ey mafkees, nog bier vanavond?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:27 schreef RaptoR-X het volgende:
lol hahahaha
Staan nu in de OP.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:25 schreef Stak het volgende:
link naar alle vorige deeltjes?
Ben bezig, rustig rustig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:29 schreef DeHovenier het volgende:
Doe de OP eens goed.
pic?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:30 schreef Pietklaaso het volgende:
Doe es naar dat boze lelijke hardcorewijf gaan
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Oh men zit ik net bij een 13 jarig meisje in het kanaal (zag er uit als op zn minst 16 ofzo) verteld ze dat ze een jongen is die zich laat ombouwen, right... geloof er niks van..
Maar die taal die ze hanteerde was echt niet normaal...jizz op oog en mond en weet ik het wat voor groffe sexonderwerpen...
Je zou bijna weer tmf erbijhalen.
anyways ik ga nu weer verderzoeke.
Ik ben op de hele site geblokkeerdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:33 schreef koemleit het volgende:
Ik ben permanent geblokeerd door zo'n chick en ik had nog niks gezegd
jaaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:40 schreef Burdie het volgende:
Of nee, deze. Inclusief ontplofde cavia![]()
.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:43 schreef Burdie het volgende:
Ik ga zo m'n eigen cam ook opzoeken denk ik.
Ja dat was ik dusquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:43 schreef RaptoR-X het volgende:
kwee nie hoe ik het voor elkaar krijg maar heb dr iedere keer een fokker tussen zitten
[afbeelding]
ja dan starten we der 1tjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:43 schreef Burdie het volgende:
Ik ga zo m'n eigen cam ook opzoeken denk ik.
open een dinges danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:47 schreef Burdie het volgende:
Cam gevonden. Kijken hoeveel 'vrienden' ik kan maken op solomio..
ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jaja, dadelijk. Eerst wil dat ding de juiste software enzo hebben. Nog heeeel even geduld!
Ja dankje. Maar ik ga niet met m'n snoet voor de cam zitten hoor. Enkel m'n tietenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:50 schreef Crappery het volgende:
jij bent mooi burdie
Ook acceptabel.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja dankje. Maar ik ga niet met m'n snoet voor de cam zitten hoor. Enkel m'n tieten.
Oja, goed plan!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:53 schreef Chau het volgende:
Maak een Fok! papier klaar =D
hier in zwollywoodquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja dat was ik dus
En ik woon in heerenveen.
welk ongelukquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:01 schreef dj_ko het volgende:
iemand een capture van dat ongeluk in de tunnel?
ja, ik dacht alquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:27 schreef Burdie het volgende:
Sorry, mijn pc bleef hangen. Ik heb een nieuwe room.
Maar bokito en schatje zijn er ook weer.
ghegeh, Tallochje zat op een gegeven moment bij mij in de chatroom, volgens mij had jij het over iemand helemaal lauw raggen tegeen de muur ofnietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:44 schreef BaajGuardian het volgende:
Mijn nicknames die ik tot nu toe regelmatig gebruik en wissel:
Suiker.
Zoetjes.
Glen.
Tallochje.
Beejgeej.
(zonet had ik trouwens suiker._1 volgens mij gebruikt iemand ook de naam suiker nu)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |