Ik vind 't alleen treurig als ie tegen Lieke loopt te schelden.. Daarmee heeft ie bij mij veel credit verloren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik steun dat absoluut niet. Ik vind het zo jammer als hij zo tekeer gaat.
Bij de redactie loopt het nu dun door de broek!quote:
Prachtig!quote:
En dan zitten ze straks weer knus rond de tafelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef scanman01 het volgende:
Natasia totaal geflipt vanwege het gelul over haar ex denk ik.... en Brian snelde er heen. Dat zal wel weer slaan buiten beeld worden.
'Dag lieve kindjes van Nederland'...het moet toch eigenlijk ook niet gekker worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
En Natasia gaat over een uur weer de kinderen voorlezen![]()
Misschien is het wel voor de veiligheid van Huub...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als er écht niks is met het criminele gebeuren en Natasja zou er niet zo panisch op gereageerd worden door haar & redactie.
oeps huub foutjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:47 schreef milk-shake het volgende:
waarom zien we niks...gaat over milton DE MAFIOSO
Het ging verder, het ging ook over Willem Holeder , en daarmee is justitie nu bezig dus het zou niet zo fijn zijn als Natasia moet getuigen voor ietsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef CoT het volgende:
Gaat dus over Milton, de ex van Natasia, die crimineel is
WIE..............................MILTONquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef CoT het volgende:
Gaat dus over Milton, de ex van Natasia, die crimineel is
JdM is toch ook bedreigd ivm het ontvoeren of iets aandoen van junior?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef bosb het volgende:
haha we hebben het over crimineel milton en de boel gaat weer op slot... John de m is gewoon bang
Yup... maar iemand anders mag dan wel door haar voor verkrachter uitgemaakt worden....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
Het is dus echt waar dat er niets over de ex van Natasja gezegd mag worden: 4 streamlocks.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:50 schreef Dark het volgende:
[..]
JdM is toch ook bedreigd ivm het ontvoeren of iets aandoen van junior?
Ik hoop dat haar tieten barsten door de opwinding.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef scanman01 het volgende:
Natasia totaal geflipt vanwege het gelul over haar ex denk ik.... en Brian snelde er heen. Dat zal wel weer slaan buiten beeld worden.
Erg zwak inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
Erg storend dat dit blijkbaar weer niet gezien mag worden.
Maar dan is er alsnog iets aan de hand met die criminele bende...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:49 schreef Meganog het volgende:
[..]
Misschien is het wel voor de veiligheid van Huub...
Waarom lees je zelf niet even terug?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:50 schreef Dementor het volgende:
Kan iemand even recapituleren waarom we nu een streamlock hebben?
(even zwart op wit is leuker).
was idd een goeie "zeg alles in 1 minuut"quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke zei nog tegen hem: zeg dan alles in 1 keer. Dus hij deed het met opzet.
Het klinkt paranoide maar het zou me echt niks verbazen als die hele (semi) criminele achterban van BAN invloed heeft op het programma, msischien wel in al die gesprekken met de buren die ze hebben. Ik zie ze er wel voor aan hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:50 schreef Dark het volgende:
[..]
JdM is toch ook bedreigd ivm het ontvoeren of iets aandoen van junior?
Precies.... ik zat al te wachten op dan onmogelijke geschreeuw zonder enige vorm van inhoud... en streamlock dus ben boodschappen gaan doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik zag die lock al aankomen , ze willen niet dat een miljonair zo slecht in het nieuws komt. Wie het ook is. Natasia kreeg telefoon vandaar dat ze er op af ging , nu moest Huub meteen naar achter want dit wat iedereen al weet mogen wij niet weten..
huub-fans vinden zulke uitspraken niet erg omdat ze van huub komen natuurlijk, walgelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
Huub tegen Amanda: "Ik hoop dat je sterft aan baarmoederhalskanker"
Als Brian of Huub echt keihard slaat, zullen ze die persoon er wel uit moeten zetten..... ALS de streamers het ook hebben gezien. Dat is nu dus niet het geval en hoeft er niemand uit, ook al zijn er wel klappen gevallen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:51 schreef Kaleddis het volgende:
Ik snap die streamlocks ook niet zo. Alles is allang breeduit besproken op de forums...
Mmm, probeer het anders eens met Milton Felter, Milton Felter, Milton Felter ...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:51 schreef milk-shake het volgende:
milton ..milton...milton...milton oeps moet ik nu oppassen???![]()
Milton Felter, moet ik nu ook bang worden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:49 schreef bosb het volgende:
ik hoop ook dat men natasia uitkoopt...... Je maakt mij niet wijs dat MILTON hier blij mee is... (iemand zijn achternaam?? als we het maar vaak genoeg zeggen dan wordt John nog angstiger)
ja geweldig ..zien we natas straks met een kleine cup a.........theezakjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar tieten barsten door de opwinding.
gister om 7 uur schold ze lieke uit voor kankerhoer, dus dit moet ook kunnenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:53 schreef denthemen het volgende:
Nanastia zal straks wel een crime verhaal voorlezen
oeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jij zeg achternaamquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Milton Ferner, moet ik nu ook bang worden?
Ja, en dan heeft Huub ineens geen grote bek meer.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:53 schreef TiNo_Flo het volgende:
Over een uurtje staan de Hells Angels van Amsterdam voor het hek.
Jij moet eens niet iedereen over 1 kam scheren, jij bent hier namelijk de blinde Amanda fan.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub-fans vinden zulke uitspraken niet erg omdat ze van huub komen natuurlijk, walgelijk
Inderdaad!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:51 schreef Kaleddis het volgende:
Ik snap die streamlocks ook niet zo. Alles is allang breeduit besproken op de forums...
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:54 schreef blomst het volgende:
De regie had eerder na moeten denken, dan hadden ze Natasja niet in de kooi moeten stoppen
Nee, misschien moeten we het allemaal in onze sig zetten, dan wordt JDM wel bang....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Milton Ferner, moet ik nu ook bang worden?
mjah maar als het echt hard is, dan zullen we toch wel wat blauwe plekken e.d. zien toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Brian of Huub echt keihard slaat, zullen ze die persoon er wel uit moeten zetten..... ALS de streamers het ook hebben gezien. Dat is nu dus niet het geval en hoeft er niemand uit, ook al zijn er wel klappen gevallen.
Hahaha da's op zich wel een grappig ideequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:55 schreef bosb het volgende:
[..]
Nee, misschien moeten we het allemaal in onze sig zetten, dan wordt JDM wel bang....
De linker, Bokito, ik bedoel MILTONquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:55 schreef GeneraalUli het volgende:
Nou, wie van deze mensen is het?
[afbeelding]
idd.... daar ben ik het mee eens..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:54 schreef blomst het volgende:
De regie had eerder na moeten denken, dan hadden ze Natasja niet in de kooi moeten stoppen
achternaam erbij...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:51 schreef milk-shake het volgende:
milton ..milton...milton...milton oeps moet ik nu oppassen???![]()
Nee blauwe plekken gaan niet zoals bij Nathanaelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
mjah maar als het echt hard is, dan zullen we toch wel wat blauwe plekken e.d. zien toch?
Inderdaad, een beetje genuanceerd graag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:55 schreef Liess het volgende:
[..]
Jij moet eens niet iedereen over 1 kam scheren, jij bent hier namelijk de blinde Amanda fan.
Ik Keur het 100 % af wat Huub nu roept....!
Dan heb je meer dan ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:55 schreef soylent het volgende:
We have sound
De streamlocks zijn voor het geweld!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:55 schreef Dark het volgende:
[..]
Inderdaad!
Milton Ferner is al tig x gegoogeld, de Endstra tapes zijn al voorbij gekomen, dus.....................er is niets nieuws onder de zon!
Zouden ze bij 10 werkelijk zo naief zijn?![]()
En toen weer notquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:55 schreef soylent het volgende:
We have sound
Ja, er staat nog een enorm hek om de villa.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:55 schreef Dementor het volgende:
De villa is natuurlijk wel heeel makkelijk binnen te dringen als je het zo ziet op de streams.
Of is er nog een poort voor de gouden kooi poort?
Gelukkig zegt Amanda dergelijke dingen nooit.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub-fans vinden zulke uitspraken niet erg omdat ze van huub komen natuurlijk, walgelijk
vind ze allemaal ENG !!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:55 schreef GeneraalUli het volgende:
[afbeelding]
Helemaal links, die lelijke zeg maar...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:55 schreef GeneraalUli het volgende:
[afbeelding]
Had er al zo'n vermoeden van.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Helemaal links, die lelijke zeg maar...
Ze zijn ook walgelijk.... maar dit is het enige wat nog aankomt.... een gesprek/discussie op niveau is er met BEAN niet te voeren.... waar ik Eric dan nog de meeste credits geef... die heeft nog iets van intellect.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:52 schreef robert2006 het volgende:
[..]
En nu ze dat toch gedaan hebben hadden ze Natasja gewoonmoeten zeggen dat ze niet mag dreigen. Die trut zet d'r ex zelf ook in een crimineel daglicht. Ik vind dreigen zoals hun dat doen trouwens toch ook erg laf.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:54 schreef blomst het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |