valt weinig over te zeggen op dit moment..... het kan zomaar weer los gaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:03 schreef Webcrowler het volgende:
Hier in Haarlem is het de hele nacht rustig geweest. Boven Schiphol heeft het wel geonweerd.
Vanavond om kwart voor 8 gaat ons vliegtuig de lucht in, hoop niet dat er net zoals gister avond problemen zijn met schiphol door het weer? Anders begint de vakantie goed....
Alles is er hier uitgevallenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat is weer een flinke bui boven zuid Limburg idd
Volgens mij is er gister gewoon door gevlogen, misschien een half uurtje niet, maar dat mag geen naam hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:03 schreef Webcrowler het volgende:
Hier in Haarlem is het de hele nacht rustig geweest. Boven Schiphol heeft het wel geonweerd.
Vanavond om kwart voor 8 gaat ons vliegtuig de lucht in, hoop niet dat er net zoals gister avond problemen zijn met schiphol door het weer? Anders begint de vakantie goed....
Die capwaardes morgen ze voor het noorden lekker weg latenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:15 schreef aloa het volgende:
CAPE+Lifted Index
Morgen weer onweer
[afbeelding]
Zwolle idemquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:00 schreef Remzz het volgende:
Het is hier in Almelo al gewoon 48 uur droog geen enkele onweersklap en niet onder de 21 graden geweest
Hier is het al meer dan 220 uur droogquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:00 schreef Remzz het volgende:
Het is hier in Almelo al gewoon 48 uur droog geen enkele onweersklap en niet onder de 21 graden geweest
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:57 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hier is het al meer dan 220 uur droog. Hier wel wat bliksem te zien in de verte.
Misschien vanmiddag wat, maar ben er bang voor. Ik denk dat 't vanavond maar moet gebeuren.
Valt nog best mee, gisteravond 1 bui en tot nu toe droog/benauwd/mistig in midden limburgquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:00 schreef i2Them2 het volgende:
Zie dat het zuiden weer prijs heeft. Verwende nesten![]()
quote:Noord-Brabant & Limburg
[!]gevaarlijke rij-omstandigheden in verband met zware regenval
Ach jaquote:AQUAPLANING
In Brabant en Limburg moet het verkeer rekening houden met Aquaplaning door aanhouden matige tot zware regenval.
Dat is juist leuk!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:22 schreef Sonja27 het volgende:
Gisteravond tussen 21.45 en 22.15 uur was het onweer mij iets te heftig boven Amstelveen. Achter elkaar inslagen in de buurt. Je zag een felle bol en meteen een giga donderklap. Doe mij maar wat gedonder op afstand. Dit was echt TE dichtbji gewoon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |