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
G-voetbal, gemixte teams
maar ze was lekker, en ik werd afgeleid
hormonen
nee, ze kon niet boven mij uitspringenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:28 schreef zainabber het volgende:
[..]en toen jij afgeleid was, scoorde ze?
Yepz even ervaring opdoenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:27 schreef zainabber het volgende:
[..]ahjoh, goeie oefening voor als je het een keer in t echt gaat maken!
Mwhehehequote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja maar ik heb alleen maar komkommer in huis, dus het worden maki-rollen met komkommer. Gewoon om eens een keer te proberen.
En ik zou natuurlijk naar de winkel kunnen gaan, maar zoals ik al eerder zei zit ik nog in pyjama, en heb geen zin om me aan te kleden![]()
Heb jij nog gescoord of niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nee, ze kon niet boven mij uitspringen
zij 1,65m ong. , ik 1,92m!
You're back, Shonaquote:
Oefening baart kunst beebquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:37 schreef zarGon het volgende:
Wie kan hier trouwens met die eetstokjes eten? Best wel een talent als je het mij vraagt1
http://www.youtube.com/watch?v=RIAxNyrynooquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:37 schreef zarGon het volgende:
Wie kan hier trouwens met die eetstokjes eten? Best wel een talent als je het mij vraagt1
OMGquote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=RIAxNyrynoo
jij wordt met eetstokjes gepwned door een poesquote:
Ik wil het wel kunnen!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:37 schreef zarGon het volgende:
Gezellig, echt een super schattig huisje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:59 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja echt super
met jou? hoe was delft
Selim heeft een haremquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Delft, ben je Selim zijn crib wezen checken?
Selim is een turk, die hebben geen harem, meer voor saudi-arabie en regioquote:
gespijbeld voor werk en uitgeslapen en gefoktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:04 schreef enter het volgende:
[..]
Gezellig, echt een super schattig huisje.
Daarna ging ik naar de stad, ik heb ook een foto van mijn nieuwe huis![]()
Wat heb jij gedaan?
quote:
Zelfs mijn dochter kan het, dit was net voor haar 4de verjaardag http://www.geocities.com/upanddown_met_milou/oktober2004.htmlquote:
Het is geen mooie foto hoor, even snel vanuit de autoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:14 schreef zarGon het volgende:
[..].
Doe eens leuke foto's laten zien van je huis.
En hoi liefie.
Jij woont ook in Delftquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:23 schreef SeaOfLove het volgende:
Enter je hebt nieteens even gezwaaid toen je in Delft was![]()
Spijbelen, het liefste fokmeisje mag dat welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:06 schreef zainabber het volgende:
[..]
gespijbeld voor werk en uitgeslapen en gefokt
laat foto eens zien!
Heuy, dat is cheatenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zelfs mijn dochter kan het, dit was net voor haar 4de verjaardag http://www.geocities.com/upanddown_met_milou/oktober2004.html
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:29 schreef enter het volgende:
[..]
Het is geen mooie foto hoor, even snel vanuit de auto
[afbeelding]
kijk mijn kinder-ei, speciaal voor jouquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ergens op die picca an Selim staat het huis waar die tyfus-ex van me woont
Tnx....ik neem maar even aan dat je het over mijn dochter hebtquote:
Hoi Emel...quote:
enter of ei, enter of ei, enter if eiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:44 schreef enter het volgende:
[..]
kijk mijn kinder-ei, speciaal voor jou![]()
[afbeelding]
Hey Selimquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoi Emel...
ik ben jou vergeten, je komt in de OP..
En SoL ook.
hehe..gaat goed hoor..met werk gaat ook primaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoest? Lang niet gezien1...
Nog alles okay, bij je praktijk?
hey jij was nieuw!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:05 schreef Emel het volgende:
[..]
hehe..gaat goed hoor..met werk gaat ook prima
Hoe is het met jou?
nu nog rozenkwekerijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:31 schreef enter het volgende:
[..]
Spijbelen, het liefste fokmeisje mag dat wel![]()
Waar werk je?? iedereen zal het wel weten, behalve ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |