Ik zie dat je de grap snapt, lieve Petraa?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Oehhhh erg gewaagd, jij bent een buitenlander daar waar je zit meneertje![]()
Ja ik zit aan de koffie moet verdomme wakker blijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zie dat je de grap snapt, lieve Petraa?![]()
![]()
Je had die Kip moeten slaan in plaats van haar weg te laten gaan!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik zit aan de koffie moet verdomme wakker blijven.![]()
Ja ach was Hawai feest van schoolquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had die Kip moeten slaan in plaats van haar weg te laten gaan!![]()
Ja ik las het! Ze was er wel ffquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Zou Day niet langskomen vanavond?
Met Cocktails en Sangria!?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ach was Hawai feest van schoolIn de stortregen en onweer
![]()
Check, ik ook. Sterker nog, ik ga nu vast even een uitgebreide goed onderbouwde posting over dat onderwerp voorbereiden...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, heb ik het gemist!?
Ik had nogwel zo'n goeie vragen!
Het was geen vragenuurtje hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, heb ik het gemist!?
Ik had nogwel zo'n goeie vragen!
Veulerst!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Check, ik ook. Sterker nog, ik ga nu vast even een uitgebreide goed onderbouwde posting over dat onderwerp voorbereiden...
Hoi trouwens![]()
Dan sla ik dus welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wacht maar tot Kippiee straks je achterbank onderkotst.
Day heeft het beloofd vanmiddag hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
Het was geen vragenuurtje hoor.
Hoeveel heb jij er?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Day komt nog jah?? *pakt vragenlijst erbij*
Heb je heul geen vragen!?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb geen vragen, mag ik wel meelezen????![]()
Pfff ik moet altijd 3x kijken bij jou en veulensttttttttt jullie ava lijkt zo opelkaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Day komt nog jah?? *pakt vragenlijst erbij*
16 en een checklist.quote:
De vragen die ik had heb ik al gesteldquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je heul geen vragen!?![]()
Die rel ging verdomme om jou!
Veulen heeft er heul geen grote U in staanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Pfff ik moet altijd 3x kijken bij jou en veulensttttttttt jullie ava lijkt zo opelkaar.
Ja, over PM...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
[..]
De vragen die ik had heb ik al gesteld![]()
Ohhhhquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, over PM...
Daar kunnen wij niet van mee genieten!
Chill, maar ik denk dat ze dit in de COS nóg leuker vinden om te lezen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
Huub: Ik liep vandaag met Heloise rond en zij streamt, en ik zeg, jezus, als ik voor iedere keer...
En toen werd de stream weggedraaid.
Jij had niet verwacht dat wij dat leuk zouden vinden?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhhik wist niet dat jullie dat wilde
![]()
Eet dan watquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:07 schreef mootie het volgende:
ik heb weer honger...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |