Dat je het in je zoektocht ook met MB of mij ging aanleggenquote:
Vooral de oude, de nieuwe zijn steeds minder leuk.quote:
Ok.quote:
Doe eens CTRL F5quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:37 schreef MissBliss het volgende:
Ik zie Sven zn avatar gewoon hoor.
Dan zie ik hem nog.quote:
Nu weer wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:41 schreef alwaysthebest het volgende:
In IE doet 'ie het, in FF niet.
Zo is ie op z'n stoerstquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:43 schreef Bupatih het volgende:
Fir3, waarom geen .gifje van toen Goku nog stoer was?
Ik heb dat hele GT niet echt meer gevolgd; ik vond het stom worden met al die domme fusies.
Niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zo is ie op z'n stoerst.
En GT is gewoon tof, hoe ongeloofwaardiger hoe beter![]()
.
Tssk, Gohan toen hij SSL2 werdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zo is ie op z'n stoerst.
En GT is gewoon tof, hoe ongeloofwaardiger hoe beter![]()
.
Frieze en Goku op Planet Namek. in 5 minten gaat het planeet exploderen. Die 5 minuten hebben 5 weken geduurdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet.
Het begin van Dragonball Z was gewoon het tofst.
Goku, Vegeta, Piccolo, Frieza, Cell...
En je moet het gewoon niet te serieus nemenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:50 schreef Bupatih het volgende:
Ergens was DBZ wel briljant.'t Was gewoon een soap voor mannen: actie, spanning, humor en Bulma.
Jup. Jammer dat hij daarna nooit meer iets heeft gepresteerdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tssk, Gohan toen hij SSL2 werd. Dat was pas echt stoer.
Ja. Oh God, ik herinner me Gohan als SuperSayan Man. Fuckquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jup. Jammer dat hij daarna nooit meer iets heeft gepresteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |