Met je piemel spelen helpt meestal welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik verveel me en heb ook niet veel zin om iets te gaan doen... tips?
Met of zonder de kaasschaaf die Jogy voorstelde?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met je piemel spelen helpt meestal wel
En m'n piemel kan niet tegen z'n verlies en ik win meestal met Risk van hem, dus dat is ook niet echt denderendquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met je piemel spelen helpt meestal wel
Met natuurlijk, wedden dat je je minstens een paar dagen niet meer verveeld!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met of zonder de kaasschaaf die Jogy voorstelde?
Dat is nog wel een ideequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:18 schreef Zyggie het volgende:
Ga een biertje pakken. En snel vuile slet.
Nha, kaasschaaf is niet zo noodzakelijk, een hamer voldoet ook!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met of zonder de kaasschaaf die Jogy voorstelde?
Stop! Hammer time!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:19 schreef Tism het volgende:
[..]
Nha, kaasschaaf is niet zo noodzakelijk, een hamer voldoet ook!![]()
![]()
Als je je echt niet wilt vervelen, en in een gespreid bedje wilt belanden, moet je een pillencoctail naar binnen stouwen en dan in paniek iemand opbellen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Met natuurlijk, wedden dat je je minstens een paar dagen niet meer verveeld!
Ja, deel je verveling met anderen zodat ook zij zich gaan vervelen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Open een topic op Fok!
(oh, te laat)
Ik heb te weinig ibuprofen om een stevige overdosis te nemen en verder heb ik alleen vitamine cquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:21 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Als je je echt niet wilt vervelen, en in een gespreid bedje wilt belanden, moet je een pillencoctail naar binnen stouwen en dan in paniek iemand opbellen.![]()
quote:
Alleen iemand in paniek opbellen kan ook altijd nogquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb te weinig ibuprofen om een stevige overdosis te nemen en verder heb ik alleen vitamine c
Maakt niet uit, doe net alsof. Beetje schudden, beetje kotsen, beetje schuimbekken, beetje met pijn en moeite zeggen dat je eraan bent.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb te weinig ibuprofen om een stevige overdosis te nemen en verder heb ik alleen vitamine c
Waar ligt Paniek dan? Volgens mij ken ik daar niemandquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:24 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Alleen iemand in paniek opbellen kan ook altijd nog
Leuk, samen vervelen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:31 schreef Rianne84 het volgende:
ik verveel me ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |