Nee, die hele forum-angle maakt het juist zo interessant! Kun je heel gaaf invullen, door de personages te laten rondlopen in de achtergronden van de topics. Bijvoorbeeld als het topic "Op de boerderij" heet, dat ze dan op een boerderij rondlopen enzo, inclusief outfits en dieren en alles.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je moet dat hele computergebeuren wegdenken.Dat is zó niet-tof op tv!
We moeten gewoon onze karakters/typetjes behouden en daar een serie omheen schrijven.
[..]
Way to work that ghetto style, sistah!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:45 schreef babette21 het volgende:
hell no!!
quote:
En dat zeg jij die net voor de 6 triljoenste keer hetzelfde plaatje met dezelfde (onbereikbarequote:
Dat klopt al niet want Dizer was er als eerstquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:54 schreef Bupatih het volgende:
Babette en Zhenar zijn de oudsten van de groep en "vechten" onderling dan ook regelmatig om het leiderschap in de groep.
Zhenar houdt van zelfspot en is niet bang om voor lul te staan. Wat weer hilarische momenten kan opleveren, natuurlijk.
Dizer is pas later in de buurt gaan wonen, maar ligt wel goed in de groep, alsof hij er altijd al bij zat. Ook hij probeert soms een gooi te doen naar het 'leiderschap', maar Zhenar weet hem telkens tegen te houden (door bijvoorbeeld expres niet enthousiast te reageren als Dizer iets oppert en hem op andere manieren dwars te zitten).
Erik is de jongen die op zoek is naar z'n geaardheid en Zhenar helpt hem daarbij. Dit proces moet uitgemolken worden over een aantal afleveringen.Met natuurlijk de homofobe Dizer die elke keer hysterisch reageert op alles wat niet hetero is.
Babette is een lekker blond ding (ja, ik probeer me zoveel mogelijk aan de waarheid te houden) en is elke aflevering wel te zien met een andere man (ik weet niet in hoeverre dát is gebaseerd op de realiteit
), maar toch komt ze De Ware maar niet tegen. Het publiek weet vanaf het begin dat Dizer dat is, al weet ze dat zelf nog niet. Dizer probeert dan ook elke keer bij Babette te scoren, maar tevergeefs...
Bupatih is de jongen die nogal een hoge dunk heeft van zichzelf. Type Joey dus.
En... de rest mogen jullie doen!
Het is een dramatisering van de werkelijkheid, duhquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat klopt al niet want Dizer was er als eerst
En ik zit er niet in
I know!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat klopt al niet want Dizer was er als eerst
En ik zit er niet in
Who cares, tepelsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dat zeg jij die net voor de 6 triljoenste keer hetzelfde plaatje met dezelfde (onbereikbare) tieten post??
Hmpf [afbeelding]
en mij als blonde slet kennelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:58 schreef Zhenar het volgende:
Het is een dramatisering van de werkelijkheid, duh![]()
![]()
Bupatih geeft alleen maar aan wat het publiek wil zien en dat is, vanzelfsprekend, mij als leider![]()
Inderdaad, jij en Babette als natuurlijke leiders van de groep en Dizer die er telkens een stokje voor probeert te steken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het is een dramatisering van de werkelijkheid, duh![]()
![]()
Bupatih geeft alleen maar aan wat het publiek wil zien en dat is, vanzelfsprekend, mij als leider![]()
Jij gedraagt je als leider omdat je een beetje de vader van ons allemaal bent.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:59 schreef Zhenar het volgende:
Ik zit sowieso al meteen in veel verhaallijnen![]()
Maar je schildert me wel een beetje af als een machtsbeluste klootzak, Bupa![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |