Voor ons ging zijn ondergrondse bunker gewoon speciaal open. (we waren maar met 25man) Echt te gaaf, rondleiding gehad daar en naar de ijsbar. Erg mooi ondergronds complex, waar je wel een feestje kan geven!quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En een schitterende omgeving natuurlijk, vooral in de winter.
Volgens mij gebeurt dat ook regelmatig. Laatste keer dat ik in Rovaniemi het vliegveld uitkwam was er volgens mij iets van een eindexamen feest ofzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:33 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Voor ons ging zijn ondergrondse bunker gewoon speciaal open. (we waren maar met 25man) Echt te gaaf, rondleiding gehad daar en naar de ijsbar. Erg mooi ondergronds complex, waar je wel een feestje kan geven!
Je bent overduidelijk niet de enigequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg echt Finland kriebels van dit topic !
]quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's bij het vliegveld. Zijn Hoofdkwartier "Santa's village" staat een stukkie verder op.
Wel lachen om daar het postkantoor te zien. Tienduizenden brieven per jaar die allemaal netjes worden beantwoord.
En een schitterende omgeving natuurlijk, vooral in de winter.
quote:Op maandag 3 september 2007 06:59 schreef SuperWeber het volgende:
Over de kerstman gesproken... De eerste sneeuw is een paar dagen geleden al gevallen
[afbeelding]
[afbeelding]
En het begint hier in Helsinki ook al koud te worden...
Wow, die is echt mooiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:05 schreef SuperWeber het volgende:
Finland is niet echt populair merk ik
*Populairmaakpost; Finse vrouwen, om het tegendeel te bewijzen van wat men zegt
Het is een kunstschaatster, echt veel foto's van haar kan ik ook niet vinden (deze had ik ook gewoon gegoogledquote:Op maandag 3 september 2007 16:13 schreef Lord-Space het volgende:
[..]
Wow, die is echt mooi
Heb je hier meer pics van? Van Kiira Korpi dus. Want met Google vond ik geen duidelijke/mooie foto' s van haar gezicht.
Over het algemeen alle educatie. En het is nog gratis ook (er waren plannen om dat te veranderen), en de maaltijden in de kantine zijn goed te doen en kosten geen drol.quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:20 schreef Slappy het volgende:
thx.
Vmbo zal vast wel beter zijn dan hier
Btw, ik heb Kemopetrol vorige week live gezien in "Virgin Oil Inc."quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:41 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Waarom heb ik dit topic nog nooit eerder gezien??
En? hoe was het?quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:13 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Btw, ik heb Kemopetrol vorige week live gezien in "Virgin Oil Inc."
Zoiets heb ik echt meegemaakt toen ik daar was xD.quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:25 schreef winterapfel het volgende:
Deze hoort toch wel in dit topic thuis![]()
http://www.youtube.com/watch?v=O01hZ6-Iv00
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |