..en hij staat nog stééds in de filequote:Op donderdag 31 januari 2008 23:44 schreef mstx het volgende:
Ik ga morgen om 8:30 naar Duiven (via Arnhem) dus ik laat het wel even weten.
Mja ander detail is dat ik nog niet eens in Ede woon, maar ik loop graag op de zaken vooruitquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jap zou eerst maar het rijbewijs halen voordat je allemaal problemen op je hals haalt
maar je woont nog niet in Ede?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:08 schreef ZwarteMagika het volgende:
Is dat die weg binnendoor, dat je in Arnhem op de Amsterdamseweg uitkomt?
Ik kan straks dus rustig met de auto naar m'n werk.. kan niet wachten tot ik van die klote trein af ben
Op de n224 mag je maar 80 en ze staan er altijd te flitsen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:11 schreef tralalala het volgende:
Of gewoon de n224 pakken? Toen ik nog autorijles had moest ik altijd 8 uur lessen en wij gingen altijd via de verlengde arnhemseweg, omdat we anders weer in de file stonden op de a12.
Beetje zonde van mijn geld
Nope, woon nog in Arnhem. Hoop binnen een half jaar wel verkast te zijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:44 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
maar je woont nog niet in Ede?
Voordeel is dat iedereen in een lange rij toch door kan rijden ipv 50 op de A12.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:51 schreef mstx het volgende:
[..]
Op de n224 mag je maar 80 en ze staan er altijd te flitsen.
Ik ben zelf niet gelovig, maar ging wel eens met een vriendin mee naar de uitslaapdienst van de Beatrixkerk, er zijn dan veel jongelui en leuke muziek enzoquote:Op maandag 4 februari 2008 21:08 schreef hierissieweer het volgende:
Wat is een leuke/goede/redelijke vrije kerk in Ede?
Die ken ik wel ja, echt altijd in het centrum te vinden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die buurtgekken die jullie opnoemen zeggen me echt helemaal niks, ik noem de buurtgek altijd die rare fotograaf die ALTIJD iedere minuut van de dag in het centrum te vinden is, en ook met uitgaan..
En hij heeft ook altijd dezelfde kleding aan iew
Die, ken ik ook...quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die ken ik wel ja, echt altijd in het centrum te vinden.
In de buurt rondom het station (parkweg) vind je de grootste mafketels.quote:
vind het een vreemde vogel, maar heeft ie geen werk?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ah, daar heb ik nog een tijdje tegenover gewoond. Hij heeft een grote Mercedesbus als schuur en zijn tuin is net 'n oerwoud. En hij heeft kinderen.
Een beetje vreemd is 'ie wel, maar hij doet geen vlieg kwaad. Ik weet niet of hij werk heeft, ik had altijd het idee dat 'ie als grote droom had om DE foto te maken, en die vervolgens voor een megabedrag aan de krant (Edese Post ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:10 schreef hierissieweer het volgende:
vind het een vreemde vogel, maar heeft ie geen werk?
en hoe oud z'n zijn kids?
Ja! lekker weer voor vandaag. Maar vind Portofino in lunteren ook wel lekker!quote:
dat is me te ver fietsenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:58 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja! lekker weer voor vandaag. Maar vind Portofino in lunteren ook wel lekker!
ik heb er gewerkt, dus was (te) vak daar in de buurtquote:
bah dan word het ook nog eens duur. En ja de c1000 had gewoon een mooi assortiment, jammer hoor!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:18 schreef CherryLips het volgende:
hopelijk een ah XL eigenlijk.
ik vond de c1000 juist best fijn.
Ojaaaquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:16 schreef Gripper het volgende:
[..]
Verder loopt er nog een mannetje rond op het station, een klein chineesje, die het hele jaar door heel schel en heel hard kerstliedjes fluit. En dat is 9 van de 10 keer "komt allen tezamen"
Albert Heijn heeft al 3 filialen in Ede, dus het lijkt me dat ze liever de plaatsen zullen pakken waar nu bijvoorbeeld nog geen appie zit... Geef mij de C1000 inderdaad maar, betere vleesafdeling, prettige prijzen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:18 schreef CherryLips het volgende:
hopelijk een ah XL eigenlijk.
ik vond de c1000 juist best fijn.
Nu je het zegt.... Waar leeft die man van? een uitkering?quote:Op maandag 18 februari 2008 10:27 schreef stijgende_ster het volgende:
En die gekke fotograaf, die heb ik dus nog nooit ook maar 1 foto zien schieten!
Ik heb vroeger bij de appie op de stadspoort gewerkt, en afgelopen vrijdag sprak ik daar een van mn oude collega's. Het leek hem wel leuk om met zn alleen naar de XL te verhuizen, en dan konden ze wat hem betreft van de Appie op de stadspoort wel een kleine hema, V&D of misschien zelfs een Lidl o.i.d maken. Of zo'n kleine C1000, ook geen stom idee.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:26 schreef stijgende_ster het volgende:
De kans dat de C1000 AH (XL) wordt, is wel vrij groot. Het is toch één van de grootste en best lopende C1000's van Nederland. Het lijkt me gek als Ahold deze locatie niet wil hebben, en zij hebben tenslotte de positie om eisen te stellen. Daarbij zouden ze met Schuitema kunnen ruilen met het pand van de AH op de stadspoort, kan daar een kleine C1000 komen.
een hema of v&d zou de boel wat meer afmaken denk. Dan begint het meer op de stadspoort te lijken die de stadspoort wilt zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 10:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik heb vroeger bij de appie op de stadspoort gewerkt, en afgelopen vrijdag sprak ik daar een van mn oude collega's. Het leek hem wel leuk om met zn alleen naar de XL te verhuizen, en dan konden ze wat hem betreft van de Appie op de stadspoort wel een kleine hema, V&D of misschien zelfs een Lidl o.i.d maken. Of zo'n kleine C1000, ook geen stom idee.
Hij heeft altijd bij de slagerij gewerkt, en het leek m dan wel heel leuk om in zo'n AH Xl op de deli afdeling lekkere vleesjes te braden. Het ruikt daar ook altijd zo lekker, op die vers-bereid-afdelingen
Zie je het voor je, een videotheek in het Ah filiaal? Heb je in ieder geval genoeg keus, of anders erg ruime gangpaden...quote:Op maandag 18 februari 2008 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Een Hema op de Stadspoort. Maar ze maken er vast een stel vreselijke kleding/schoenenwinkels van. Een videotheek zou ook fijn zijn, trouwens.
Hij was altijd gekleed in een groene parka met capuchon. Zijn fiets had een half stuur.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nu je het zegt.... Waar leeft die man van? een uitkering?
Bedankt tralalala, ik was al die tijd in de veronderstelling dat Google Earth de enige was met zo'n systeem.quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:17 schreef tralalala het volgende:
Ede heeft nou ook bird's eye via maps.live.com, ik weet niet of het allang was maar viel me nu pas op...
Onze straat heeft vlaggetjes hangen van het wkquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:58 schreef edenaar.nl het volgende:
[..]
Bedankt tralalala, ik was al die tijd in de veronderstelling dat Google Earth de enige was met zo'n systeem.
Deze dienst van Microsoft is inderdaad veel mooier!
Ik heb trouwens het vermoeden dat de opnames vorig jaar rond de zomermaanden zijn gemaakt. Gezien een bepaald appartementencomplex langs de Telefoonweg nog in aanbouw is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |