Ik vind 't alleen treurig als ie tegen Lieke loopt te schelden.. Daarmee heeft ie bij mij veel credit verloren.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik steun dat absoluut niet. Ik vind het zo jammer als hij zo tekeer gaat.
Bij de redactie loopt het nu dun door de broek!quote:
Prachtig!quote:
En dan zitten ze straks weer knus rond de tafelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef scanman01 het volgende:
Natasia totaal geflipt vanwege het gelul over haar ex denk ik.... en Brian snelde er heen. Dat zal wel weer slaan buiten beeld worden.
'Dag lieve kindjes van Nederland'...het moet toch eigenlijk ook niet gekker worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
En Natasia gaat over een uur weer de kinderen voorlezen![]()
Misschien is het wel voor de veiligheid van Huub...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als er écht niks is met het criminele gebeuren en Natasja zou er niet zo panisch op gereageerd worden door haar & redactie.
oeps huub foutjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:47 schreef milk-shake het volgende:
waarom zien we niks...gaat over milton DE MAFIOSO
Het ging verder, het ging ook over Willem Holeder , en daarmee is justitie nu bezig dus het zou niet zo fijn zijn als Natasia moet getuigen voor ietsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef CoT het volgende:
Gaat dus over Milton, de ex van Natasia, die crimineel is
WIE..............................MILTONquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef CoT het volgende:
Gaat dus over Milton, de ex van Natasia, die crimineel is
JdM is toch ook bedreigd ivm het ontvoeren of iets aandoen van junior?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef bosb het volgende:
haha we hebben het over crimineel milton en de boel gaat weer op slot... John de m is gewoon bang
Yup... maar iemand anders mag dan wel door haar voor verkrachter uitgemaakt worden....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
Het is dus echt waar dat er niets over de ex van Natasja gezegd mag worden: 4 streamlocks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |