Ik ben nu officieel verliefd op die film.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mensen die Eternal Sunshine slecht vinden... nou die die .. ja die je weets!
Nu niet meer wat?!quote:
Pfff, zet je er toch eens overheen, hoe oud ben je nou?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan er niks aan doen, ik kan die kerel gewoon niet uitstaan
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh goed idee! dan ga jij 't weer ergens anders verstoppen en ga ik 't die zaterdag zoeken!!![]()
Kijk, jullie denken tenminste meequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:14 schreef alwaysthebest het volgende:Een stok met ShowChat op. Dat zou pas cool zijn!
![]()
Oeh dat zou zo tof zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die hele "kokos op mijn tanden"-fobie is echt te bizar![]()
![]()
Maar ook wel lekker quirkyAls je een personage in een sitcom was, dan kon dat jouw running gag zijn
![]()
of een vistrio! die laten we dan van te voren uitzetten [bij de boomstammen, de pyranjaachtige acttractie, dat waterpistolending) en dan moeten we er allemaal 1 traceren en vangenquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
of een vistrio! die laten we dan van te voren uitzetten [bij de boomstammen, de pyranjaachtige acttractie, dat waterpistolending) en dan moeten we er allemaal 1 traceren en vangen
hou op Babette, je draaft door....
Niet alleen proberen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nu niet meer wat?!![]()
Probeer je mijn leuke spelletje te verneuken!?![]()
Wat zouden andere running gags zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:10 schreef Zhenar het volgende:
Als je een personage in een sitcom was, dan kon dat jouw running gag zijn![]()
oke, naar ESotSM ben ik dan nog wel benieuwd (mede omdat Kate weinig fout kan doen), maar die zenden ze altijd op onmogelijke tijdstippen uit. Die 23 ken ik eigenlijk niet, behalve van de poster (die er wel boeiend uitziet)...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:16 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, zet je er toch eens overheen, hoe oud ben je nou?
Je zou hem júíst in films als The Number 23 en ESotSM moeten uitstaan, aangezien hij gewoon hartstikke serieus doet.
Zhenar moet eigenlijk aan een nieuwe avatarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef Bupatih het volgende:
Zhenar, ik ben nog steeds niet gewend geraakt aan je avatar.
Ik zie het al voor me, de ShowChat sitcom...quote:
Ja, oké. Ik ben bij een bioskeuze ook heel wat kritischer dan bij een tv/dvd-kijkkeuze.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke, naar ESotSM ben ik dan nog wel benieuwd (mede omdat Kate weinig fout kan doen), maar die zenden ze altijd op onmogelijke tijdstippen uit. Die 23 ken ik eigenlijk niet, behalve van de poster (die er wel boeiend uitziet)...
't is niet zo dat ik films weiger te kijken vanwege bepaalde acteurs, maar bij m'n bioskeuze ben ik wel kritischer dan bij m'n tv-keuze... zo weiger ik ook naar films met bv. Ben Stiller en Meryl Streep* te gaan
[*OMG, de combinatie lijkt me helemaal horror!!!![]()
]
You suck ass, biatchquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, de ShowChat sitcom...
Dat we in onze favoriete hangout zitten, een suikerspin&fristi-place (waar vroeger de Black zat) om lekker nietszeggende gesprekken te voeren en dat we dan Dizer een kokossuikerspin geven en dan zegt hij "Wait a minute... is this cocos?" en dan zegt Babette "You damn right it is, niggah, whatcha gonna do 'bout it?" en dan knipt ze met haar vingers (in de serie is ze een ghetto siastah wannabe) en dan spring Dizer op en rengt panisch rond, schreeuwend "It's on my teeth! IT'S ON... MY... TEETH!!!!!!!"
En dat we dan later in een aflevering refereren aan de kokossuikerspin en dat Dizer dan weer panisch opspringt en roep "IT WAS ON... MY... TEETH!!!!!"
Ofzo![]()
Niet dat ik als scripts heb liggen hoor![]()
![]()
Dat Rena de hele serie door de slet uithangt, maar tijdens seksueel getinte gesprekken altijd giechelend verklaart "Well, I wouldn't know, I'm still a virginquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat zouden andere running gags zijn?
[..]
Ik zie het al voor me, de ShowChat sitcom...
Dat we in onze favoriete hangout zitten, een suikerspin&fristi-place (waar vroeger de Black zat) om lekker nietszeggende gesprekken te voeren en dat we dan Dizer een kokossuikerspin geven en dan zegt hij "Wait a minute... is this cocos?" en dan zegt Babette "You damn right it is, niggah, whatcha gonna do 'bout it?" en dan knipt ze met haar vingers (in de serie is ze een ghetto siastah wannabe) en dan spring Dizer op en rengt panisch rond, schreeuwend "It's on my teeth! IT'S ON... MY... TEETH!!!!!!!"
En dat we dan later in een aflevering refereren aan de kokossuikerspin en dat Dizer dan weer panisch opspringt en roep "IT WAS ON... MY... TEETH!!!!!"
Ofzo![]()
Niet dat ik als scripts heb liggen hoor![]()
![]()
quote:
Ik zie het al voor me, de ShowChat sitcom... [.....] Niet dat ik als scripts heb liggen hoor![]()
![]()
Ieuwquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet gedacht dat die smiley ooit toepasselijk zou zijn.
Ja, kloptquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
OMG je hebt die "Dizer" zo op Ross gebaseerd!!!
![]()
She could totally pull it offquote:
kijk en dát moet je dus nooit zeggen.... want dan zeg ik: "ik moet helemaal niks" en voor we het weten zijn we 10 jaar verder [been there, done that]quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:26 schreef Bupatih het volgende:
Maar je hebt ESotSM dus nooit gezien?![]()
![]()
Serieus, babette...die móét je echt een keer kijken.
ik koop bijna geen dvd's, alleen als ik wéét dat ik iets vaker wil zien (en die tijd heb ik wel 'n beetje gehad, neem ook bijna niks meer op "om te bewaren")quote:En anders koop je de dvd. Want die film wil je toch meerdere keren zien, al is het alleen maar om 'm beter te kunnen begrijpen.![]()
Ik ben niet zo'n avaswitcher als sommige mensen hierquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar moet eigenlijk aan een nieuwe avatar.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk en dát moet je dus nooit zeggen.... want dan zeg ik: "ik moet helemaal niks" en voor we het weten zijn we 10 jaar verder [been there, done that]
quote:ik koop bijna geen dvd's, alleen als ik wéét dat ik iets vaker wil zien (en die tijd heb ik wel 'n beetje gehad, neem ook bijna niks meer op "om te bewaren")
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:33 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben niet zo'n avaswitcher als sommige mensen hier![]()
Dat dacht ik net dus ook!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:34 schreef babette21 het volgende:
op zeker dat wij de ideale basis zijn voor een (succesvolle) sitcom!!![]()
alle typetjes zijn wel zo'n beetje vertegenwoordigd
[ja, óók de hechtingsgestoorde ijskoningin![]()
]
Matrix heb ik ook nooit gezien.... en Pirates of the Caribbean ook niet...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:34 schreef Bupatih het volgende:
![]()
Dat heb ik eigenlijk ook.
Vandaar dat ik al die hele Harry Potter-, LOTR- en Matrix-hypes niet helemaal heb gevolgd.
![]()
Ik begin steeds meer van je te houden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Matrix heb ik ook nooit gezien.... en Pirates of the Caribbean ook niet...
Ik heb alleen deel 1 gezien en die vond ik opzich wel leuk. Totdat Neo kaal was en ging vechten met van die tentakels ofzo.quote:
maar dan geen Amerikaanse versie! óf Nederlandse óf (enorm) Brits..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:35 schreef Bupatih het volgende:
Dat dacht ik net dus ook!
Eigenlijk moet er gewoon écht een sitcom over ons geschreven worden. Niet dat wij die rollen dan per se gaan vervullen, maar ShowChat is wel een gigantische bron van inspiratie voor sitcomschrijvers.
Begin eens met de karakterbeschrijvingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er gewoon écht een sitcom over ons geschreven worden. Niet dat wij die rollen dan per se gaan vervullen, maar ShowChat is wel een gigantische bron van inspiratie voor sitcomschrijvers.
Lijkt me wel moeilijk te verfilmen, omdat de meeste actie achter de computer plaatsvindtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat is echt geweldigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben op het moment echt helemaal verslaafd aan The Office US.![]()
Wat een heerlijk droge humor.![]()
Jim is echt tof!quote:
Iedereen moet onwijs overdone zijn. Dus kleine, leuke eigenschappen uitvergroten enzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:39 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Begin eens met de karakterbeschrijvingen.
Je moet dat hele computergebeuren wegdenken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk te verfilmen, omdat de meeste actie achter de computer plaatsvindtMaar dat valt wel op te lossen door de posts cinematografisch uit te beelden. Zoals in dat filmpje dat iemand een tijd geleden postte, waarin mensen in een kamertje zitten en met elkaar "chatten"
Maar dan met meer actie en toffere achtergronden natuurlijk
![]()
Het zou ook wel origineel zijn: een serie/film die de levens wat een forumkliekje volgt.
Damn, nu krijg ik helemaal inspiratie enzo![]()
![]()
Nederlands it is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar dan geen Amerikaanse versie! óf Nederlandse óf (enorm) Brits..
oeh ik ga vast casten voor de rol van..... mezelf!!!
de constructie kan een beetje The Nine-achtig* zijn: alleen wij weten wat ons verbindquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:40 schreef Zhenar het volgende:
Lijkt me wel moeilijk te verfilmen, omdat de meeste actie achter de computer plaatsvindtMaar dat valt wel op te lossen door de posts cinematografisch uit te beelden. Zoals in dat filmpje dat iemand een tijd geleden postte, waarin mensen in een kamertje zitten en met elkaar "chatten"
Maar dan met meer actie en toffere achtergronden natuurlijk
![]()
Het zou ook wel origineel zijn: een serie/film die de levens wat een forumkliekje volgt.
Jim is echt de koning jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jim is echt tof!
Vooral die practical jokes met Dwight.
En ik ben gefascineerd door Phyllis.
Het is ook leuk om te kijken hoe vaak je Patience op de computers langs ziet komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jim is echt de koning ja![]()
Phyllis is ook tof, al die bijrollen wel eigenlijk![]()
Je moet ook goed op Creed letten, die is ook heel bizar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |