Opzich wel ja, al vond ik het een beetje vreemd om in een kinderboek te moeten lezen hoe de hoofdpersoon een stijve krijgt en zich daarna meerdere keren aftrekt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:14 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm ik vond het anders best goed geschreven.
Zhenar en ik zijn het perfecte koppelquote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Svensatie en leerzaam in een. Dat is de kracht van Zhenar.
Iets zegt me dat atb deze opmerking al zag aankomen, en juist daarom het woord 'sensatie' gebruiktequote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zhenar en ik zijn het perfecte koppel!
Ik heb wel Rauzer gelezen. En dat gaat ook over seks.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Ken je trouwens dat kinderboek van Peter Jan Rens?Vast niet, want je leest nooit.
Maar goed, in dat kinderboek gaat een jongen samen met een geestelijk gehandicapte rukken op een hooiberg. Ik was in shock toen ik dat als kind las.
Ik heb wel gelezen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Ken je trouwens dat kinderboek van Peter Jan Rens?Vast niet, want je leest nooit.
Maar goed, in dat kinderboek gaat een jongen samen met een geestelijk gehandicapte rukken op een hooiberg. Ik was in shock toen ik dat als kind las.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Carlo met zijn grote kop was dat, als ik me niet vergis.
Dan had ik de grap zelf wel gemaakt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Iets zegt me dat atb deze opmerking al zag aankomen, en juist daarom het woord 'sensatie' gebruikte.
Oh ja. Dat was ook iets teveel informatie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet nog wel dat ik las hoe Floortje Bloem bij haar pleegbroer op zolder was en kotste over zijn piemel met rossig schaamhaar.
Ik schrijf een bundel short storiesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoe staat het met het boek van Zhenar?
Mijn handen doen ook zeer van 't volleybalquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:10 schreef LeBeau het volgende:
M'n rechter middelvinger doet pijn. M'n volleybal returns begonnen niet echt helemaal goed.En volgens mij ben ik ook nog eens licht door m'n enkel gegaan ook. Maar de zoete overwinning is een goede pleister op de wonden.
De alcohol hielp ook.![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn handen doen ook zeer van 't volleybal!
quote:
hij gaat 10 uur open huh?... rond 9 uur hier?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:41 schreef Dizer het volgende:
[..]. Je moet op die link klikken. En WTF... het is al bijna 1 uur
.
Hoe laat morgen bij jullie?
Cool.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:43 schreef Re het volgende:
[..]
hij gaat 10 uur open huh?... rond 9 uur hier?
Ik elke ochtend een fruitontbijt drink dinges..quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik elke ochtend een fruitontbijt drink dinges..
Een gewoon appeltje is net zo kant en klaar hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook
En na een uurtje een fruitkick (reep). Lang leve kant en klaar fruit
Oeh dat is lekker!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik elke ochtend een fruitontbijt drink dinges..
Vette spoiler aan het einde van dat verslag, zonder waarschuwing!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 01:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://www.scholieren.com/boekverslagen/16947
Zelfs dat eet ik wel eens.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een gewoon appeltje is net zo kant en klaar hoor![]()
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een gewoon appeltje is net zo kant en klaar hoor![]()
Urbanus.quote:* Vlaamse artiesten brengen ode aan Urbanus
Diverse Vlaamse artiesten brengen op 14 december een ode aan Urbanus. De komiek wordt dan gehuldigd in het sportpaleis in Antwerpen. In 'Urbanus Vobiscum: 100 jaar Urbanus' treedt de 58-jarige caberetier zelf ook op.
Vlaamse artiesten brengen ode aan Urbanus
Onder anderen Clouseau en Bart Peeters brengen tijdens de feestelijke avond hun eigen versies van diverse nummers van Urbanus. Het concert wordt op tweede kerstdag uitgezonden op de Vlaamse zender Eén. Ook verschijnt er een cd en een dvd van de show.
Urbanus, die werd geboren als Urbain Servranckx, staat sinds het begin van de jaren zeventig op de planken met zijn theatershows. In 1987 speelde de cabaretier een hoofdrol in de film 'Hector', waarin hij Sylvia Millecam als tegenspeelster had. In 1990 kwam 'Koko Flanel' uit, een komedie waarin ook Willeke van Ammelrooy een rol speelde.
Vooral de strips vind ik leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |