R'dam, 17 graden en dikdikdikbewolktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:24 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Zwolle, 28 graden in de tuin zonder zon!
Ik noem dit gerechtigheid, het is hier al 2 dagen snikheet en benauwd..heb het enkel in de verte ietsjes zien weerlichten.quote:
Tot gisteravond 18:30 was dat ook het geval in R'dam hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:32 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Ik noem dit gerechtigheid, het is hier al 2 dagen snikheet en benauwd..heb het enkel in de verte ietsjes zien weerlichten.
Mag ik ook wat buitjes?
Laten we het toch hopen zeg.. heb het nu wel even gehad met die benauwdheidquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:51 schreef DrMarten het volgende:
In Duitsland is een regengebied aan het opbouwen, hopen dat we daar iets van mee kunnen pakken hier in E'de
Yep, zon schijnt al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:54 schreef Logician het volgende:
[..]
Laten we het toch hopen zeg.. heb het nu wel even gehad met die benauwdheid
begint wel iets bewolkter te worden heb ik het idee
Omdat je naar je zus gaat heb je geen controle over het weer in Dokkum? Normaal gesproken heb je dus wel controle over het weer in Dokkum?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Windgegevens offline wegens veiligheid. Omdat ik zo naar mijn zus ga heb ik geen controle over het weer hier in Dokkum. Om grote problemen te voorkomen heb ik die dus binnen gehaald. Excuus hiervoor.
Zo even mezelf quoten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:32 schreef Impry het volgende:
Net zo heftig als vandaag? Zitten morgen vanaf ±17.00u. met een feest in een tent hier in de tuin. Gaan we het dan een beetje volhouden? Of moeten alle gasten aan de tent gaan hangen zodat hij niet wegwaait?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:12 schreef Logician het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur potdomme!![]()
![]()
Mwah is nog niet echt iets van te zeggen. Er komt nog genoeg aan maar voor welke plaatsen dat gaat zijn? Geen idee... Veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:12 schreef Impry het volgende:
[..]
Zo even mezelf quoten.
Denk dat het wel mee gaat vallen hier in Sprang-Capelle (regio Den Bosch/Tilburg). Gelukkig maar! 8)
Of denkt iemand dat het nog volledig om gaat slaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |