Slotje door Gert! En bedankt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:54 schreef Leandra het volgende:
Deze kan dicht wegens te laat: [Cos #1762] Waar terror tegen BAN uitblijft!! TTFNNM!!!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij was er juist wel een mod in de buurt toen, die jouw gezeik heel goed opmerkte![]()
Maar daar moest je ook weer zonodig tegenin, zo belangrijk maakte JIJ het
Heel goed gedaan![]()
Ok, ben af en toe het spoor hier wat bijster voor wat betreft wat gaat waar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:12 schreef Gert het volgende:
Hoi LouLou, tijdje niet gezien!
We hebben een apart streamverslagen-topic: [DGK] Streamverslagen
Dit topic wordt gebruikt om "belangrijke" voorvallen die in het huis hebben plaatsgevonden, te melden.
Ik laat deze wel staan, maar dan weet je het voor je (hopelijk) volgende bijdrage.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:26 schreef LouLou het volgende:
[..]
Ok, ben af en toe het spoor hier wat bijster voor wat betreft wat gaat waar.![]()
Omdat ik het niet allemaal letterlijk weergeef, valt het voor mij niet onder "streamverslag", maar het is idd geen "belangrijke" gebeurtenis, gooi hem maar over naar waar hij hoort.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:05 schreef Prospera het volgende:
Kan deze verwijderd worden [FB9 ]Breuls kan het COSbugje niet oplossen
quote:
Ja dat vind ik ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Geef toe dat het humor is. Kun je hem straks weer openen.
tenminste als het ok voor de modjes isquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:02 schreef Miekemoes het volgende:
Hier de nieuwe FB,
[DGK FB # 9] Hulp is onderweg
OMG... en nog een kloon erbijquote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:02 schreef Miekemoes het volgende:
[..]
tenminste als het ok voor de modjes is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |