Handmatig, de Boeran kon helemaal automatische vliegen(Russchie space shuttle), die was ook iets groter en kon veel meer meenemen, jammer genoeg hadden ze niet genoeg geld om door te zettenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:37 schreef Remzz het volgende:
Dit gaat waarschijnlijk allemaal automatisch of gaat het landen zelf nog handmatig?
Het landen op de meter precies, no way dat dat automatisch gaat. Die vrouwelijk piloot van de vorige missie, de Discovery is echt niet enkel automatisch.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:37 schreef Remzz het volgende:
Dit gaat waarschijnlijk allemaal automatisch of gaat het landen zelf nog handmatig?
euhm ik paas je wel een linkjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:40 schreef remlof het volgende:
Ik heb geen zin om NASA TV op te zetten, ik zet CNN wel op, dan hoor ik het wel als het mis gaat
Ah okee, lijkt me nog best wel een opgavequote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:39 schreef sander89 het volgende:
[..]
Handmatig, de Boeran kon helemaal automatische vliegen(Russchie space shuttle) kon dat wel, die was ook iets groter en kon veel meer meenemen, jammer genoeg hadden ze niet genoeg geld om door te zetten![]()
ja maar je hebt het spannendste gemistquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:41 schreef Intrepidity het volgende:
Oeh, dacht dat ik te laat zou zijn, maar ik ben er net op tijd
Het ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:46 schreef sander89 het volgende:
Het geluid klopt niet echt of het licht aan mij.
PS: NU LIVE OP CNN
ze zijn aan het beatboxenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:46 schreef sander89 het volgende:
PS: NU LIVE OP CNN
Hier ook nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:46 schreef sander89 het volgende:
Nu is het ook niet meer boeiend, nu zijn het gewoon weer mensen op aarde zoals jij en ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:53 schreef MissHobje het volgende:
Zo en nu gaat het wel ff duren enzo
Juist wel lachen.. de boel is mega heet nog.. en dan uiteindelijk mogen ze eruit en kan de 1 wel lopen en de ander niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:55 schreef Skic. het volgende:
[..]
Nu is het ook niet meer boeiend, nu zijn het gewoon weer mensen op aarde zoals jij en ik.
euh, ik ben geen kenner, maar zitten daar nou gaten, en zo ja, hoort dat zoquote:
Ja dat hoort zoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
euh, ik ben geen kenner, maar zitten daar nou gaten, en zo ja, hoort dat zo
ah, gelukkigquote:
nee joh dat gaat veels te sloomquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Op de meeste toetsenborden sinds de jaren 80 zit een "print screen" knop![]()
Like dóhquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Op de meeste toetsenborden sinds de jaren 80 zit een "print screen" knop![]()
ze herhalen de landing nu vanuit ieder perspectiefquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:35 schreef Thrilled het volgende:
Lol ik ging me even omkleden, sloot stream af, start stream nu opnieuw en hij begint weer met de landing
hm, best wel cool eigenlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:50 schreef maartena het volgende:
Ik heb de sonic boom gehoord (en gevoeld!). De Space Shuttle komt met een rotgang hier door de valei gieren, en over heel Los Angeles kun je dan de sonic boom horen. We dachten eigenlijk niet eens aan de shuttle, de laatste keer dat ie hier landde was in 2002 geloof ik, toen hoorde ik em ook al trouwens.
Toch wel apart eigenlijk.
Wat een kuttopicquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:27 schreef Vampier het volgende:
Geraakt door de shockwave and een landende space shuttle
Dat is fakequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:46 schreef CoT het volgende:
Iemand deze beelden al gezien?
Best weird
http://www.youtube.com/watch?v=SxaNIfHnQVU
Er is idd een brokstuk langs de ISS gegaan...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:00 schreef AstroStart het volgende:
[..]
Dat is fake
Hier overigens meer over de landing!
Eind 2007 6 DEC STS-122quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
Binnenkort moet toch ook eindelijk eens die Columbus module omhoog gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |