Op Kink FM wordt ook de B-kant van de single van Mekon & Marc Almond - Please Stay gedraaid, die remix is namelijk ook van Royksopp. Voor de Marc Almond-haters: wees gerust, z'n stem is er bijna helemaal uit weggemixt.
quote:Tempovision geloof ik
Op woensdag 20 februari 2002 14:16 schreef zodiaque het volgende:
Ik ken royksopp nog niet zo lang, maar heb nu net Poor Leno gehoord en die andere plaat. Klinkt allemaal heerlijk, relaxed en dromerig. Ik wil trouwens het album van Etienne De Crecy aanschaffen, hoe heet die?
Ik ontdekte deze band van de week pas. Ik kende onbewust wel al een aantal singles, maar ik vind het hele album Melody AM enorm relaxed. Vooral de nummers So Easy, Eple, Remind Me en Poor Leno en .. okay, de hele CD gewoon.
Waar komt dit gebeuren vandaan en hebben ze meer uitgebracht?
quote:Ze komen uit Scandinavië, voor zover ik weet uit Noorwegen, en weet van geen ander werk van ze dan Melody A.M.
Op maandag 13 januari 2003 21:42 schreef PrivateRyan het volgende:
*Rotschop van hier tot Royskopp*Ik ontdekte deze band van de week pas. Ik kende onbewust wel al een aantal singles, maar ik vind het hele album Melody AM enorm relaxed. Vooral de nummers So Easy, Eple, Remind Me en Poor Leno en .. okay, de hele CD gewoon.
Waar komt dit gebeuren vandaan en hebben ze meer uitgebracht?
So Easy is een van de beste intronummers die ik in tijden heb gehoord
quote:Dat gebeurd helaas wel vaker. Gelukkig koop ik zelf lang niet altijd m'n cd's direct nadat ze zijn uitgekomen, dat maakt het weer interessant. Nu nog geld
Op maandag 13 januari 2003 23:53 schreef Stonehead het volgende:
Als je het album nog gaat kopen, zorg dan dat je de 2CD-versie krijgt die sinds afgelopen herfst bestaat. Daar staat de electro-remix van Remind Me ook op.
(Leuk voor mensen zoals mij die het album dus meteen na het uitkomen gekocht hadden..)
quote:denket niet, ik vond royksopp in het begin geweldig.
Op zaterdag 7 juni 2003 19:54 schreef metalbazzz het volgende:
gaan er nog mensen naar Royksopp in Amsterdam?
quote:Lijkt me niet echt een goeie band voor concerten vind het erg relaxt om naar te luisteren maar een concert trekt me totaal niet. Zelde heb ik beetje met Air al zou ik daar nog eerder heen gaan.
[edit] Over Mekon had ik het nota bene hierboven nog.. Oude thread dit..
Royksopp schijnt trouwens wel weer 'n nieuwe single te hebben, heb hem nog niet gehoord.
quote:HEEEELEMAAL met je eens, ik heb ze daar zelf ook gezien, was echt helemaal goed, sfeertje op en voor het podium was ook helemaal
Op maandag 9 juni 2003 11:42 schreef Stonehead het volgende:
Je onderschat ze volkomen. Royksopp was op Lowlands 2002 echt helemaal geweldig en compleet live, tot aan het rare gitaar(!)-riedeltje in Eple toe. Live is Royksopp heel anders dan dat Air-achtige album Melody AM.
quote:Ik was er toen ook, maa rik ben na 2 numemrs weggegaan
Op maandag 9 juni 2003 11:45 schreef questionmark het volgende:[..]
HEEEELEMAAL met je eens, ik heb ze daar zelf ook gezien, was echt helemaal goed, sfeertje op en voor het podium was ook helemaal
Ben zelf best wel fan en heb dan ook heeeel wat nummers van Ome Kaaz gekregen
quote:het zou heel goed kunnen dat ik het onderschat.
Op maandag 9 juni 2003 11:42 schreef Stonehead het volgende:
Je onderschat ze volkomen. Royksopp was op Lowlands 2002 echt helemaal geweldig en compleet live, tot aan het rare gitaar(!)-riedeltje in Eple toe. Live is Royksopp heel anders dan dat Air-achtige album Melody AM. De single-remix van Remind Me is ook heel anders dan op Melody AM. Vergeet ook niet dat ze een paar geweldige remixes gemaakt hebben, zoals Please Stay van Mekon en Marc Almond. Die spelen ze dus juist live. Die plaat heeft wat mij betreft dezelfde impact als pakweg Two Months Off van Underworld![edit] Over Mekon had ik het nota bene hierboven nog.. Oude thread dit..
Royksopp schijnt trouwens wel weer 'n nieuwe single te hebben, heb hem nog niet gehoord.
misschien ga ik er toch wel heen dan
Zwaar relaxede band
voor die prijs kan je m toch echt niet laten liggen
quote:*morgen naar record shop gaat*
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:24 schreef metalbazzz het volgende:
Melody AM (2CD) nu voor 7,99 bij Free Record Shopvoor die prijs kan je m toch echt niet laten liggen
quote:wanneer? is/was dat?
quote:uit mijn hoofd
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:28 schreef El_Catalan het volgende:[..]
wanneer? is/was dat?
quote:Mmmm,jammer het klinkt zeer goed volgensmij live,denk wel dat ze nog één keer naar hier komen.
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:29 schreef metalbazzz het volgende:[..]
uit mijn hoofd
10 juni
Ik ben het niet zo snel van plan, maar als ik ooit nog paddo's ga eten, dan wordt dit de muziek die me gaat begeleiden
quote:In space is idd heel space
Op vrijdag 15 augustus 2003 00:42 schreef H4ze het volgende:
heerlijke muziek. Gewoon super om op de achtergrond op te hebben, terwijl je met wat vrienden een joint rookt en lekker vage gesprekken aan het voeren bent. In Space is een supernummer!Ik ben het niet zo snel van plan, maar als ik ooit nog paddo's ga eten, dan wordt dit de muziek die me gaat begeleiden
Remind me is ook wel goed.
Iets wat je download is geen aanwinstquote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Gisteren gedownload, leuke relaxte dromerige muziekjes.
Aanwinst
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:32 schreef -Xerxes- het volgende:
Iets wat je download is geen aanwinst
Als je het download en je vind het tof dan kóóp je de cd, en dát is de aanwinst!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |